Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

En av ulempene med å bo alene er at det er vanskelig å finne noen andre å skylde på når man oppdager at det man trodde var frosne rundstykker i fryseren bare var en tom pose... :sur: :fnise: 

:fnise:

Synes også det er vanskelig å finne noen andre å skylde på når det er skikkelig rotete, støvete og kjøleskapet er tomt. Noen burde kunne gjøre sånt... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sant? Noen er så innmari lite flinke til å rydde etter seg...

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Ikke sant? Noen er så innmari lite flinke til å rydde etter seg...

Jeg tror hovedproblemet er at Noen ikke bor der. Det er bare jeg som bor der. Men Noen er innom og roter, Noen tømmer kjøleskapet og Noen lar hybelkaninene herje. Og så må Jeg rydde opp. 

Hadde vært mye bedre om Noen kunne gjøre rent, lage middag, vaske klær etc. Nå faller alt på meg... 

Skrevet

Jeg mistenker hybelkaninene - de slår seg løs så snart jeg er ute av døra. Eller Skybert...

Skrevet

-Det står 0-0 - det kunne like gjerne vært omvendt.

NRKs reporter er i slag :fnise: Han har også tatt i bruk det utdøende ordet målmann - jeg liker jo sånt... :ball: 

Skrevet

Jeg har strøket bunadserken min - den ble hvertfall litt bedre enn den var... En eller annen bunadsekspert skrev en strykeguide i Aftenposten som innebar et todagersprosjekt hvor den først skulle ligge fuktig i plastpose noen timer, strykes på vrangen, henges til tørk over natta og så strykes på retten dagen etter. Det kommer jo virkelig ikke til å skje noensinne...

Skrevet

Facebook-feeden min begynner å fylles opp med fremmede unger med flagg, bunad og/eller korpsuniform - det må være 17. mai! :ler: 

Gratulerer med dagen! :flagg:

Skrevet

Jeg er påkledd! En større triumf enn vanlig :ler: 

Skrevet

Korpset på tv spilte It's not unusual, og plutselig dukket det opp noen glemte dansebevegelser. Jeg tror det er TenSing-relatert, men jeg er jammen ikke sikker :ler:  

Skrevet

Festen er over og bunaden har måttet vike for noe mer sofavennlig, men det er fortsatt kake igjen. Og is og jordbær, men først litt middag. Har sittet på uteservering i byen med Skravla og mamma og lekt "gjenkjenn bunaden", hatt Skravla her på te og nevnte kake, is og jordbær og vandret en ettermiddagstur i kaoset på Tjuvholmen. Det blir en rolig kveld - det vil jo ikke være helt upassende, dagen tatt i betrakting, å vie litt tid til den nye Ibsen-boka som forfaller på mandag...

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Festen er over og bunaden har måttet vike for noe mer sofavennlig

*sukk * Det er det jeg savner mest på denne dagen - å kunne lufte bunaden. Men det er liksom ikke vits når det knapt nok er noe som foregår. Man kan gå ut og se folketoget som tar ca. et kvarter og så gå hjem igjen, men...vel...det frister ikke så mye som det gjorde da jeg bodde i Trondheim og kunne gå ut og se på folkelivet eller da jeg bodde i Barndomsbyen og slekt og venner kom innom stadig vekk gjennom dagen. 

Skrevet

Kverulanten med litt for mye bakgrunnskunnskap innser at hun ikke er målgruppen for dette... :fnise: 

Skrevet

Smertestønn og rå latter lyder utenfor. Tyder på at noen har gjort noe dumt og/eller overmodig og får som fortjent... :ler:

Skrevet

Jeg skal ikke  påstå at jeg har sovet i 12 timer, det har vært både kveldssurfing (nettbrett-varianten... 🏄‍♀️) og morgensløving involvert, men det nærmer seg nok 12 timer i senga... Etter lunsj (for de som følger en mer normal døgnrytme enn min) er det tid for å grave i følelser igjen, fram til det blir det Bake-off, frokost og andre nødvendigheter...

Skrevet

Det er jo godt jeg ikke har anlegg for nysgjerrighet, særlig ikke knyttet til bøker, når psykologen har en åpen biblioteksbok liggende med forsiden opp godt synlig på pulten... :plystre: Jeg har lært å unngå å se på bokhyllen hans, det er altfor distraherende, men denne fanget blikket mitt så veldig da jeg var på vei ut - og jeg har nå identifisert den :fnise: 

Skrevet

-Han var med i Naked attraction i fjor - og ble meldt på av mora si.

NRK Sport vet som vanlig alt - også om reservekeepere i 3. divisjon :fnise: Første runde i cupen er alltid gøy - dagen da Vi satser på å unngå tosifret antall baklengsmål - er en uttalt og realistisk målsetning :ler: 

Skrevet

17 år gammel Rosenborg-spiller scorer to mål i en kamp de vinner 6-0 og blir intervjuet på NRK, og konkluderer med at han synes cup er gøy. Jeg tror ham jo på det... :ler: 

Skrevet

-Hvor gøy var dette, på en skala fra 1 til 10?
-8! Høgdepunkt i karriera, dette,
gliser spilleren som nettopp har tapt 1-5 og røket ut av cupen. Han spiller tross alt i 4. divisjon og har scoret mot Vålerenga. Man må jo elske cupen... :ball: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...