Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trodde at det bare var et litt for knæsjt åpningsantrekk - jeg var ikke forberedt på at han faktisk skulle gå i den hele kvelden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det aldri finnes noen unnskyldning hverken for de plastbuksene eller toppene til de mannlige danserne, kunne jeg akseptert låta hvis den faktisk kom fra Spania. Fra Romania er den mist like malplassert som Guri Schankes danseoppfordring var fra Norge...

Skrevet

Det ble ikke bedre av å kaste skjorta.....

Skrevet

Dette er året for The voice-deltakere fra hele Europa. 

Skrevet

Skjorta var jo det minst problematiske med det antrekket (uten at jeg på noen måte mener å oppfordre ham til å kaste buksa)...

Skrevet

Jeg har veldig ambivalente følelser for Polen. Litt bedre diksjon hadde hjulpet, og at han ikke høres ut som om han gjesper innimellom, men han takler falsetten, og det er det ikke alle som gjør.

Skrevet

Montenegro tar seg opp, men bruker litt for lang tid på det - og går lenger enn hun helt har stemme til. Fascinerende parabolantenne-antrekk, da, selv om det ville vært litt upraktisk på bussen.

Skrevet

Den blir litt for skrikende for meg. 

Skrevet

Svenska har også litt mumler-tendenser, men hun vil jo gå til finale og være blant favorittene der.

Skrevet

Epilepsi-nummer! Jeg får litt 80-tallvibber av de synthene - og jeg sliter litt med å kommer over skuffelsen som skyldes de helt gale forventningene som oppsto da jeg på forhånd hørte at de hadde truffet hverandre da de (eller hvertfall hun) studerte jazz...

Skrevet

Sverige tar seg lett videre, tror jeg. 

Skrevet

Jeg mistenker at Israel også kommer videre. 

Skrevet

Hvem skal vi tro på i dag, da... Finland, Sverige, Estland, Irland, Polen, Australia, Serbia, Malta, Belgia og Tsjekkia. Noen fordi jeg vil, andre fordi jeg tror...

Skrevet

Programlederen bestilte den dressen i flere farger......

Skrevet

Hvorfor i all verden velger man en ganske stillestående Sting-låt som ESC-pausenummer? De synger den jo ikke engang spesielt bra.

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Programlederen bestilte den dressen i flere farger......

Masseproduksjon er jo enklere og billigere.

Skrevet

Hørte jeg de sang Cheese???? 

Skrevet

De hadde ikke råd til innleid pausenummer 3 dager så de brukte programlederne.....

Skrevet

Det var ikke det dårligste pausenumrene jeg har sett, men definitivt et av de mest uinteressante og intetsigende, Å bruke programlederne trenger ikke være noen dårlig løsning - husk bare på Måns og Petras legendariske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...