Daria Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #32261 Skrevet 10. mai 2022 Skravla skrev (1 minutt siden): Sveits så jeg ikke i finalen...... Det tror jeg ikke så mange andre gjorde heller...
Daria Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #32264 Skrevet 10. mai 2022 Jeg hadde 8/10, det spørs vel om jeg klarer å gjenta det på torsdag
Skravla Skrevet 10. mai 2022 #32266 Skrevet 10. mai 2022 Daria skrev (1 minutt siden): Jeg hadde 8/10, det spørs vel om jeg klarer å gjenta det på torsdag Vel... det er lov å forsøke.
Daria Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #32268 Skrevet 10. mai 2022 Skravla skrev (Akkurat nå): Vel... det er lov å forsøke. Og det skal jeg nok
Daria Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #32269 Skrevet 11. mai 2022 Bunaden min blir så fin Det er litt vanskelig å se for seg helheten når man velger stoff med utgangspunkt i prøvebiter på bare noen kvadratcentimeter, men det ble fint sammen - og fin på, det er jo også et spenningsmoment... Jeg hadde en times tid å slå i hjel mellom sjelevrenging og bunadsprøving, så da slo jeg meg, som den vestkantfrøkenen jeg er, til på Halvorsens Conditori med te (i et uoppmerksomt øyeblikk bestilte jeg fruktte i stedet for den hvite teen jeg trodde jeg bestilte Men den gikk ned...#bortskjemtepikersilandsproblemer), sjokoladeshortbread og bok (jeg overhørte noen kommenterte ...sitte her og lese... mens de gikk forbi, men jeg oppfattet ikke om det var positivt, negativt eller bare observerende), og utsikt til regnet på Wessels plass. Man kan ha det verre...
Daria Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #32270 Skrevet 11. mai 2022 Da jeg kom ut av kontoret til psykologen (han holder til i 4. etasje), sto det en dame og ventet på heisen. Den er liten, men det er plass til to i den. Hun kastet et blikk på meg og stavene og gikk til trappene med et "Du trenger den mer enn meg"-nikk. Den ambivalente følelsen av å sette pris på omtanken og å kjenne seg så veldig åpenbart skrøpelig og nødvendig å ta hensyn til...
Daria Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #32271 Skrevet 11. mai 2022 ESC-nerden vil gjerne komme med en liten innvending (igjen...): Den siste vinneren som startet som nummer én, er svenske Herrey’s «Diggi-loo diggi-ley». Husker du ikke den? Ikke så rart, det var i 1984. Jeg vil faktisk våge den påstand at den sannsynligvis er en av de eldre vinnerlåtene som overraskende mange husker - eller i det minste kan, jeg kan jo ikke påberope meg å huske da den vant... Jeg tror heller ikke at Subwoofer i et usedvanlig balladetungt år vil være så lette å glemme, selv med startnummer 1...
Daria Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #32272 Skrevet 12. mai 2022 Mårrån Jeg har vært oppegående våken en liten time etter å ha fått mine bortimot ni timer nesten sammenhengende søvn. Foreløbig går det i de vanlige morgenrutinene (dvs Bake-off, te og morgenkåpe på sofaen), men jeg har ambisiøse planer for dagen - møte min mor på brygga for en is i solen om et par timer. Dessuten burde jeg vel pakke ut etter hvert...
Daria Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #32273 Skrevet 12. mai 2022 Siden isværet aldri helt åpenbarte seg ble det lunsj i stedet - og dermed forsvant det meste av dagens energi og utsiktene til å få gjort noe særlig annet. Jeg kom meg en nødvendig tur i butikken i kveld, ellers har det meste av ettermiddagen sentrert rundt den nye Marian Keyes-boka. Egentlig har jeg sluttet å lese henne, men når søstrene Walsh vender tilbake må jeg jo gjøre et unntak. 300 sider på noen timer tyder på at hun fortsatt har evnen til å fenge; så langt er dette det beste jeg har lest av henne på lenge. Men nå: ESC-semifinale!
Daria Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #32274 Skrevet 12. mai 2022 Den programleder-dressen må jo tolkes som støtte til Subwoofer...? Det finnes tross alt ingen annen unnskyldning for å kle seg i banangult...
Skravla Skrevet 12. mai 2022 #32275 Skrevet 12. mai 2022 Oi...den dressen var gul. Lurer på hvor jeg la solbrillene mine.
Daria Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #32276 Skrevet 12. mai 2022 Det er tydeligvis flere som går for gult i dag Jeg liker låta til Finland, med det er et snev av gammel rocker som ikke helt innser at tiden har gått over vokalisten - den frisyren skjuler ikke helt at vikene har begynt å krype oppover
Daria Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #32277 Skrevet 12. mai 2022 Oh my. Jeg vet ikke hva det er med Israel, men creepy-alarmen min gikk av umiddelbart.
Daria Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #32278 Skrevet 12. mai 2022 Skal man snakke i kor, er første bud å faktisk være synkrone.
Skravla Skrevet 12. mai 2022 #32279 Skrevet 12. mai 2022 Israel har jo stilt med noen sære artister og vunnet så man vet aldri.
Skravla Skrevet 12. mai 2022 #32280 Skrevet 12. mai 2022 Det er noe George Michael over han til tider.... sånn etter at han gikk solo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå