Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Musikken (ikke sangen) til Portugal er da sur? :klo: Merkelig valg å stå i en lukket sirkel på scenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt mer sansen for Portugal i år..... Så de vinner nok ikke. Den gang de vant så var jeg ikke veldig imponert mener jeg å huske.

Skrevet

Hun er en fraggel!

Skrevet

Det er jo litt 90-tallsdance over Østerrike - man blir jo nesten litt nostalgisk...

Skrevet

...en inspiration för alla som vill sjunga, men inte kan...

:hoho: 

Skrevet

Bluegrass på islandsk (det er da unormalt mye morsmål i år?) - jeg har litt sansen, men det føles unektelig noe malplassert her.

Skrevet

Det er litt Frozen water over Hellas. Dessuten ser den kjolen ut som om den er sydd av billig polyester-metervare fra Ikea, jeg mistenker at det egentlig ikke var det uttrykket de var ute etter...

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om Norge..... men etter å har den noen ganger så er den nynnbar..... 

Men om ryktene stemmer og den ene er Gaute Ormåsen, så har han tatt danseundervisning .

Skrevet

Det må jo være ham - den stemmen er så karakteristisk. Jeg heller stadig mer mot teorien om at den andre er Ben Adams også, synes det hørtes sånn ut i kveld. Sangen er jo irriterende fengende - to linjer og jeg har den på hjernen en time.

Skrevet

Jeg får litt tidlig Adele-vibber av Armenia - og det er en kompliment.

Skrevet

Litauen, Østerrike, Armenia fordi det er de som umiddelbart appellerer til meg. Moldova fordi den er morsom. Danmark og Island fordi det er gøy med full nordisk kamp i finalen, og Hellas av nasjonale grunner. Portugal fordi hun har synlige, livesyngende korister. Ukraina fordi den vil gå videre uansett, og selvfølgelig bananulvene.

Skrevet
Daria skrev (19 minutter siden):

Bluegrass på islandsk (det er da unormalt mye morsmål i år?) - jeg har litt sansen, men det føles unektelig noe malplassert her.

Det er mye morsmål. 

Jeg fikk litt Irland-vibber av Island jeg.....

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Litauen, Østerrike, Armenia fordi det er de som umiddelbart appellerer til meg. Moldova fordi den er morsom. Danmark og Island fordi det er gøy med full nordisk kamp i finalen, og Hellas av nasjonale grunner. Portugal fordi hun har synlige, livesyngende korister. Ukraina fordi den vil gå videre uansett, og selvfølgelig bananulvene.

Ikke ulikt min liste. 

Skrevet

Mulig pausenummeret appellerer til Edward - her appellerte det mest til muteknappen. jeg er altfor sliten for sånn musikk nå (og unnskyldningen ellers er at jeg ikke liker det...).

Skrevet

Det meste av pausenummer.... 

Skrevet

Fuchsia er åpenbart årets farge...

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

... en låt som förorsakade lite psykisk ohälsa...

:rulle: Jeg mener å huske at jeg likte det nederlandske bidraget - og at jeg var ganske alene om akkurat det :fnise: 

Alternativt pausenummer for alle som ikke umiddelbart husket denne...

Skrevet

Sveits så jeg ikke i finalen......

Skrevet

Jeg har 5 av 6 så langt, og Edward sier kvelden er full av overraskelser :filer: 

Skrevet

Du hadde bare "skreller" på listen din... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...