Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

...og de som laget åpningsnummeret hadde glemt at det helst skal henge sammen på noe vis...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

...og de som laget åpningsnummeret hadde glemt at det helst skal henge sammen på noe vis...?

Henge sammen? Et nummer? Næsj.....

Skrevet

-Norge sender två menn utklädd till vargar. Såklart dom gör...

Sarkasme vet Edward ingenting om :rulle: Og jeg vet ingenting om hva han mener om bilder i hodet av tittelen Sekret...

Skrevet

Två män utkledda som vargar.... Så klart dom gjør. Digger Edvard. 

Skrevet

Glitterbadedrakt med slep - vi er offisielt i gang...

Skrevet

Den røyken og de kroppene fører tankene helt andre steder enn hemmelig....... Der passer sekret bedre enn secret. 

Skrevet

Hva er det med Latvia og matsanger? De hadde jo Cake to bake for noen år siden også.

Skrevet

Det er noe fransk 60-talls MGP over Litauen. 

Den blir bedre og bedre. 

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet sanser for Litauen, men den blir litt for ensformig i lengden. Det blir litt for lang.

Sveits mener jeg å huske at er tissepauselåt... *straks tilbake*

Skrevet

Slovenia hadde kanskje kunne surfe litt mer på ungdomssjarmen hvis vokalisten hadde hatt litt mer stemme.

Skrevet

Jeg skjønner at det veldig mye følelser og sympati knyttet til Ukrainas bidrag i år, men nei. 

Skrevet

Jeg konsentrerte meg om twitter et øyeblikk, og plutselig var scenen full av digitale elefanter? 🐘

Skrevet

Åh, den åttekantborgen tror jeg at jeg har sett - hvertfall en som liknet veldig...

Skrevet

Bulgaria har heller ikke skjønt at et nummer eller en sang helst skal henge litt sammen. Og uansett hva Dag Ingebrigtsen har sagt - det hjelper ikke å skreve...

Skrevet

Ooo-ooo, aaah-aaah, nanana - det høres jo litt ut som om Nederland sliter med å huske teksten...

Skrevet

... en låt som förorsakade lite psykisk ohälsa...

:rulle: Jeg mener å huske at jeg likte det nederlandske bidraget - og at jeg var ganske alene om akkurat det :fnise: 

Skrevet

Man hører jo at de kjører tog :tog: :fnise: Jeg mistenker også at de kledde på seg mens toget var inne i en mørk tunnel...

Skrevet

Jeg blir litt stresset av togturen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...