Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ramlet inn midt i Adresse Torino og konstaterer at jeg fortsatt elsker Kevin, at komikerdama fortsatt har vanvittig irriterende stemme og at Romania er av de låten som funker i ESC, men ikke i verden forøvrig. Dessuten er jeg jo litt imponert over han i publikumsjuryen i dress med vest og tversoversløyfe i tre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (23 timer siden):

Men vi har vært ute i kajakk - den så jeg ikke komme!

Jeg vil høre mer om kajakk. Hvordan kommer man seg oppi og hvordan holder man seg vertikal (aka unngår å drukne) ? Hilsen Pyse

Skrevet

Man padler en stødig dobbeltkajakk med en stetk og erfaren idrettspedagog som har full kontroll og tar seg av det meste - inkludert styring og å skyve kajakken ut fra stranda etter at jeg hadde kommet meg trygt og tørskodd om bord. Husk at jeg har testet dette som rehabiliteringspasient i tilpassede omgivelser, ikke friluftsmenneske på tur...

Skrevet

For øvrig er jeg mye mindre støl og sår i armene enn forventet. Jeg velger å se dette som et tegn på at jeg er bedre trent enn jeg trodde, ikke at jeg tok i mindre enn jeg trodde...

Skrevet

Jeg skriver Trening og snapchat foreslår er alltid bra. Fysio har hacket telefonen min! :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Strikketøy, te og marsipan, med Tor Endresen og Rune Larsen på skjermen. Å kommentere en kvinnes mentale alder er like ufint som å kommentere den biologiske...

Skrevet

Inspirert av eventyreren Darias kajakking så har jeg startet å lade og oppdatere min inReach. Bjørka slutter vel å blomstre en gang så kanskje jeg kommer meg ut på litt tur igjen etterhvert. 

Skrevet

InReach? :klo:

En skjeggete 53 år gammel bergensk rocker i kilt (Bergenskilt!) i folkejuryen er en av grunnene til at jeg elsker MGP :ler:

Skrevet (endret)

Jeg hadde en anelse, men var ikke nysgjerrig nok til å google - det er jo Adresse Torino på tv å prioritere :ler:

Og jeg elsker fortsatt Kevin, om noen skulle lure :ler:

Endret av Daria
Skrevet

-This one time, at band camp...

Ungdomstiden min er på tv :fnise: Man kan si mye om American pie, men dem er jo en av de virkelig ikoniske ungdomsfilmene fra sent 90-tall. At jeg så alle de tre første på kino trenger vi jo ikke snakke så høyt om :ler:

Skrevet
Daria skrev (11 timer siden):

Og jeg elsker fortsatt Kevin, om noen skulle lure :ler:

Hvem er Kevin? :fnise:  (Formoder det ikke er en "hva".)

Skrevet

Kevin Vågnes - overraskende fantastisk og deilig bitchy i Adresse Torino :fnise:

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Kevin Vågnes - overraskende fantastisk og deilig bitchy i Adresse Torino :fnise:

Jeg fant google... Neste spørsmål ville vært "hva er adresse Torino" men ut fra sammenhengen antar jeg  det er MGP finalested. 

Skrevet

Spisesalen her har tre teslag, hvorav to er praktisk talt udrikkelige, så jeg er godt fornøyd med å ha tatt med eget lager. Til gjengjeld var det varme og faktisk bkøtkokte egg da jeg kom halvannen time inn i frokostserveringen, og alle som har vært i nærheten av en frokostbuffet vet hvor imponerende det er.

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Spisesalen her har tre teslag, hvorav to er praktisk talt udrikkelige, så jeg er godt fornøyd med å ha tatt med eget lager.

Der fikk jeg flashback til et fordums besøk på Finnskogtoppen for mange år siden. Frokostbuffeten overrasket stort. Jeg var klar over at jeg kom til å få vegetarkost, men det jeg ikke hadde forutsett var at det ikke var brød å få til frokost. Det ble tre havregrøtdager. (Hadde ikke med lager.) Så vidt jeg husker hadde de ikke kaffe heller. Man kan si det slik at det la en viss demper på et ellers bra opphold. Riktig så sunn hadde jeg ikke tenkt jeg skulle være. 

De har gått bort fra den rene laktovegetariske utgaven de senere år så jeg hadde nok likt frokosten bedre i dag. 

Skrevet
Daria skrev (20 timer siden):

Jeg skriver Trening og snapchat foreslår er alltid bra. Fysio har hacket telefonen min! :overrasket:

:rulle:

Daria skrev (52 minutter siden):

Spisesalen her har tre teslag, hvorav to er praktisk talt udrikkelige, så jeg er godt fornøyd med å ha tatt med eget lager. Til gjengjeld var det varme og faktisk bkøtkokte egg da jeg kom halvannen time inn i frokostserveringen, og alle som har vært i nærheten av en frokostbuffet vet hvor imponerende det er.

Jeg er i grunnen imponert hvis eggene bare er hardkokte, og ikke kokt til de er grønne… 

Cata skrev (46 minutter siden):

Der fikk jeg flashback til et fordums besøk på Finnskogtoppen for mange år siden. Frokostbuffeten overrasket stort. Jeg var klar over at jeg kom til å få vegetarkost, men det jeg ikke hadde forutsett var at det ikke var brød å få til frokost. Det ble tre havregrøtdager. (Hadde ikke med lager.) Så vidt jeg husker hadde de ikke kaffe heller. Man kan si det slik at det la en viss demper på et ellers bra opphold. Riktig så sunn hadde jeg ikke tenkt jeg skulle være. 

De har gått bort fra den rene laktovegetariske utgaven de senere år så jeg hadde nok likt frokosten bedre i dag. 

Frokost uten kaffe? Jeg hadde dødd… :hakeslepp: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (2 minutter siden):

Jeg vurderte det, men det ville vært flaut. :Knegg:

Skrevet
Cata skrev (2 minutter siden):

:rulle:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Kaffe lever jeg fint uten. Tre dager på havregrøt, derimot... :sjokkert:

Cata skrev (1 time siden):

:hoho:

En motivasjonsfaktor som ikke skal undervurderes i så mange situasjoner :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...