Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Australia står visst for årets mann i kjole, til dels med glittermaske. Stor stemme, litt i overkant pretensiøst-sytete. Melodramatisk var i grunnen et godt ord fra Margaret Berger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, han har en Vanskelig Historie og det er mye Mening og Symbolikk. Jeg er altfor kynisk for sånt, særlig i ESC.

Skrevet (endret)

Moldova stiller med en folklåt om tog - dette er jo ESC så det holder :ler: :tog: 

Endret av Daria
Skrevet

Armenias ungjente-med-gitar tar seg opp i refrenget, og er slett ikke den verste engelske aksenten jeg har hørt.

Skrevet

Jeg hører fortsatt fjorårets Island hos Latvia (noe repetisjoner må påregnes når jeg ser preprogrammer fra flere land...).

-En blanding av gode valg og seksuelle undertoner... :fnise: 

Skrevet

-De får kun poeng for å ikke ha kledd seg ut som grønnsaker...

Man kan gi poeng ut fra så mange kriterier :ler: 

Skrevet

Ung kvinne med gitar også fra Kroatia - sangen har jeg hørt noen ganger før, men danseren var jo spenstig...

Skrevet

Jeg elsker faktisk Kevin Vågnes i denne settingen :rulle: 

Skrevet (endret)

Danmark er jo Debbie Harry og Blondie reinkarnert, men de ser mer spennende ut enn de låter.

Endret av Daria
Skrevet

Kan vi få en generell regel om aldersgrense for å synge nostalgisk om at alt var bedre før? Tyskland føyer seg inn i rekken av balladene jeg har hørt før - jeg skulle til å gi ham plusspoeng for stemmen, men han mistet dem igjen da han gikk inn i snakkerapping...

Skrevet

-Dette er en mann som vil veldig mye og lykkes med forferdelig lite... :hoho: 

Skrevet

Estland stiller med den ensomme rytter på prærien, komplett med plystring. Dette må da være ment som en parodi...?

Skrevet

Det er tydeligvis en åpenbar Avicii-kobling her - en massiv hit jeg aldri har hørt om... :sjenert: :fnise: 

Skrevet

Frankrike stiller med heksedans på delvis på obskurt regionalt språk - den var jo ganske kul. 

Skrevet

Han i folkejuryen som sier at han hadde fransk på ungdomsskolen i fem år - var han usedvanlig treg da, eller har det kommet med alderen...? :fnise: 

Skrevet

Oi... jeg følger ikke med på tv-programmet, og gikk glipp av moroa. :trist:

Skrevet

Jeg trenger ikke se på programmet - jeg har oppsummeringen til Daria :nigo:

Skrevet (endret)

Darias opplysningstjeneste har lange tradisjoner å vise til her - selv om jeg vil hevde at enkelte ting bør oppleves :ler: 

Skravla skrev (10 minutter siden):

Oi... jeg følger ikke med på tv-programmet, og gikk glipp av moroa. :trist:

Neste episode kommer allerede i morgen :lur: 

Endret av Daria
Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Darias opplysningstjeneste har lange tradisjoner å vise til her - selv om jeg vil hevde at enkelte ting bør oppleves :ler: 

Neste episode kommer allerede i morgen :lur: 

Da har jeg hukommelsen min er så da får jeg det med meg. :ler: 

Skrevet

:ler: 

Jeg har satt på serieopptak for sikkerhets skyld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...