Skravla Skrevet 12. april 2022 #32041 Skrevet 12. april 2022 Daria skrev (4 minutter siden): Jeg skulle så gjerne visst når og hvordan sånt utvikler seg - og hvilke intensjoner manusforfatterne hadde... Jeg tror manusforfattere var uskyldige her, men at man hadde et par skuespillere som ble litt (for) godt kjent og fikk litt for god tilbakemelding fra salen.... Og dermed var så meget gjort. Chardonnaaaaaaaaaaay
Daria Skrevet 12. april 2022 Forfatter #32042 Skrevet 12. april 2022 Det var mye som fikk flere lag og mer dybde (på så mange måter...) etter hvert der...
Daria Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32043 Skrevet 13. april 2022 -This is not how I usually cut my meat - my meat is usually alive... Når veterinæren skal lage kyllingpai...
Daria Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32044 Skrevet 13. april 2022 Daria skrev (21 timer siden): Det er jo egentlig bare ufint av bokklubben å melde at de sender pakken min i dag. Sannsynligheten for at den faktisk kommer i morgen er minimal, og da er den med andre ord ikke her for om en uke... Posten har overgått seg selv og melder at de har lagt en bokpakke i postkassen min...
Sauen Shaun Skrevet 13. april 2022 #32045 Skrevet 13. april 2022 Daria skrev (4 timer siden): Posten har overgått seg selv og melder at de har lagt en bokpakke i postkassen min...
Daria Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32046 Skrevet 13. april 2022 Jeg fikk uventet (jeg fikk en times forvarsel) søsterbesøk, og slik forsvinner noen timer i te og skravling. Hun jobber i nærheten, sluttet tidlig og har håndverkere hjemme...
Daria Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32047 Skrevet 13. april 2022 Egentlig skilte Marian Keyes og jeg lag for mange år siden - det var et vakkert vennskap en stund, men så vokste vi fra hverandre. Når hun plutselig kommer med en ny bok om en av søstrene Walsh, klarer jeg likevel ikke å holde meg unna (selv om jeg klarte å vente til biblioteket fikk den og satte meg på venteliste, heller enn å bestille mitt eget eksemplar...).
Daria Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32048 Skrevet 13. april 2022 Daria skrev (På 10.4.2022 den 18.37): 10.04: Fem lest, en kjøpt. Amanda Lee Koes Delayed rays of a star tar utgangspunkt i et (ekte) fotografi av Marlene Dietricht, Leni Riefenstahl og Anna May Wong, tatt på en fest i Berlin i 1928, når de alle tre er i starten av sine karrierer. Boka følger alle tre videre, til karrierehøydepunkt og til alderdom, mens livene deres fortsetter å berøre hverandre, direkte og indirekte. Mindre glamour og mange flere lag enn jeg var forberedt på, her er både politikk, kjønn og rase viktige stikkord. Dessuten er av de lekreste pocketbøkene jeg har vært borti når det gjelder utforming - bare sånne detaljer som at kapitlene om hver av dem er nummerert på forskjellige måter. En av årets positive overraskelser. 13.04: Fem lest, tre kjøpt. Jeg har en rykende fersk Ali Smith-bok Companion piece - en slags oppfølger til årstidskvartetten. Samt Self contained - en memoar med undertittelen Scenes from a single life. jeg forventer høy gjenkjennelsesfaktor...
Daria Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32049 Skrevet 13. april 2022 Rørleggeren har vært her for tredje gang på en uke, og alle krysser fingeren for morgendagen, mvh fett hår og stor oppvask...
Daria Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32050 Skrevet 13. april 2022 Så fantastisk - nå får kvinnene også hoppe skiflying!
Daria Skrevet 14. april 2022 Forfatter #32051 Skrevet 14. april 2022 Jag har varmtvann! Dagens plan , utover en en lang, varm dusj (fortrinnsvis etter en treningsøkt - uten fysiotimer denne uka er det plutselig nesten en uke siden jeg har gjort noe særlig annet enn å gå tur) og første etappe i bestigningen av oppvaskfjellet, er å sulle rundt hjemme, rydde litt klær og ellers gjøre minst mulig. Det har vært litt hektisk de siste par ukene, jeg trenger noen rolige dager.
Cata Skrevet 14. april 2022 #32052 Skrevet 14. april 2022 Her surrer vaskemaskina, så får vi se om jeg våger meg på en aldri så liten joggetur når den er ferdig....om noen timer. Ser ikke bort fra at det kan bli noen episoder med "Dr. Pol" også.
Daria Skrevet 14. april 2022 Forfatter #32053 Skrevet 14. april 2022 *spekulerer på om legen er relatert til politistyrken, polekspedisjoner eller Pol Pot* Dagens overskrift fra mailboksen: Stor test av altervin - her er vinnerne Nyhetsbrev fra Vårt Land, selvfølgelig...
Cata Skrevet 14. april 2022 #32054 Skrevet 14. april 2022 Daria skrev (1 minutt siden): *spekulerer på om legen er relatert til politistyrken, polekspedisjoner eller Pol Pot* Ingen av delene faktisk.
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2022 #32055 Skrevet 14. april 2022 Daria skrev (19 timer siden): Så fantastisk - nå får kvinnene også hoppe skiflying! Jammen på tide Daria skrev (4 timer siden): Jag har varmtvann! Dagens plan , utover en en lang, varm dusj (fortrinnsvis etter en treningsøkt - uten fysiotimer denne uka er det plutselig nesten en uke siden jeg har gjort noe særlig annet enn å gå tur) og første etappe i bestigningen av oppvaskfjellet, er å sulle rundt hjemme, rydde litt klær og ellers gjøre minst mulig. Det har vært litt hektisk de siste par ukene, jeg trenger noen rolige dager. Hurra Cata skrev (4 timer siden): Her surrer vaskemaskina, så får vi se om jeg våger meg på en aldri så liten joggetur når den er ferdig....om noen timer. Ser ikke bort fra at det kan bli noen episoder med "Dr. Pol" også. Dr.Pol er herlig
Cata Skrevet 14. april 2022 #32056 Skrevet 14. april 2022 Sauen Shaun skrev (55 minutter siden): Dr.Pol er herlig Ja, og familien og de andre vet'ene er ikke så verst de heller.
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2022 #32057 Skrevet 14. april 2022 Cata skrev (55 minutter siden): Ja, og familien og de andre vet'ene er ikke så verst de heller. Fin serie
Daria Skrevet 14. april 2022 Forfatter #32058 Skrevet 14. april 2022 Daria skrev (10 timer siden): Jag har varmtvann! Men ikke så lenge... *lei* I det minste rakk jeg å dusje...
Roadrunner Skrevet 14. april 2022 #32059 Skrevet 14. april 2022 Daria skrev (2 timer siden): Men ikke så lenge... *lei* I det minste rakk jeg å dusje... Hva er det varmtvannsberederen din driver med? Kanskje den er død?
Daria Skrevet 15. april 2022 Forfatter #32060 Skrevet 15. april 2022 Først og fremst er den visst tregt, ser det ut til - nå var den varm igjen *skjønner ingenting *
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå