Daria Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3181 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Menn har godt av fotballkamper En undersøkelse viser at menn får det bedre av å være passive kulturbrukere. Denne konklusjonen trekker forskere på Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, NTNU. En tur på museum, i teatret, en fotballkamp eller sågar et kirkebesøk kan ikke bare utvide ens horisont, men også gagne helbred og får livskvaliteten til å bli mange hakk bedre. Menn har godt av å gå i teatret, for ikke å snakke om Menn har godt av å gå i kirken hadde jo vært mye mer interessante overskrifter, og like dekkende. *mistenker ansvarlig på desken for å ha egen agenda* Noen som trenger en god overskrift å slå i bordet med hos konemor...? Endret 30. mai 2011 av Daria
vimse Skrevet 30. mai 2011 #3183 Skrevet 30. mai 2011 Hvis de interessert i fotball så... *overser glatt definisjonsdiskusjonen på aldri og alltid*
Daria Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3187 Skrevet 1. juni 2011 I går var jeg knapt på nett hele dagen Heldagsmøte på jobben først og middag og teater med kollegaer etterpå. Dagens kommentar kom fra vår unge, velfungerende kelner på Grand, da en av damene lurte på om napoleonskaken var "den gode, gamle?" -Neida, den er nybakt i dag. Han forklarte at han fikk det spørsmålet nesten daglig, så han hadde bare måttet få seg et standardsvar Jeg spiste forøvrig ikke napoleonskake -de hadde jo mintsjokolademousse En opptur etter hovedretten -når jeg bestiller kongekrabbesuppe forventer jeg jo at det er krabbe i den, ikke at det er suppen krabben en gang svømte i...
Daria Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3188 Skrevet 1. juni 2011 Idiooot... Nok en leksjon i fornuftig bruk av sosiale medier...
backstage Skrevet 1. juni 2011 #3189 Skrevet 1. juni 2011 What?? Hvorfor slutter jeg aldri å forundre meg over folk...
Skravla Skrevet 1. juni 2011 #3193 Skrevet 1. juni 2011 Det var da ikke den forventede reaksjonen....
Daria Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3194 Skrevet 1. juni 2011 Du ville heller hatt en ? Den er forbeholdt tenorer og annen stas, trodde du visste det
Skravla Skrevet 1. juni 2011 #3195 Skrevet 1. juni 2011 Det er da stor forskjell på og Et velkommen hjem ville vært fint...
Daria Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3196 Skrevet 1. juni 2011 Jeg er litt usikker på om det egentlig er riktig av meg å ønske deg velkommen til ditt hjem -særlig når jeg befinner meg et helt annet sted?
Skravla Skrevet 1. juni 2011 #3199 Skrevet 1. juni 2011 I dag? Du har rett.... det var feil av meg å innsnevre til bare i dag.
Daria Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3200 Skrevet 1. juni 2011 Jeg fikk forøvrig et malplassert latteranfall på teateret i går, og det er antagelig bare du og Rosalie som ville forstått det. Jon Bleiklie Deviks rollefigur lover sin kone at han på deres kommende Brasil-ferie ikke skal overdrive golf-spillingen. Plutselig så jeg for meg en helt annen scene fra Eg elskar deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå