Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sigurd Pettersen, jo - han hadde ikke forandret seg stort, egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det spørsmålet om å hoppe med åpen munn kom jo til rette vedkommende - er det noe jeg husker fra hoppstilen til Johan Remen Evensen er det jo at han gapte som en gullfisk. :a034:Det var jo greit at han påpekte selv hvor teit det så ut :fnise: 

Skrevet

Marius Lindvik - olympisk mester og verdensmester i skyflyging. Relativt grei måned... :danser: :flagg: 

Skrevet

Jeg har vært flink :opplyser: Hele 14 bøker er sortert ut av bokhylla for å doneres til lesekiosken - og jeg har bare kommet til G. Åtte av dem er Agatha Christie, og to er Paul Auster - vi har aldri blitt venner...

Skrevet

Mello-finale hos svenskene *nynner med på Eurovisjonshymnen* 

Skrevet

Oi, den dressen var veldig limegrønn...

Skrevet

Diksjonen er nesten like minimal som antrekket hennes... Litt Hammer of Thor over låta, men rotete show.

Skrevet

Beige er ikke en MGP-godkjent farge - selv i form av en tettsittende kjole og matchende cowboyhat. Og der kom hestene - tett fulgt av vrinsk-assosiasjonene... Anna Bergendahl er den eneste svenske deltakeren noensinne som ikke har gått videre til den internasjonale finalen fra semifinalen - tank om hun skulle gjøre det igjen, da må hun vel bare gå i eksil med det samme. Men det spørs vel om hun får sjansen... 

Skrevet

Se over om å stille i helbeige, selv om dette minner mer om en pysjamas. På sett og vis ikke helt upassende når sangen minner om en vuggesang. Ganske fin, for så vidt, men ikke helt riktig forum...

Skrevet (endret)

Å spørre en 16-åring om hva som foregår i hodet hans er en risikosport... :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Aldri en finale uten Thomas G:son...

Skrevet

Den sangen kunne trengt en bedre sanger. Han minner litt om Torstein Sødal, men sistnevnte hadde nok sunget den bedre...

Skrevet

Robin Bengtson føles litt som billig-utgaven av Måns Zelmerlöw.

Skrevet

Endelig litt rosa glitter etter litt for mange fargeløse antrekk. De øredobbene var det også klasse over...

Skrevet

Inni mitt hode: Den sangen minner om en annen... :klo:  Den minner om Shallow :idesmil: Lurte jeg ikke egentlig på dette i semifinalen også--- jo, og jeg kom til sammen konklusjon da også - da likner den definitivt! :ler: 

Skrevet

Cazzi Opeia ser ut som et innslag fra NRK Super, men det skiller seg jo ut blant alle de beige...

Jeg har ingen klare favoritter hos svenskene i år, men jeg har et par ikke-favoritter, om vi skal si det sånn. Jeg blir jo ikke overrasket om Robin Bengtsson eller Tone Sekelius vinner.

Oi, det var visst en sang til, jeg trodde vi hadde vært gjennom alle.

Skrevet

Den siste minner om kampsangene vi sang i SU på 90-tallet (og teksten er heller ikke så langt unna). I og for seg fengende, men det har jo ikke noe her å gjøre.

Skrevet

Akkurat nå elsker jeg programlederen litt :rulle: Han vandrer blant artistene, gir Tone Sekelius ros for sin glitrende kjole og går videre mot en av de helbeige mens han snakker -Man skal kle sig upp lite när det år mello, tycker jag. Man skall det, John, du gjorde så godt du kunde rätt från yoga-klass... :hoho: 

Skrevet

Svenskene kjører som vanlig full internasjonal jury - inkludert Israel og Australia, men uten oss. De stoler vel på at de får stemmer fra Norge uansett hva de sender :fnise:  

Skrevet
Daria skrev (32 minutter siden):

Inni mitt hode: Den sangen minner om en annen... :klo:  Den minner om Shallow :idesmil: Lurte jeg ikke egentlig på dette i semifinalen også--- jo, og jeg kom til sammen konklusjon da også - da likner den definitivt! :ler: 

Den internasjonale juryen holder på denne, selv om spredningen var stor. Me nå åpner de for publikumsstemming igjen, etter at juryene har sagt sitt - hvordan få alle som holder med de som ligger dårligst an til å stemme mye mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...