Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er tårer i kommentatorboksen hos nrk, allerede før Kjetil Jansrud har kjørt sitt siste renn - det kan visst bli en hard dag på jobb for ekspertkommentator Lars Elton Myhre... :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rørt, jeg? Kan jeg ikke tenke meg... :grine: Når du blir hyllet av samtlige konkurrenter på den måten, har du ikke bare hatt en imponerende karriere, da er du en ganske fin fyr også...

Skrevet

-Hadde vi hatt en sånn sjakkpil her, ville hun ledet med en halv bonde!

Ja da, så... :fnise: 

Skrevet

Ble litt tårevått her i dag da Therese stoppet før målgang og bukket til publikum. Og det er temmelig digg å se så mye folk i Kollen igjen. 

Skrevet

Fikk ikke med meg 3-mila direkte for jeg gikk jo ut uten å tenke på at den gikk..... Men garnkjøp og en benk i solen var deilig også. 

Skrevet

Kollen med publikum og sol og uten tåke - det blir jo ikke så mye bedre... Lutt usikker på om det er nostalgi eller savn jeg kjenner mest på, men det er nok det første. Det ville jo ikke blitt det samme å være der nå som da jeg var 16 uansett...

Skrevet

Blir spennende annen omgang i hopp...... Jeg vil gjerne ha norsk på toppen av pallen. Hadde vært så fin gjenåpning av kollen. 

Skrevet

Tande har jo fått det til før...

Jeg skulle gå en liten tur i pausen, den ble itt lenger enn planlagt (turen altså...). Traff akkurat solnedgangen...

Skrevet

De sliter litt med å holde roen i boksen nå :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

De sliter litt med å holde roen i boksen nå :fnise: 

Skjønner jo det. 

Skrevet

LItt av en Holmenkoll-lørdag. Blir ikke så mye Holmenkoll-søndag på meg. Er vel neppe TV dit jeg skal. 

Skrevet

Mulig det var litt entusiasme i sofaen også... :fnise: Trippel hadde vært stas, men man skal jo ikke klage på 1., 3. og 4. heller #generøs Og gøy med Frederik Villumstad på topp 10.

-Fantastisk hopping av Alexander Stöckl og hans menn!

Det er vel noen år siden Stöckl hoppet selv, hverfall i så stor bakke :ler: 

Skrevet (endret)

-I've based my pies on British scientists, sier Bake-offs nerdeforsker. Alt jeg kan tenke på er Sweeney Todd... :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

MGP-finale i Danmark og Andrachansen i Sverige, det er bare å stålsette seg. Det første danske bidraget er på dansk, og går rett inn i "Hvor har jeg hør denne før"-tradisjonen...

Skrevet

Dressjakke/kjole-kombinasjonen i den norske finalen var litt stilig. Jeg er mer skeptisk til den svenske trenchcoat/kjole-varianten - selv om det ga litt mening da den forsvant midt i nummeret og hun hadde ermeløs kjoleplitt-til-hatteforet-variant under.

Skrevet

Sing Hallelujah, synger danskene (hvorav den ene er en krysning av Therese Johaug og Baby Spice, iført kjolen til Gina G), og den vet jeg hvor jeg har hørt før - Dr Alban en gang på 90-tallet...

Skrevet

Han har skjegg, stort skjerf og gitar, hun har blomsterkjole, støvler og briller jeg sist så på en ungdomsbilde av Hillary Clinton og scenen er full av trær - 70-tallets visebølge er tilbake. Det tok flere linje før jeg ble sikker på om de sang på dansk eller engelsk...

Skrevet

Hjelp, jeg hadde glemt skåningen som synger om hallabaloo og ser og høres ut som en dansebandparodi. Han gikk videre fra den finalen hvor det var trøbbel med stemmeappen, jeg sier ikke mer...

Skrevet

Rap i MGP er alltid feil. Rap på dansk er et dødfødt konsept--- Jeg hadde mer tro på Anna Bergendahl, til det dukket opp to projiserte hester på bakveggen hennes, og jeg plutselig hørte at det faktisk høres litt ut som om hun vrinsker på de høyeste tonene. Det var nok ikke den assosiasjonen det var meningen at jeg skulle få... :fnise: 

Skrevet

Jeg synes alle de danske bidragene ser litt utdaterte ut - mulig det er retrobølgen som rår, men det skal jo helst føles litt aktuelt likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...