Daria Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3162 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg tenker alltid på blodbad når jeg ser den katten For de som ikke hang helt med og nå tror jeg driver med katteslakt i det skjulte: Blodbadet er mitt kallenavn på stykket Løyntnanten frå Innishmore, som hadde arbeidstittel Dau katt (de fikk ikke bruke den tittelen pga rettighetsspørsmål). Dessuten likner jo katta litt... Endret 27. mai 2011 av Daria
Daria Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3163 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Dagens sitat, fra kokaboka jeg holder på å registrere: Hvis du lurer på hvor det blir av hullet i smultringen, er du ikke alene om det. Etter at mange hadde lurt på dette og spurt seg for, ga omsider smultringindustrien etter, og man kan i dag for kjøpt smultringhullene sparat. Men bare i USA, såklart. -En pose hull, takk! Endret 27. mai 2011 av Daria
loffen Skrevet 27. mai 2011 #3164 Skrevet 27. mai 2011 Jeg tenker alltid på blodbad når jeg ser den katten :fnise:For de som ikke hang helt med og nå tror jeg driver med katteslakt i det skjulte: Blodbadet er mitt kallenavn på stykket Løyntnanten frå Innishmore, som hadde arbeidstittel Dau katt (de fikk ikke bruke den tittelen pga rettighetsspørsmål). Dessuten likner jo katta litt... Ja, den lignet så absolutt! Min var på lemen-jakt i natt. Dagens sitat, fra kokaboka jeg holder på å registrere:-En pose hull, takk! Jeg har ikke merket noe til at hullet er borte. Mon tro folk har kjøpt berliner-boller og trodd det skulle være smultringer. :gjeiper:
vimse Skrevet 27. mai 2011 #3165 Skrevet 27. mai 2011 Dagens sitat, fra kokaboka jeg holder på å registrere: -En pose hull, takk!
Daria Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3173 Skrevet 28. mai 2011 Takketakk Jeg trodde forøvrig familien kjente meg nå, men neida -tre ubesvarte anrop før klokka ti. Hallo -det er lørdag...?! :sleeping: Og da tenkte ikke vimse koffert vel? Det ville jeg aaaldri trodd om Vimse
Roadrunner Skrevet 30. mai 2011 #3178 Skrevet 30. mai 2011 Gratulerer så mye med vel overstått!! *litt sent ute skjønner jeg* Vimse tenker ALDRI koffert...
Daria Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3179 Skrevet 30. mai 2011 Vimse tenker ALDRI koffert... Sikker på at du ikke blander "aldri" og "alltid" nå? Det er ganske like ord...
Roadrunner Skrevet 30. mai 2011 #3180 Skrevet 30. mai 2011 Sikker på at du ikke blander "aldri" og "alltid" nå? Det er ganske like ord...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå