Daria Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #31701 Skrevet 17. februar 2022 Jeg kunne jo ikke la den forbigå i stillhet
Skravla Skrevet 17. februar 2022 #31702 Skrevet 17. februar 2022 Jeg ville jo begynt å lure på om du var helt frisk i såfall.....
Daria Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #31703 Skrevet 17. februar 2022 Her er det jo så mange mulige svar, men jeg holder meg til den om at jeg har en overleges uttalelse på at hjernen min er helt fin
Skravla Skrevet 17. februar 2022 #31704 Skrevet 17. februar 2022 Men har du papir på det eller bare overlegens ord.... Kan vedkommende sagt det for å trøste??? Det kan være så mangt å lure på.
Daria Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #31705 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har det bare muntlig - men med sakkyndige (LIS-lege) vitner... Jeg vurderte å be om å få det skriftlig Men med så mye helsepersonell jeg har vært i kontakt med det siste året, kan jeg sikkert få noen skriftlige uttalelser om det skulle være nødvendig (uttalelser til min fordel, håper jeg... ).
Daria Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #31706 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har jo glemt dagens viktigste nyhet - jeg har sett årets første snøklokker i dag
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2022 #31707 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Jeg fikk plutselig lyst på pizza jeg Men uten pommes frites, potetskruer og pærer Skravla skrev (3 timer siden): Helseavtaleuken er omme - med start forrige fredag..... Mammografi - ingen funn. Tok under en uke å få svar. Når man blir forespeilet svar innen 4 uker så får man hjertebank når svare kommer innen en uke. Blodprøver mandag - kunne de vært verre? Sjelden jeg har sett en rad blodprøver med så mye utenfor referanseverdi Lege onsdag - og vi er enig i strategien videre. Unngå å sende meg på sykehus med hjerteproblemer igjen. Helt grei strategi synes jeg. Men det blir intravenøst jern i mengder utover året. Satser på å ikke bli for magnetisk...... HØ hø.... Og i dag har jeg tatt beintetthetsmåling - satser på at de små endringene fra forrige runde ikke har blitt verre. Synes denne alderen fører med seg mye dårlig helse gitt..... Men min favoritt-osteopat er delvis tilbake fra foreldrepermisjon så det er jo en god nyhet. Det var litt av ei smørbrødliste Håper virkelig det blir orden på de blodprøvene snart God bedring Daria skrev (1 time siden): Jeg har jo glemt dagens viktigste nyhet - jeg har sett årets første snøklokker i dag Åh Endret 17. februar 2022 av Sauen Shaun
Daria Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #31708 Skrevet 17. februar 2022 Skravla skrev (3 timer siden): Helseavtaleuken er omme - med start forrige fredag..... Mammografi - ingen funn. Tok under en uke å få svar. Når man blir forespeilet svar innen 4 uker så får man hjertebank når svare kommer innen en uke. Blodprøver mandag - kunne de vært verre? Sjelden jeg har sett en rad blodprøver med så mye utenfor referanseverdi Lege onsdag - og vi er enig i strategien videre. Unngå å sende meg på sykehus med hjerteproblemer igjen. Helt grei strategi synes jeg. Men det blir intravenøst jern i mengder utover året. Satser på å ikke bli for magnetisk...... HØ hø.... Og i dag har jeg tatt beintetthetsmåling - satser på at de små endringene fra forrige runde ikke har blitt verre. Synes denne alderen fører med seg mye dårlig helse gitt..... Men min favoritt-osteopat er delvis tilbake fra foreldrepermisjon så det er jo en god nyhet. Dette innlegget hadde jeg ikke sett Å unngå hjerteinnleggelse høres jo ut som en god strategi, jeg støtter dere der. Å vedlikeholde jernnivået er også en god ting. Tidlige svar burde være en god ting, men jeg hadde samme opplevelse med ekg-målingen før jul - Du hører fra oss om 3-4 uker, med mindre vi finner noe alarmerende, sa sykepleieren fredag - og påfølgende tirsdag kom tilbakemeldingen. Hvordan skremme vettet av en stakkar... Gode behandlere tilbake i arbeid er definitivt en god ting, og det handler om så mye mer enn faglig dyktighet...
Daria Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #31709 Skrevet 17. februar 2022 Sauen Shaun skrev (19 minutter siden): Jeg fikk plutselig lyst på pizza jeg Men uten potetskruer og pærer Det tyder på at smakssansen din fortsatt fungerer - et koronasymptom du ikke har
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2022 #31710 Skrevet 17. februar 2022 Daria skrev (1 time siden): Det tyder på at smakssansen din fortsatt fungerer - et koronasymptom du ikke har Sant nok
Daria Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #31711 Skrevet 18. februar 2022 -De skal køre den lille finale. Dette fjollete format hvor de skal køre om plass 5 til 8, som en slags straff... Den danske skicross-kommentatoren ser ikke poenget med plasseringsheat Skiskytterjentene gjorde seg ferdig før jeg sto opp, men den evnen Tiril Eckhoff har til å raske med seg medalje, som hun selv sa det en gang, i mesterskap er jo imponerende
Daria Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #31712 Skrevet 18. februar 2022 -Å Gud hjelpe meg... Det ble litt mye for NRKs kommentator da han innså at det kan gå mot medalje også for Vetle Sjåstad Christiansen - den sisteskytingen ble jo i overkant spennende.
Daria Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #31713 Skrevet 18. februar 2022 -Det er dritkult - og liiit surt siden jeg ikke har medalje selv... Tiril Sjåstad Christiansen gir den kompliserte søskenkjærligheten et ansikt
Daria Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #31714 Skrevet 19. februar 2022 Dagens selvtilfredse måloppnåelse: Glidelås skiftet i et skjørt bare to dager etter at den gikk i stykker. Det hjalp selvfølgelig at det skjedde den dagen jeg uansett hadde en avtale i samme kvartal som Sømsenteret, så jeg fikk kjøpt ny umiddelbart, men med tanke på gjennomsnittstiden et ødelagt plagg ligger i reparasjonshaugen er to dager likevel imponerende raskt... Den nye ble ikke like usynlig som som den gamle (da hadde jeg måttet demontere halve skjørtet), men til gjengjeld virker den, og det er tross alt viktigere.
Daria Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #31715 Skrevet 19. februar 2022 Ved første gjennomgang var det ingenting jeg må ha på mammutsalget i år. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å se det som en unnskyldning til å kjøpe andre bøker i stedet...
Daria Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #31716 Skrevet 19. februar 2022 Assosiasjonshjernen hørte noen si på tv at Time is not our friend og syntes en visitt tilbake til det tidlige 90-tallet var helt på sin plass...
Daria Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #31717 Skrevet 19. februar 2022 Jeg er på min tredje time med Great British Bake-Off og kan meddele at når man først er litt sliten og i det humøret, er mengden tvilsomme dobbeltbetydninger man kan finne i kakeprat nesten ubegrenset...
Daria Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #31718 Skrevet 19. februar 2022 *nynner Eurovisjonshymnen og fyller tekoppen* Boybandfjortisen kan ikke undertrykke en viss svakhet for Christian Ingebrigtsen, mens MGP-entusiasten har mer tro på Hammer of Thor. Jeg forbeholder meg selvfølgelig retten til å ombestemme meg et ubegrenset antall ganger i løpet av kvelden...
Daria Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #31719 Skrevet 19. februar 2022 Ansiktsuttrykket hennes når hun slår fast at I stole the Hammer of Thor - noen er fornøyd med fangsten Det som skjer på svt nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal beskrive, men jeg tror den har Hits for Kids-potensiale.
Daria Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #31720 Skrevet 19. februar 2022 (endret) Jeg stemmer for at Northkid kaller seg et boyband - de både ser og høres sånn ut. Dessuten har de et refreng som setter seg på hjernen veldig fort. Jeg brukte flere dager på å bli kvitt det sist. Do you, do you, do you ever dream of us... Endret 19. februar 2022 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå