Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk litt Grease/Beauty school drop-out-assosiasjoner av retro-frisørsalong-scenografien på den svenske. Men hvorfor føles det så ofte i MGP-duetter at de synger ved siden av hverandre, men ikke sammen?

Det er så ofte "grupper" satt sammen spesielt for anledningen og de er sjelden samstemt. Noen ganger hadde det vært bedre med kun en solist. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens første sutre-låt på svt. Kan hun ikke heller ta seg en prat med Trygve Skau bak lukkede dører, jeg er sikker på at de vil forstå hverandre...

Skrevet

Ååååå - en heftig følelse av "Ein bischen Frieden" selv om melodien ikke ligner i det hele tatt..... 

Skrevet
Skravla skrev (3 minutter siden):

Iflg. facebook så hadde han visst koret også. 

Det ville jo vært sløsing med ressurser å ikke bruke ham...

Skrevet

Om noen skal elske deg, vennen - så må du slutte å sutre slik. 

Skrevet

Første bud er å elske seg selv...

Skrevet

Men kjære deg, det er da ikke akkurat første gang det er med en latino-låt i mello - det er pleier å være minst en i året...

Skrevet

Den har man jo hørt mange ganger før både fra menn og kvinner...... 

Skrevet

Men den er langt bedre enn hva Norge viser nå..... 

Skrevet

Gleder meg til finalen.... da sitter vi i hver vår stol her med godis og kos og er sarkastiske på direkten :ler2:

Skrevet

-Dom har sagt at dom skal ge 100%, och det tycker jag är toppen när dom ändå är här...

:rulle: Kveldens beste kommentar fra Oscar Zia.

Skrevet
Skravla skrev (4 minutter siden):

Gleder meg til finalen.... da sitter vi i hver vår stol her med godis og kos og er sarkastiske på direkten :ler2:

Sarkastiske? Vi? :ler: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Sarkastiske? Vi? :ler: 

Oh yeah.... Det er jo hovedgrunnen til å se MGP.... 

Skrevet

Det var litt 90-talls girl power over denne, selv om det er mulig at high school-film-assosiasjoner ikke egentlig var det de var ute etter... :fnise: 

Skrevet

John Lundgren rakk ikke å skifte før han skulle på scenen...? Han synger flott, da.

Skrevet

Når man zapper inn midt i et pausenummer og bare lurer på hva i all verden...? 🐝

Skrevet

Ah, det var ikke et pausenummer, det var et forhåndskvalifisert finalenummer, jeg trodde ikke det var flere av dem. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun var kledd som en bie...

Skrevet

Hun var jo Queen bee.... Veldig masete  - muligens slik et biesamfunn er. 

Skrevet
Daria skrev (6 minutter siden):

Når man zapper inn midt i et pausenummer og bare lurer på hva i all verden...? 🐝

Jeg lurte litt... men tenkte du var på dansk tv eller noe. :ler: 

Skrevet

Seriøst.... flamingoene videre???? Da må jeg finne stemmeknappen og stemme på den andre artisten uavhengig av hvem. Alt er bedre enn de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...