Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vet du er på ville veier når du får støtte av det offisielle Iran...

Sikker?

Er for øvrig mektig imponert over at du tar fram sommertøy og stryker det før du legger det på plass. Slikt skjer ikke hos oss. Totalt kaos hele tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:velkommen:

Sikker?

Er for øvrig mektig imponert over at du tar fram sommertøy og stryker det før du legger det på plass. Slikt skjer ikke hos oss. Totalt kaos hele tiden!

Jepp, den er jeg ganske overbevist om :jepp:

Klær strykes på ingen måte ofte her i huset, men tynne skjørt som har vært stappet ned i en sekk i et halvt år ser ikke bra ut, så av og til må man. Dessuten var jo fotballen avlyst, så jeg hadde noen timer til overs... :fnise:

Skrevet

Jeg har både sommer og vintertøy i skapet mitt hele året jeg. :ler:

Skrevet (endret)

:hallo:

Stryke klær? :klo:

Endret av Multi
Skrevet

Stryker igrunnen bare duker jeg.

Og penskjorter.

Skrevet (endret)

Stryker igrunnen bare duker jeg.

Og penskjorter.

:5:

Og noen ganger når jeg føler meg helt sprø; kjøkkenhåndkler. :daane:

Endret av loffen
Skrevet

Har hørt om dem som stryker sengetøy..... :sjokkert:

Skrevet

Kjøkkenhåndkler og sengetøy :daane: Ei venninne pleide å stryke alt -inkludert truser... *host*fritidsproblemer*host*

:fnise:

Men igjen -stryking av klær er en veldig unntakshendelse i heimen, jeg vil ikke ha på meg at dette er noe jeg bedriver ofte :ler:

Skrevet (endret)

Jeg pleide å ha alle klærene hengende framme hele året, men her har jeg rett og slett ikke skapplass til det. Klesskapet renner over, nokså bokstavlig talt (og det er selvfølgelig kun fordi skapet er for lite -det er overhodet ikke snakk om at jeg har mye klær... :plystre: )

Men snart er det problemet en saga blott -for....

*trommevirvel*

...jeg skal flytte hjem!! :strix: Oslo! :strix:

*ekstatisk*

:bolledeig:

Balkong! :strix: Kjøkken! :strix: Flere skap! :strix: Flere bokhyller! :strix: Byliv! :strix:

Samt togpendling og opp klokka 6 hver morgen, men litt må man jo ofre :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Gratulerer med flytteplaner. Litt misunnelig på balkong og beliggenhet kjenner jeg.

Skrevet

Gratulerer med flytteplanane. Blir nok nokre kveldar på den balkongen i sommer, tenkjer eg. Både med og utan Skravla og meg på besøk. ;)

Skrevet

Det skal vel gå akkurat å klemme inn tre stoler der -den er ikke så stor. Litt større enn en campingseng fra ikea, faktisk :fnise: *ikke tilfeldig valgt eksempel*

Skrevet

Men vi er jo så små og søte at vi får plass på et frimerke. :fnise:

Gleder meg til jordbær og is til sommeren. :strix:

Skrevet

I løpet av sommeren. Blir vel litt i rykk og napp, tenker jeg -deilig å slippe å måtte ta alt på en gang. Leiligheten er nesten innflyttingsklar, men jeg har tre måneders oppsigelse her. Har en plan om at en campingseng og en dyne går på første lasset, så jeg kan overnatte der etter ønske og behov.

Skrevet

Har du kjøpt leilighet? Eller skal du leie?

Skrevet

Leie av familie. Jeg bodde i den leiligheten mens jeg var student, så vi er ganmle kjente :fnise:

Skrevet

Høres jo veldig greit ut. :tommel:

Men du må ikke finne på å flytte før en viss konsert nå da...

Skrevet

Hadde jeg hatt planer om det, hadde jeg jo ikke foreslått at du skulle komme -dette ble ikke bråbestemt i går kveld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...