Daria Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #3101 Skrevet 21. mai 2011 Du må huske at siden vi var barn, har ferie blitt et basalbehov og en menneskerett, og det bør minst være en uke i Syden. Jeg synes det er flott at frivillige organisasjonen har ferieaktiviteter for familier med dårlig råd, men at nav skal gi feriestøtte er ganske absurd.
Daria Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #3102 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg hadde morderiske lyster i går... Var i operaen for å se Romeo og Julie og setene rett foran var gledelig tomme, helt til det ekstra høye (but of course) paret som skulle sitte der kom i absolutt siste sekund, i det teppet gkk opp. De måtte stadig, særlig i annen akt, lene seg inn mot hverandre for å si noe eller bare nusse litt og blokkerte hele utsynet mitt til scenen i prossessen. Så, midt under kampen mellom Mercutio og Tybalt, etter blant annet intens blafring med programmet og påfølgende diskusjon om når det sluttet, bestemmer de seg plutselig for å gå. Midt under forestillingen, og selvfølgelig midt på raden, for å sikre at de forstyrret flest mulig. Følget mitt syntes jeg var litt strengt i min fordømmelse og mente at det kan jo finnes grunner, jeg mener at tilfeller som dette bør medføre varig bortvisning og offentlig gapestokk... Endret 21. mai 2011 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 21. mai 2011 #3104 Skrevet 21. mai 2011 Det er en grunn til at jeg foretrekker første rad...
Skravla Skrevet 21. mai 2011 #3105 Skrevet 21. mai 2011 Men herregud da, Daria... de måtte sikkert rekke siste toget hjem. Det bør du kunne tillate dem.....
Daria Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3106 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Da tar de prisen for dårlig planlegging -dette var bare i andre akt, det var en pause og en akt til igjen... Jeg klarer ikke helt å se hva som kan komme så plutselig på at det ikke engang kan vente til neste pause. Men vi så veldig bra i siste akt Endret 22. mai 2011 av Daria
Rosalie Skrevet 22. mai 2011 #3107 Skrevet 22. mai 2011 Draumehuset? http://www.aftenposten.no/bolig/article4128203.ece
Daria Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3108 Skrevet 22. mai 2011 Har sett det før -og ja, det hadde vært noe... Jeg gikk i kjelleren og hentet opp resten av sommertøyet. Jeg pakket det ut, strøk til og med noe av det (det er jo ikke fotball i kveld på grunn av streiken, så noe må man jo finne på) og sorterte det i pene hager på senga, klart til å ryddes på plass etter at jeg hadde ryddet resten av vintertøyet ut av skapet. *ser på ullgenserne som fortsatt ligger i skapet og på haugene på senga*
Skravla Skrevet 22. mai 2011 #3109 Skrevet 22. mai 2011 Har sett det før -og ja, det hadde vært noe... Jeg gikk i kjelleren og hentet opp resten av sommertøyet. Jeg pakket det ut, strøk til og med noe av det (det er jo ikke fotball i kveld på grunn av streiken, så noe må man jo finne på) og sorterte det i pene hager på senga, klart til å ryddes på plass etter at jeg hadde ryddet resten av vintertøyet ut av skapet. *ser på ullgenserne som fortsatt ligger i skapet og på haugene på senga* I desperat mangel på verandakasse? Heldigvis ikke noe vintertøy hos meg, rent bortsett fra noen ullsjal. Og det er deilig i dag.
vimse Skrevet 22. mai 2011 #3110 Skrevet 22. mai 2011 Fordelen med stor plass, alt kan ligge fremme hele tiden, og man slipper disse sengehagene
Daria Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3111 Skrevet 22. mai 2011 *skylder på at tastaturet er fullt av smuler*
Rosalie Skrevet 23. mai 2011 #3114 Skrevet 23. mai 2011 Åååå, det blir ein dyr haust, med både N2N, Evig Unge, Rockeulven og Sjuk Ungdom. Eg må ihvertfall sjå Sjuk Ungdom ein gong til!
Skravla Skrevet 23. mai 2011 #3115 Skrevet 23. mai 2011 Jeg skal se om jeg får bestilt meg litt opera neste sesong jeg.
Daria Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3117 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Kulturinteresserte er friskere og lykkeligere Dessuten hørte jeg i går at i det området i Frankrike hvor det er minst hjertesykdommer spiser de mye tradisjonell fransk mat og har blandt annet et stort forbruk av ost og andecomfit. Moralen er med andre ord: Nyt livet - lev lenger og bedre Endret 24. mai 2011 av Daria
Daria Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3120 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Du vet du er på ville veier når du får støtte av det offisielle Iran... Endret 24. mai 2011 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå