Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det var kjent! :ler:

For sort skjørt/hvit bluse-kombinasjonen er så orginal... :filer:

Det var jo ikke likt i det hele tatt bortsett fra at det var sort og hvitt! :klaske: Avisene har tydeligvis ikke noe å skrive om og bare koker sammen noe sprøyt.

Skjønner ikke hva som er så spesiellt med hun Pippa heller jeg da. :glare:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva som er så spesiellt med hun Pippa heller jeg da. :glare:

Det var vel denne bakdelen hennes :vetikke: *har aldri forstått appellen til den kroppsdelen uansett*

Endret av Daria
Skrevet

Tror det eller ei -alle går ikke mann av huse for å jobbe gratis på tv.

- For oss blir det skjæring at vi skal jobbe dugnad for at et tv-selskap skal tjene penger, sier Petter Nygård i Dalsbygda Bygg og Laft til lokalavisa.

- Jeg tror kanskje Bygg og Laft har misforstått verdens norskeste ord. Serien heter «Den store skoledugnaden». Han skal ikke jobbe for TVNorge, han er blitt spurt om å stille opp for Johaug og skolen. Men dugnad er frivillig. Også i Dalsbygda, sier kommunikasjonsdirektør i TVNorge, Svein Tore Bergestuen, til Dagbladet.

Jeg synes han i byggforretningen har forstått mest -TVNorge er et kommersielt selskap, selvfølgelig lager de dette programmet fordi de tror det er så interessant for annonsører at de kan tjene penger på det. Prøv ikke å innbille meg at dette er noe TVN drar igang med rent altruistiske motiver.

Skrevet

Kunne vært interessant å se hvor mange som hadde stilt på den dugnaden, hvis tv ikke var der og filmet. Jeg hadde ikke blitt overrasket om oppslutningen var bedre uten tv. Jeg personlig hadde ihvertfall foretrukket en dugnad som ikke hadde medført filming...

Skrevet

Jeg også -både av de grunnen han fra byggefirmaet er inne på og fordi -til tross for at alle reality-trendene tyder på noe annet -alle synes ikke det er så stas å komme på tv...

Skrevet

Si det til alle som står timesvis i kø for å gå på allsang på grensen. :hoho:

Mange av de gjør det kun fordi det er TV..

Men jeg er enig i byggfirma-mannen, jeg hadde ikke giddet! :riste:

Skrevet

Eg synest no kanskje frk. Johaug bør passe seg litt for kva ho seier ja til fremover. Ho er medieyndling, og folk frå området er veldig glade i ho, men det kan fort bikke over til at folk i området blir drittlei alt maset... Og legge opp til at folk skal ta fri frå jobb for å jobbe dugnad for TVNorge? Therese, då. Dårleg val...

Skrevet (endret)

*borte*

Endret av Rosalie
Skrevet

Paradise Oskar bor nå i min Zen-spiller :hjerte:

Skrevet

Paradise Oskar bor nå i min Zen-spiller :hjerte:

Godt han er så liten da.... ellers ville det blitt skikkelig trangt for han. :fnise: *dårlig humor*

Skrevet

Er han så liten, egentlig? :vetikke:

Skrevet

Er han så liten, egentlig? :vetikke:

Han så vel bare liten ut der han sto alene på en stooooooooooor scene.....

Skrevet

Han ser ikke spesielt liten ut her, hvertfall, med mindre damene han bukker så veloppdragent til (:fnise:) er usedvanlig knøttsmå...

Velkommen til Darias Diaries, hvor intet tema er for uinteressant eller obskurt til å diskuteres og undersøkes... :ler:

Skrevet

Ja, fytte. Tenkj å ha same kjole som nokon andre! kjolekrise! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...