Daria Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3062 Skrevet 14. mai 2011 Jaja, da var det over for i år... Hadde vel håpet på litt bedre plassering for både Finland og Fankrike, men paradisgutten fikk hvertfall 12 poeng fra Norge (nei, det var ikke bare min fortjeneste ). Og Sverie vant ikke, det er jo også positivt. Vinnerlåta minner meg litt om Bjørn Johan Muris Yes man, det var noe med falsetten i refrenget.
loffen Skrevet 14. mai 2011 #3063 Skrevet 14. mai 2011 Ikke bare din fortjeneste nei. Jeg syntes selvfølgelig det var tragisk at Sverige ikke vant, og likte ikke den som vant. Nå er det muligens på tide å finne senga. God natt til dere to!
Daria Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #3064 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har så sansen for Andreas Torkildsen og Tero Pitkamäki. Shanghai i dag: Pitkamäki får til et kjemtekast og tar ledelsen fra Torkildsen -Torkildsen applauderer i bakgrunnen. Så kaster han 20 cm for kort til å ta tilbake ledelsen, etterpå står de og prater og ler sammen. Torkildsen avbryter et kast pga en strekk (), Pitkamäki er den første som er borte hos ham for å høre hvordan det går. I følge svts kommentator ladet de til og med opp med å spise middag sammen -de to kunne lært mange litt om sportsånd... 1
Skravla Skrevet 15. mai 2011 #3065 Skrevet 15. mai 2011 Det er sånn det skal være. Liker de to gutta. Men synd med Andreas sin strekk.....
kamela Skrevet 15. mai 2011 #3067 Skrevet 15. mai 2011 Har bare hatt MGP på uten å følge særlig med, men etter å ha lest her, er jeg godt orientert
Daria Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3068 Skrevet 16. mai 2011 – Det er en rimelig høy pris (250.000 kroner for fotoshooten, red.anm.), men de kommer nok til å bruke dette som markedsføring, og at mediene kommer til å kaste seg over saken (slik vi gjør nå, red.anm.), og det ligger det jo en del verdi i, sier han til NRK.no. Et anfall av selvinnsikt hos nrk.no
Daria Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3069 Skrevet 16. mai 2011 Dagens overskrift, om Jon Fosse og Grotten: Nokon kjem til å flytte
Skravla Skrevet 16. mai 2011 #3070 Skrevet 16. mai 2011 Dagens overskrift, om Jon Fosse og Grotten: Nokon kjem til å flytte Jeg lo godt da jeg så den.....
Daria Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3071 Skrevet 16. mai 2011 I dag har jeg lagt igjen mobilen på jobb, oppdaget at øretelefonene til mp3-spilleren var ødelagt i det jeg skulle på toget og vannet innsiden av vesken min med sitron-snapple, og pakken jeg venter på glimrer fortsatt med sitt fravær. Men Hedda Gabler var bra, jeg fikk kjøpt nye fine Creative-propper på Spaceworld og alt innholdet i vesken ser ut til å ha overlevd, inkludert pocketboka som lå der. Dessuten fant jeg 17.mai-sløyfen på det andre stedet jeg lette. Tror dagen ender i pluss Sove nå -i morgen må jeg rekke et tidlig nsb-tog så jeg rekker et tidlig barnetog
Daria Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3073 Skrevet 18. mai 2011 Hmf. Endelig gjenforent med mobilen (jeg har hatt en del gripe-etter-telefonen-instinkter de siste to dagene ), og så har den gått hen og fått tomt batteri i mellomtiden *sikker på at den er full av ubesvarte anrop og spennende meldinger*
Skravla Skrevet 18. mai 2011 #3074 Skrevet 18. mai 2011 Hmf. Endelig gjenforent med mobilen (jeg har hatt en del gripe-etter-telefonen-instinkter de siste to dagene ), og så har den gått hen og fått tomt batteri i mellomtiden *sikker på at den er full av ubesvarte anrop og spennende meldinger* Glad jeg har samme lader til både hjemmetelefon og jobbtelefon... til sånne tilfeller. Rent bortsett fra at jeg ville forsovet meg skikkelig om jeg glemte telefonen på jobb.
Skravla Skrevet 18. mai 2011 #3075 Skrevet 18. mai 2011 Noe kjent her... http://epla.no/handlaget/produkter/200222/
Sauen Shaun Skrevet 18. mai 2011 #3077 Skrevet 18. mai 2011 Synes jeg har sett det der før jeg også. Lurer på hvor?
Daria Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3078 Skrevet 18. mai 2011 For sort skjørt/hvit bluse-kombinasjonen er så orginal...
Skravla Skrevet 18. mai 2011 #3079 Skrevet 18. mai 2011 For sort skjørt/hvit bluse-kombinasjonen er så orginal... Hermegåsa, Pippa!
Daria Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3080 Skrevet 18. mai 2011 NextGenTel har sendt meg mail om at de tilbyr efakture og fordelene ved dette. Hvis vi ser bort fra at jeg trodde jeg allerede hadde det hos dem -de trekker hvertfall penger fra kontoen min hver måned uten at jeg løfter en finger -lurer jeg litt på setningen Det tilkommer et gebyr på 20,- per faktura for å benytte eFaktura. Trodde poenget med mer automatiserte og enkle løsninger var det skulle bli billigere...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå