loffen Skrevet 12. mai 2011 #3041 Skrevet 12. mai 2011 De var svette nå, svenskene Det var fruktansvärd...
Daria Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3042 Skrevet 12. mai 2011 Krone blir litt overkill, men det er jo mgp.... Det er klart -når ellers passer det? Franskmennene har jo hatt et litt anstrengt forhold til sine kongelige... Bare Norge som mangler av de skandinaviske og nordiske(?) landene... Shit happens...
Daria Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3044 Skrevet 12. mai 2011 Det blir bra Da kommer jo begge F'ene
Daria Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3046 Skrevet 13. mai 2011 (endret) - Vi må være glad på våre naboers vegne, og et lite plaster på såret er det jo etter at Norge røk ut. Samtidig tilhører alle de som ble stemt videre nå ikveld den ordinære popgenren, med ganske ordinær pop, som ingen vil huske om ett års tid. Norge valgte noe uordinært, men det ble jo ikke tatt imot med åpne armer, sier han til Aftenposten.no. Gjorde vi egentlig det? Vi hadde en dansbar liten sak, synges av en middelmådig vokalist som slet med å holde tonen iført små og relativt merkelige tekstiler, framført på et språk de færreste i Europa skjønte. Det oser jo ikke akkurat nyskapende i MGP-sammenheng... Endret 13. mai 2011 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2011 #3047 Skrevet 13. mai 2011 (endret) God morgen. <= varm te. Endret 13. mai 2011 av Sauen Shaun
Skravla Skrevet 13. mai 2011 #3048 Skrevet 13. mai 2011 Du må jo forstå at det ikke var vi som hadde en dårlig sang... det var resten av Europa som ikke skjønte hvor bra den var.....
Daria Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3049 Skrevet 13. mai 2011 *slår meg sammen med resten av Europa*
Daria Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3050 Skrevet 13. mai 2011 Siden jeg uansett ikke har noe bedre å ta meg til (alle elevene er samlet til dommedag, også kalt eksamenstrekk), blir det mer MP-surfing. Hufvudstadsbladets kommentator og jeg er og var helt på linje når det gjaldt Sverige: Sverige: Ik, bara en av tre rutor splittrades. ... Det var tydligen bara en ruta Saade skulle panga, så det gick som det skulle. Fast det tycker jag är klent. Alla borde ha pangats! ... Ännu om Sveriges rutor: Pangar man pangar man tre, inte markerar två och pangar en. Eller så hittar man på en annan idé. Nemlig Dessuten likte hun åpenbart Jedward: Irland: Jag vill ha de där tvillingarna! Som husdjur eller nåt.
Daria Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3051 Skrevet 13. mai 2011 Dagens elev-tips: Tenk på at det kan hende at du trenger hjeklp med pcen din. Lettkledte damer som skrivebordsbakgrunn kan gi pinlige øyeblikk...
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2011 #3052 Skrevet 14. mai 2011 God morgen! Jeg burde vel saktens skrevet det på finsk, men jeg er litt dårlig i det språket gitt. Regner med at du har ordnet med masse snop og finsk flagg til kvelden.
Rosalie Skrevet 14. mai 2011 #3053 Skrevet 14. mai 2011 Moi funker, sauen. Det betyr hei. Eg skal ikkje grand prixe meg i dag, men eg skal ut og spele sjølv. Marknadsdag på lokalsenteret, så då speler vi ein times tid og får klingande mynt i korpskassa.
Daria Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3054 Skrevet 14. mai 2011 (endret) God morgen! Jeg burde vel saktens skrevet det på finsk, men jeg er litt dårlig i det språket gitt. Regner med at du har ordnet med masse snop og finsk flagg til kvelden. Hyvää huomenta! Men paradis-gutten er finlanssvensk, så God morgon med munmmi-uttale burde vel holde Finsk flagg har jeg ikke Jo, forresten, Mummi-magneten på kjøleskapet holder et bittelite flagg Moi funker, sauen. Det betyr hei. Eg skal ikkje grand prixe meg i dag, men eg skal ut og spele sjølv. Marknadsdag på lokalsenteret, så då speler vi ein times tid og får klingande mynt i korpskassa. Man kommer langt med moi Eller hei, for den saks skyld... Gjøre noe, kanskje? Skravla kommer i kveld, så litt mat i huset og plass til å sitte i sofaen hadde jo vært en fordel... Endret 14. mai 2011 av Daria
Daria Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3055 Skrevet 14. mai 2011 Å grand prixe seg må jo forvrig være dagens nyord
Rosalie Skrevet 14. mai 2011 #3056 Skrevet 14. mai 2011 Hyvä päivä (god dag) fungerarr og fint. Og ikkje like så vanskelig å hugse og uttale som "god morgon" Å grand prixe seg må jo forvrig være dagens nyord Eg er flink!
Daria Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3057 Skrevet 14. mai 2011 Mat er i hus Nå lader jeg opp med semifinale-reprise på nrk -men Malta var en typisk gå-og-gjøre-noe-annet-låt...
Daria Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3059 Skrevet 14. mai 2011 Men jeg synes overraskende mange av sangene vokser når jeg hører dem flere ganger, selv om det dessverre ikke gjelder enkelte av vokalistene... Og Norge gikk ikke videre i reprisen heller -pussig nok
loffen Skrevet 14. mai 2011 #3060 Skrevet 14. mai 2011 Men jeg synes overraskende mange av sangene vokser når jeg hører dem flere ganger, selv om det dessverre ikke gjelder enkelte av vokalistene... Og Norge gikk ikke videre i reprisen heller -pussig nok Ja her har vi akkurat sittet og frydet oss over det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå