Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vålrenga er ute av cupen. :opplyser:

Og da fikk jeg forklaring på tristhet hos enkelte på FB.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du shoppet via linken du fikk på fb? Der var det sykt mye fint.....

Jeg var sterk og sto imot -hvertfall foreløbig...

Det er ikke så ille, egentlig, det er nesten bare ting jeg trenger, sort of... :plystre: En haug nøytrale singleter til å ha under utringede sommertopper så jeg holder meg anstendig på jobb og en "gratis" ("du får en bok -men du må betale porto...") fra bokklubben. Dessuten er -overraskende nok -cden til lille finnen på vei fra cdon til meg, og så den ikke skulle bli så ensom på veien fikk den selskap av I love you, you're perfect... i bokformat og en trippel-cd med nordiske mgp-hits :fnise: Den hadde både Jostein Hasselgård og Herreys, så jeg følte den var verdt den voldsomme prisen på 29 kroner... Også fant jeg en sommerkjole jeg virkelig ikke trenger, men den var lillamønstret og på salg og kommer til gjøre seg ypperlig på Gondolen... :sjenert:

Og da fikk jeg forklaring på tristhet hos enkelte på FB.....

Den enes sorg, den andres skadefryd... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Skadefryd er også en fryd... :nigo:

Skrevet

Jeg var sterk og sto imot -hvertfall foreløbig...

Det er ikke så ille, egentlig, det er nesten bare ting jeg trenger, sort of... :plystre: En haug nøytrale singleter til å ha under utringede sommertopper så jeg holder meg anstendig på jobb og en "gratis" ("du får en bok -men du må betale porto...") fra bokklubben. Dessuten er -overraskende nok -cden til lille finnen på vei fra cdon til meg, og så den ikke skulle bli så ensom på veien fikk den selskap av I love you, you're perfect... i bokformat og en trippel-cd med nordiske mgp-hits :fnise: Den hadde både Jostein Hasselgård og Herreys, så jeg følte den var verdt den voldsomme prisen på 29 kroner... Også fant jeg en sommerkjole jeg virkelig ikke trenger, men den var lillamønstret og på salg og kommer til gjøre seg ypperlig på Gondolen... :sjenert:

Den enes sorg, den andres skadefryd... :fnise:

Den har jeg fått ordrebekreftelse på også.

Trippel-cd? :lur:

Og jeg har ingenting hverken til Gondolen eller gylne freden. Men litt dumt å handle nå...... Får ta en tur på Åhlens en dag i juli. :nigo:

Herregud som jeg gleder meg til ferien.

Skrevet

Skadefryd er eneste sanne fryd......

Skrevet

Men altså, siden det har vært så mye snakk om MGP og Finland i denne boka, så måtte jeg bare en tur innom youtube og mimre litt. Noen av oss satt visst og heiet på Finland en gang i sin ungdom. :hoho:

Skrevet

Men altså, siden det har vært så mye snakk om MGP og Finland i denne boka, så måtte jeg bare en tur innom youtube og mimre litt. Noen av oss satt visst og heiet på Finland en gang i sin ungdom. :hoho:

:hoppe: Å husker den veldig godt.....

Skrevet

Og for et antrekk...... Skikkelig 80-tall.

Skrevet

Og for et antrekk...... Skikkelig 80-tall.

Men de buksene minnet jo merkelig om buksene til curling-gutta våre... :ler:

Skrevet

Men de buksene minnet jo merkelig om buksene til curling-gutta våre... :ler:

:Nikke: Det gjør de....

Skrevet

Den har jeg fått ordrebekreftelse på også.

Hvilken valgte du?

Og jeg har ingenting hverken til Gondolen eller gylne freden. Men litt dumt å handle nå...... Får ta en tur på Åhlens en dag i juli. :nigo:

Herregud som jeg gleder meg til ferien.

:hoppe:

En tur på Åhlen skal jeg nok kunne la meg overtale til... *snill*

Skadefryd er eneste sanne fryd......

...for den kommer fra hjertet. Eller stortåa.

Den ringte ingen bjeller hos meg -men jeg har den snart på cd :ler:

Skrevet

Jeg valgte Roy Jacobsen. Du da?

Skrevet
Operafestival. Den blir forøvrig fra 21. - 30- oktober i år:)
Skrevet

Jeg valgte Roy Jacobsen. Du da?

Høytleseren.

Operafestival er notert, man skal vel en tur eller tre...

Skrevet (endret)

Sneglesesonger er i gang :opplyser: Tror de kommer fra en form for instant snail -just add water-frø -til og med i går hadde jeg ikke sett en eneste, så regnet det i går kveld og voilá -over 30 i dag...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg valgte Linda Olson, 'Taushetens konsekvenser'.

Det var omtrent bare den jeg ikke hadde lest. :ler:

Jeg hadde ikke fått med meg at Vålerenga var ute av cupen.

:hoho::danser:

Og den finske sangen..:overrasket:

:skratte:

Skrevet

Flere med anlegg for skadefryd, ja? :fnise:

Skrevet

"Rockeulven" kjem til Nationaltheatret i haust! :danser: Og gubben har sagt at han skal vere med om det stykket kjem til Oslo, så no har han ikkje noko val! :lur:

Skrevet

Eg skulle berre finne ein dato i november, fekk eg beskjed om. Jess, jess, jess! Å, som eg gler meg!

PS: Har vi nokre planar i november som eg har gløymd? Eg har jo vore tilbakehalden på datoane for hausten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...