Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hihi, den kroatiske artisten heter Daria :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kveldens første kostymeskift-på-scenen. Men forøvrig var det jo ganske grusomt...

Skrevet

Kveldens første kostymeskift-på-scenen. Men forøvrig var det jo ganske grusomt...

Ikke bra i det hele tatt.

Skrevet

Eg har CDen i ei eske inst i loftsboden under alt skrimmelskrammelet til han eg bur med (han har separasjonsangst og samlar på ALT. Eg kødder ikkje). Men no har eg ditcha MGP til fordel for True Blood. Vampyrar! :sikle: (Ihvertfall vampyrar som Eric Northman)

Skrevet

Ups, den mikrofonen virket da ikke? Lurer på om det blir omsang? :vetikke:

Skrevet

Vampyrer er ikke noe for meg :riste:

Skrevet

Still den ungarske dama ved siden av Dana International, og jeg ville gjettet på at det var ungareren som var født som mann...

Skrevet

Synger de portugisiske samme sangen alle sammen? :vetikke:

Skrevet

Jeg tror de prøver...? Humor-innslag slår sjelden an, i motsetning til musikk takler de ikke språkbarrieren noe særlig.

Skrevet

Litauen-dama kan hvertfall synge, det var en behagelig avveksling. Hvilket språk hun synger på er noe mer uklart...

Skrevet

Litauen-dama kan hvertfall synge, det var en behagelig avveksling. Hvilket språk hun synger på er noe mer uklart...

Det var litt tegn og tale der en stund også...

Skrevet

Hihi, den kroatiske artisten heter Daria :fnise:

Det fikk faktisk jeg også med meg :fnise:

Forøvrig synes jeg det er mye rart, og jeg må innrømme at det byttes en del kanal her...

Skrevet

Jeg tror de prøver...? Humor-innslag slår sjelden an, i motsetning til musikk takler de ikke språkbarrieren noe særlig.

Det blir som regel et kræsj......

Og jeg dropper oppfordringen til Azerbajan om å komme til han..... Står over jeg. Selv om han ikke sang så verst.

Skrevet

Det fikk faktisk jeg også med meg :fnise:

Forøvrig synes jeg det er mye rart, og jeg må innrømme at det byttes en del kanal her...

Jeg ser ikke akkurat på for den musikalske kvaliteten, men det er mye "god" underholdning :fnise:

Og jeg dropper oppfordringen til Azerbajan om å komme til han..... Står over jeg. Selv om han ikke sang så verst.

De startet så bra, og så gikk det radig nedover.

Hellas tror jeg at jge avstår fra å kommentere...

Skrevet

Jeg ser ikke akkurat på for den musikalske kvaliteten, men det er mye "god" underholdning :fnise:

De startet så bra, og så gikk det radig nedover.

Hellas tror jeg at jge avstår fra å kommentere...

Hellas har vel ikke vært bra siden han som ble heist opp.... det var i hvertfall bra som i skikkelig latterbombe....

Skrevet

Han som hverken hadde nok knapper eller skjorte i riktig størrelse? :fnise: *savner faktisk Synnøve Svabø*

Skrevet

Han som hverken hadde nok knapper eller skjorte i riktig størrelse? :fnise: *savner faktisk Synnøve Svabø*

Hun ga noen morsomme kommentarer ja.

Og nettopp han...... :sexy: NOT!!!!!!!

Skrevet

Ingen strandprinser så langt i år -men det er vel egentlig ikke noe stort savn... :fnise:

Skrevet

Det kunne jo vært greit å ha noe å le av. Hellas ga oss tross alt lengre liv (om en god latter forlenger livet) :ler:

Skrevet

Den sveitsiske minner veldig om noe jeg har hørt før -men jeg kommer ikke på hva :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...