Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2011 #2821 Skrevet 9. mai 2011 Jeg går også glipp av morgendagens semifinale, og tar det med knusende ro. Jeg sjekket jo ikke tv-programmet før jeg avtalte middag og kino med ADHD. Og synes ikke jeg kan avlyse den avtalen bare pga et tv-program. Har tenkt å få med meg finalen, og tenker det får holde. God morgen forresten. <= te med honning.
Daria Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2822 Skrevet 9. mai 2011 En av årets russeknuter i Oslo er å blotte seg for en gardist -den hadde vi ikke da jeg var russ Vi hadde derimot å kysse en gardist, men det er litt vanskelig å få til når man skal holde seg på en armlengdes avstand. En venninne og jeg lyktes nesten -vi var taktiske og gikk på festningen, hvor det er lite folk og spurte gardisten på vakt pent om han hadde innvendinger. Hans eneste innvending var en offiser som akkurat da sto i et vindu og fulgte med -"Kom tilbake senere". Det hadde tatt oss en halvtime med mye fnising å kvinne oss opp i utgangspunktet -vi turde aldri å komme tilbake
Daria Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2823 Skrevet 9. mai 2011 (endret) Dagens boktips... Endret 9. mai 2011 av Daria
Rosalie Skrevet 9. mai 2011 #2824 Skrevet 9. mai 2011 Då bror min var i Garden, så gjekk han og vakthavende rundar i Slottsparken for å passe på at folk ikkje drakk alkohol der, sola seg topplaus osv. I russetida vart dei ekspertar på å leke overraska når dei vart "hoppa på" og kyssa av russejentar. Til og med eit par russegutar som drista seg til å få den knuta.
Daria Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2825 Skrevet 9. mai 2011 Jeg syntes det virket litt utrygt å overraskende hoppe på en mann med nyslipt bajonett
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2826 Skrevet 10. mai 2011 Morgenens avishøydepunkter: *kommentatoren i Dagsavisen som omtaler den franske MGP-deltakeren som sopran. Sopran, tenor -det er faktisk en liten forskjell... Men han delte min forkjærlighet for søte lille finnen da, så han er nesten tilgitt. *Oslo Nye har kommet med høstprogrammen, som inkluderes farsen Skaff meg en tenor!. Yes, please *Jentenavnet Violante. Sikkert noen foreldre som ville ha en kreativ variant av Viola, men jeg får mer assosiasjoner til violent -ikke akkurat vakkert og yndig...
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2011 #2827 Skrevet 10. mai 2011 Violante... Ikke spør hvorfor, men det navnet fikk meg umiddelbart til å tenke på vaskepulver... Sjikkeli søtt altså...
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2828 Skrevet 10. mai 2011 Siden jeg er i informasjonsmodus, kan jeg jo slenge på med noen rss-høydepunkter også... *Flere navn: Alicia Silverstones nyfødt gutt heter Bear Blu. Jepp, faktisk. Han får slå seg sammen med Jamie Olivers yngste, Buddy Bear... *Arnold Schwartzenegger og kona flytter fra hverandre etter 25 år. I utgangspunktet ville jeg sagt at jeg er imponert over at hun har holdt ut så lenge, men etter alt jeg har lest og sett om Kennedy-familien det siste året, er det mulig rosen skal gå begge veier... *350 par giftet seg i et massebryllup i Bolivia i helgen. Det hadde vært noe for alle "Det er min dag! Bare min!"-bridezillaene på KG Og en liten leksjon i god dobbeltmoral til slutt. Har dere ikke noe å snakke om i lunsjen nå, er det ikke min feil...
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2829 Skrevet 10. mai 2011 Violante... Ikke spør hvorfor, men det navnet fikk meg umiddelbart til å tenke på vaskepulver... Sjikkeli søtt altså... Violante -brutal mot flekkene?
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2831 Skrevet 10. mai 2011 Det Norske har også lagt ut høstprogrammet sitt -ikke at det var noen overraskelser der, men jeg liker å få rollelister og andre detaljer Blir vel et par besøk der i høst også -et par i måneden, altså...
loffen Skrevet 10. mai 2011 #2832 Skrevet 10. mai 2011 Violante Billige svenske møbler Men i Italia tror jeg det er et vanlig jentenavn.
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2833 Skrevet 10. mai 2011 Violante Billige svenske møbler Men i Italia tror jeg det er et vanlig jentenavn. Du har visst rett Men jeg synes fortsatt det høres feil ut
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2835 Skrevet 10. mai 2011 Han snakker godt engelsk og kan fullføre et resonnement -det i seg selv er jo gode grunner til at han burde vinne Da da dum da da dum...
loffen Skrevet 10. mai 2011 #2836 Skrevet 10. mai 2011 Ble et øyeblikk redd for at du så på Paradise Hotel.
loffen Skrevet 10. mai 2011 #2837 Skrevet 10. mai 2011 Han høres helt engelsk ut! Han må ha bodd i England?
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2838 Skrevet 10. mai 2011 Ble et øyeblikk redd for at du så på Paradise Hotel. Hva tror du om meg?! Ærlig talt Han høres helt engelsk ut! Han må ha bodd i England? Men det går jo hvertfall an å høre på intervjuer med ham uten å gremmes, og bare det er jo en sjeldenhet i MGP
loffen Skrevet 10. mai 2011 #2839 Skrevet 10. mai 2011 Ja, han snakket jo helt nydelig! Og nei, jeg trodde ikke du så på Paradise Hotel.
Daria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2840 Skrevet 10. mai 2011 MGP og Ungkaren ja, men et sted går grensen Uovertruffen koreografi *fortsatt på MGP-youtube-kjøret*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå