Cata Skrevet 8. mars 2021 #28081 Skrevet 8. mars 2021 Er det her jeg skal melde meg inn i onlinehandlernes rekker og si at jeg kjøper min Nespresso online?
Daria Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #28082 Skrevet 8. mars 2021 Jeg ser for meg at når verden begynner å bli normal igjen, blir det en helgetur til Göteborg eller Karlstad med hamstring av te, sjokolade, kjeks og smøreost - damene som vet å harryhandle Dessuten trenger jeg å fråtse litt i svenske pocketbøker igjen...
Daria Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #28083 Skrevet 8. mars 2021 Cata skrev (Akkurat nå): Er det her jeg skal melde meg inn i onlinehandlernes rekker og si at jeg kjøper min Nespresso online? Varm drikke - ja; sjokolade - nei. Tror det er konklusjonen her
Roadrunner Skrevet 8. mars 2021 #28084 Skrevet 8. mars 2021 Daria skrev (29 minutter siden): Varm drikke - ja; sjokolade - nei. Tror det er konklusjonen her *tusler ut igjen...*
Daria Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #28085 Skrevet 8. mars 2021 Understreker at det handler om nettshopping, ikke forbruk...
Daria Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #28086 Skrevet 9. mars 2021 Fysio ✔️ Tur i parken ✔️ Mating av fugler ✔️ Benk i sola ✔️ Lunsj ✔️ Te ✔️ Nettshopping ✔️ Lite sier tidlig start på dagen (og/eller lite frokost) som lunsj kl 11... Påskete (med litt attåt) er bestilt, samt flere treningsstrikker. Ny fysio betyr nye og litt endrede øvelser og ditto endrede utstyrsbehov. Eller, jeg kunne klart meg med den jeg hadde, men disse gjør ting enklere, og jeg er for alt som tilrettelegger og gjør terskelen for gjennomføring lavere - jeg har jo målet og motivasjonen, men entusiasmen og innsatsviljen er ikke nødvendigvis på topp ved enhver anledning...
Skravla Skrevet 9. mars 2021 #28087 Skrevet 9. mars 2021 Jobb, møte, opplæring av ansatt, lunsj, kaffe, mer kaffe, vann... opp med vindu, lukke vindu... Vil ut, men rekker ikke nå. Vil ha fri i solen, men i det minste ser det ut til at påsken blir fri.
Daria Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #28088 Skrevet 9. mars 2021 (endret) Jeg skulle gjerne ikke hatt fri, sånn egentlig, selv om det kommer med enkelte fordeler... Endret 9. mars 2021 av Daria
Skravla Skrevet 9. mars 2021 #28089 Skrevet 9. mars 2021 Daria skrev (4 minutter siden): Jeg skulle gjerne ikke hatt fri, sånn egentlig, selv om det kommer med enkelte fordeler... Jeg tenkte på det da jeg postet. Vet jo selv fra lengre sykemeldinger at jeg helst ville vært på jobb. Det er vel litt sånn at jeg gjerne skulle noe annet men er godt fornøyd med å være på jobb.
Roadrunner Skrevet 9. mars 2021 #28090 Skrevet 9. mars 2021 Skulle gjerne hatt fri og vært ute i finværet jeg også. Men på den annen side er jeg jo veldig glad for at jeg er frisk og har en fast jobb å gå til.
Daria Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #28091 Skrevet 9. mars 2021 Det er jo sånn det er - har man slitsomme dager på jobb (eller strålende sol utenfor vinduet) høres et par dagers fri/sykefravær ganske fristende ut, jeg har jo også tenkt den tanken fra tid til annen. Man bare glemmer så fort at det i praksis er en viss forskjell på fridag og sykedag (evnt sykeår, for oss som ikke helt har lært oss begrensningens kunst...)...
Cata Skrevet 9. mars 2021 #28092 Skrevet 9. mars 2021 Det er gjerne sånn at det er mer gøy å ha fri når man faktisk HAR noe å ha fri fra.
Daria Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #28093 Skrevet 9. mars 2021 Definitivt. Helgefølelsen blir heller ikke helt den samme... Nå blir jeg nesten litt irritert over helgen - da er det jo så mye mer folk overalt
Daria Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #28094 Skrevet 9. mars 2021 Blant annet har flere av hans konkurrenter fra andre land tatt kontakt. Blant annet tyske Karl Geiger som bor i Oberstdorf. – Han har tilbudt seg å komme med mat om jeg trenger hjelp til det. Det viser samholdet jeg føler vi har på kryss av nasjoner hvor man ønsker hverandre godt. Det synes jeg var stort av ham, sier Granerud. Hopperne (men kan noen piske journalisten som starter to setninger på rad med Blant annet...? )
Multi Skrevet 9. mars 2021 #28095 Skrevet 9. mars 2021 Imponerende at du er så god på å holde humøret oppe og utnytte dagene! Jeg hadde blitt gal om jeg ikke hadde jobbet nå. Manglet ikke akkurat på ting å gjøre i "ferien", men nå er jeg så lei av å være hjemme at jeg blir særdeles ineffektiv av det. Humøret (og effektiviteten) steg da ferien var over. 😅 Pleier virkelig ikke å være slik...
Daria Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #28096 Skrevet 9. mars 2021 Jeg skal ikke påstå at jeg ikke har dager hvor jeg går på veggen i frustrasjon - eller dager hvor jeg ikke er ute av pysjen før 12... I dag hadde jeg time hos fysio kl 8.30, det gjør det jo enklere å framstå som effektiv
Daria Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #28097 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har blitt lurt av yr - det skulle jo ikke snø før i ettermiddag. I formiddag, da jeg skulle ut og vandre i ulendt terreng med mamma (hjernen min har visst godt av det...) ble det påstått at det skulle være oppholdsvær. All isen på veien var ikke en del av planen på noe tidspunkt...
Roadrunner Skrevet 10. mars 2021 #28098 Skrevet 10. mars 2021 Her sjekket jeg yr, og de har holdt det de lovet. Nedbør rundt 12-tiden, og foreløpig hvitt som F..... Håper de fortsetter å holde løftene sine, for i så fall skal det relativt raskt konvertere til
Daria Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #28099 Skrevet 10. mars 2021 Her skal det komme opp mot 30 mm nedbør fram mot fredag - sludd, snø og regn i uskjønn forening. Vurderer å innvilge meg en ren innedag i morgen...
Roadrunner Skrevet 10. mars 2021 #28100 Skrevet 10. mars 2021 Daria skrev (5 minutter siden): Her skal det komme opp mot 30 mm nedbør fram mot fredag - sludd, snø og regn i uskjønn forening. Vurderer å innvilge meg en ren innedag i morgen... 30 mm? Her truer de med over 60 mm... På halvannet døgn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå