Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hopprenn (sølv! :hoppe: ) og fredagsquiz unnagjort, delvis parallelt :fnise: Nå er tekannen min tom, det burde jeg gjøre noe med så snart Tommy Ingebrigtsen er ferdig med å snakke om da han vant. Mulig han ikke husker så mye av den dagen, men det gjør jeg... :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Nå sniker du i køen, påpekte mannen forrest i nevne kø relativt høflig til kvinnen som med største selvfølge feide inn fra venstre og rett fram til kassa.
-Åh unnskyld, det så jeg ikke. Jeg skal bare levere denne - jeg har litt dårlig tid, skjønner du, svarte hun uten å gjøre tegn på å flytte seg og rakte samtidig med største selvfølge pantelappen sin til ekspeditøren.

Jammen da så... :rolleyes: 

• Liker 1
Skrevet

For en vanvittig innspurt av Heidi Weng! :hoppe: Det ble nesten litt for spennende på slutten der...

Skrevet

-Der var du genial...
-Ja, det var første gang! Flaks!

Heidi Weng :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (24 minutter siden):

For en vanvittig innspurt av Heidi Weng! :hoppe: Det ble nesten litt for spennende på slutten der...

Ja, det tror jeg naboene mine merket. Tårer og skriking i full forening. 

Skrevet

Godt det er flere av oss :ler: Jeg satt og holdt hånda foran skjermen, så jeg bare så Weng og målstreken og ikke så hvor nærme svensken kom :fnise: 

Skrevet

Viva la forever
You and me together
When the sun goes down
We keep on baila baila

Dette er på ingen måte de verste tekstlinjene fra kveldens første bidrag hos svenskene...

Skrevet

Et av de danske finalebidragene heter Øve os på hinanden. Jeg er litt usikker på hva de skal øve på, og er enda mer usikker på om jeg egentlig vil vite...

Skrevet

Den vant - her er det åpent for mange dårlige vitser... :fnise: Den synges av en mann i en litt trang lilla jakke, sølvskimrende joggebukser, helsetrøye og et dinglende anheng i det ene øret, og det første han burde øve på - alene eller sammen med sin gitarist i sølvjakke og pologenser - er å synge rent...

Skrevet

Jeg føler for å opplyse verden om at det er søndag, klokka er 11.20 og jeg er tilbake i sofaen med nytrukket te (krydret appelsin) etter å ha gått tur og vært ute i nesten en time :opplyser: #selvskryt Brukte bare en (litt lang lese)pause på en strekning hvor jeg for noen uker siden brukte tre (kortere - det var jo så kaldt) og muligens egentlig fortsatt burde vurdere to. Det ble litt bråstopp og veldig temposenking det siste strekket...

Skrevet

Jeg skal være forsiktig med å fordele skyld her, om det bare er trykkfeil, en blemme fra journalistens side eller arkitektprofessoren som bommer på regnestykket. Men jeg stusser instinktivt når jeg leser 

Den nå 28 år gamle Giskehagen på Slemdal ser akkurat sånn ut.

-jeg hadde nemlig flere klassekamerater på barneskolen som bodde der, og jeg er ganske sikker på at det er mer enn 28 år siden jeg begynte på skolen...

Skrevet

...og når jeg leser videre, kommer det om samme sted at Rundt et staselig gårdshus i nybarokk, fra 1917, ble det i 1983 bygget 57 rekkehus og en barnehage. Det høres adskillig mer sannsynlig ut med 38 år...

Skrevet

Over to timer og fem seige mil på ski - og så skal alt avgjøres av juryen på grunnlag av et brøkdels sekund på oppløpet? Glad jeg ikke har noe jeg skal ha sagt her...

Skrevet

SVT er faktisk mer uforbeholdent på Klæbos side enn den NRKs kommentatorer var og mener at det var Bolshunovs feil. Men spørsmålet framover nå blir jo selvfølgelig Hvor var du da Bolshunov brakk staven...?

Skrevet

Jeg tenker litt at dersom russeren faktisk hadde gått i sporet og ikke gått aktivt inn for å sperre Klæbo på utsiden, så hadde det kanskje gått fredeligere for seg? 

Skrevet

Det var nok mye adrenalin og vinnerinstinkter i spill på begge sider, det er ikke der du tenker logisk og rasjonelt... Når ekspertene er så usikre og uenige, sier jo det det meste om hvor uklart det meste er.

En 5-mil uten vinnere - Klæbo som blir disket, Bolshunov som uansett ikke får gull og Emil Iversen som får gullet, men sannsynligvis med en ganske solid bismak...

Skrevet

Ja, det er jo bare "tapere" her dessverre.

Skrevet

Moralen er at intervallstarten må gjeninnføres - da kommer det hvertfall noe godt ut av det...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Moralen er at intervallstarten må gjeninnføres - da kommer det hvertfall noe godt ut av det...

Og da blir vi kvitt endel av taktikkeriene underveis og det er beste/raskeste skiløper som vinner :jepp:

Skrevet

Og det kan bli litt mer spenning undervis også - to timer med massestart blir fort litt kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...