Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil vel påstå at for en del er en bryllupsreise hvor man leier hus i Toscana ganske så luksus, selv om man lager maten og rer senga selv...

Litt som simple living-bevegelsen, hvor man skulle flytte på landet, jobbe mindre og bruke mer tid på hverandre og leve enkelt og naturlig -det er ikke billig å leve så enkelt...

Sånn vil jeg ha.... og det trenger ikke å være en mann i bildet en gang. *drømme*

Kanskje jeg skal begynne på italiensk-kurs og flytte dit som pensjonist....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjenner at eg treng ein Eidsvåg-konsert, eg. Har aldri vore på konsert med han, sjølv om han har vore ein favoritt sidan tenåra.Sjåast i kveld! :)

En konsert med ham står på min ønskeliste også, og har gjort det i mange år nå.

Jeg vil vel påstå at for en del er en bryllupsreise hvor man leier hus i Toscana ganske så luksus, selv om man lager maten og rer senga selv...Litt som simple living-bevegelsen, hvor man skulle flytte på landet, jobbe mindre og bruke mer tid på hverandre og leve enkelt og naturlig -det er ikke billig å leve så enkelt...

Å, så herlig! :hjerte:

Det er drømmen min!

Skrevet

Ellers får du ta ein tur over grensa. Andre reiser på Harryhandeltur, du reiser til Strönstad på kino. :ler:

Skrevet

Da tror jeg heller jeg vente på dvd-utgivelsen, gitt... :ler:

Skrevet

Takk for i går. Fiiine stykket! :strix:

Skrevet

Tror jeg lo på meg både brokk og astma :rulle: I tillegg til de snudde hodene, da...

Skrevet

Ja, dei på rada framfor oss måtte nesten slenge på seg nakkesleng slik dei slengte hovuda bakover for å glo på oss kvar gong vi lo. :roll:

Skrevet (endret)

Det er merkelig og ufin oppførsel, må du skjønne -tenk å le under et morsomt stykke :rolleyes:

Endret av Daria
Skrevet

Ja, i teateret skal ein alltid vere gravalvorleg. Ikkje grine, ikkje le, og ikkje vise tennene! :regler:

Skrevet

Ja, i teateret skal ein alltid vere gravalvorleg. Ikkje grine, ikkje le, og ikkje vise tennene! :regler:

Jepp -Gud forby at man gir skuespillerne litt respons på det de holder på med...

Ein ting er at kostymet er tungt. Men eg synest no det er hakket kjipere (for ho) at ho stiller opp i MGP i noko så vanvittig uflatterande: http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10085202

Det var vel ikke det lekreste jeg har sett, nei...

Skrevet

:fnise:

Skrevet

Dårlig med facebook-tilgang på jobb for tiden :sur:

Rango går på kinoen her i helgen -Smågodt nå også som en kameleon med identitetskrise :fnise:

Skrevet

Dagens youtube-tema er -ikke så uventet, kanskje -I love you, you're perfect -now change.

ble veldig ødelagt av kostymene. Greit nok at ikke alle er like tøffe som Heidi GB, men det finnes da bedre løsninger enn supermannvarianten. Undertøy utenpå buksa ser aldri lurt ut...

Men

var jo lekker -og ikke minst usedvanlig flatterende :fnise: fant jeg også -her er den norske bearbeidet ganske kraftig.

Eg har klara meg sjøl, uten mannfolk og søl. Stadig forlova -takk skal du ha! -sjøl aldri brud...

:bryllup::riste::fnise:

Skrevet

Plutselig slo fredag-ettermiddag-slappheten inn for fullt :Gjesp: *finner fram nødsjokolade og arbeidsoppgaver som krever lav hjerneaktivitet*

Skrevet

Det høres ut som en bra fredag! :Nikke:

Sånn var det på jobb for meg også. Vi har is hver fredag, og jeg må vel innrømme at jeg forsynte meg med en litt større porsjon nr 2 enn jeg pleier. Jeg trengte litt ekstra høyde på blodsukkeret! :ler:

Skrevet

...men det hjalp lite på hjerneaktiviteten.. :lol:

Skrevet

Hjerneaktivitet på en fredag er oppskrytt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...