Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har blitt quizzet med et øye på kvinnenes lagkonkurranse - vi gjorde det ikke så verst, men Maren Lundby & co gjorde det bedre :ler: Det har vel fortsatt ikke vært en VM-øvelse uten norsk medalje? Nå - hoppkvalik og dagens fjerde kanne te 🍵

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man husker da både Cecon og Sakala - som i Roberto og Jaroslav, fedrene til de som hopper i dag...

Skrevet

-Jeg tror jeg er alles favoritt her, faktisk...

Halvor Egner Granerud innser livets realiteter :ler: 

Skrevet

Historisk vm-dag - tidenes første kombinertrenn for kvinner :hoppe: Men noen tradisjoner holdes i hevd - tre norske topp fire etter hoppdelen. :flagg: 

Man burde vel skynde seg ut en tur nå, mens det er pause mellom rennene...

Skrevet

Har vært i butikken og kommet på hvorfor det er så sjelden jeg handler på Rema... Hjemme akkurat i tide for ski-drama - jeg hadde så vidt skrudd på da Karlsson og Johaug gikk overende sammen.

Skrevet

Snapchat er i godlune - eller har fjortisfakter - igjen. -Jeg skriver det er derfor jeg er så og den forslår søt, deilig og opptatt... :sexy: :rulle: 

Skrevet

Jeg har dristet meg ut på tur uten staver for første gang. Ikke veldig raskt eller veldig langt, men veldig deilig å kjenne at det går og at avvenningen er i gang.  Det er jo ikke bare kroppen som skal vende seg til å gå uten støtte, hodet synes også det er veldig trygt å ha dem der og trenger litt tid...

Skrevet (endret)

Daria skrev (5 timer siden):

Historisk vm-dag - tidenes første kombinertrenn for kvinner :hoppe: Men noen tradisjoner holdes i hevd - tre norske topp fire etter hoppdelen. :flagg: 

Tre norske topp tre etter langrennet kan man jo heller ikke klage på... :danser: :bolledeig: Det sier jo også litt om hvor nyetablert sporten er for kvinner (og hvor mye gøy vi har å se fram til) når to av tre på pallen i senior-vm også sto der i junior-vm for noen uker siden...

Endret av Daria
Skrevet

Sportssjefen snakker på innpust og utpust og helt uten punktum eller fullførte setninger :fnise: 

Skrevet

Når du faller i innspurten og dumper fra sølv til bronse på grunn av det - blir det mer eller mindre surt av at den som går forbi deg er søsteren din...? :fnise: 

Skrevet

Jeg blir alltid litt bekymret når bildet flyttes vekk fra en utøver som akkurat har falt...

Skrevet

Ja, man får litt følelsen av at ting er verre enn de kanskje er.  Fallet så jo ikke så ille ut og når kamera forsvant og man hverken hørte eller så noe så ble det litt tanker. 

Skrevet

Du som er inne i alt.... Jeg trodde Hanna MIdtsundstad skulle være med i VM, men det var kanskje Junior-VM?

Skrevet

Johan Remen Evensen redegjør for poengtrekk:

-En hånd nedi trekkes 3 poeng, to hender 5 poeng. En rumpe nedi - man har forsåvidt ikke flere av dem, når jeg tenker etter... 

:hoho: 

Skrevet
Skravla skrev (7 minutter siden):

Du som er inne i alt.... Jeg trodde Hanna MIdtsundstad skulle være med i VM, men det var kanskje Junior-VM?

Hun er på VM-laget - de er fem som er tatt ut, men bare fire kan stille i hvert renn.

Skrevet

Men altså - Granerud inn på 16.?! Skal vi risikere å få en vm-konkurranse uten norsk medalje...? Men det er jo nesten skandale med den farten - når både Stoch og Eisenbichler også havner langt nede på lista er det jo noe som ikke stemmer.

-Det har skjedd større mirakler før.
-Ja, Lasarus og så videre...

Litt varierende optimisme hos kommetatorene :ler: 

Skrevet

Men puster Gregor Schlierenzauer inn eller ut når han slipper bommen? Nå ble jeg jo nysgjerrig :ler: 

Skrevet

Så nært, men akk... Når det gikk som det gikk er det jo lett være enig i at man unner Piotr Zyla det gullet - dessuten blir det jo så herlige jubelbilder av det :ler: 

Skrevet

Nå som det norske MGP-bidraget er kåret, kan jeg jo vie lørdagskvelden til svenskene...

Skrevet

Første tanke: Så tettsittende latex-kort - det der må da være innmari klamt og svett.
Andre tanke: Hvordan kan noe som ser ut som et ekstra lag hud ikke avsløre det minste hint av hverken undertøy eller brystvorter...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...