Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og der var medaljekontoen åpnet - sølv til Maiken Caspersen Falla :hoppe: :flagg: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langrennsgutta åpner med å tapetsere pallen i første renn. As one so... :danser: Den parkeringen av Bulshunov i bakken var jo bare rå.

Men hvor blir det av knallsola yr har lovet? Det var jo nå jeg skulle ut og finne en lesebenk...

Skrevet

Fortsatt ingen tegn til den varslede sola, men jeg fikk luftet meg litt ved sjøen likevel og sett et lasteskip legge fra kai. Her tar man den underholdningen man kan få :fnise: 

Skrevet

Man kan jo ikke ha et ski-vm uten Karen Marie Ellefsen i studio - pensjonist eller ikke :ler: 

Skrevet

Å så enig jeg er med henne om jentehopp. 

Og jeg elsker når de viser i praksis alle hopptermene. :ler:

Skrevet (endret)

Det er jo et mildt sagt spesielt og internt språk... Jeg likte den lille grisen Johan :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Nå dukket sola opp - en halvtime før solnedgang...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Nå dukket sola opp - en halvtime før solnedgang...

Ikke her. Fremdeles tåke, men nå ser jeg i hvertfall bussene som kjører borti gata her. 

Skrevet

En svensk hopper :hoppe: 

Litt av problemet til svensk hoppsport er vel at ingen bryr seg - det var jo knapt en svenske på tribunen under VM i Falun, til tross for at det var fullt av dem på langrennet et par timer tidligere, og billettene gjaldt hele dagen. 

Skrevet

To norske utfor - to norske i teten. Grei start, det...

Skrevet

Hadde vært gøy med 1-4 plass etter annen omgang.... ikke prioritert rekkefølge så lenge det er norsk. 

Skrevet

Nå synes jeg du er i overkant fordringsfull (selv om jeg ikke ville klaget)... :fnise: 

Skrevet

Kan jo like godt legge forventningene høyt..... :ler:

Skrevet

Maren Lundby følger jo opp. så... :hoppe: 

Skrevet

Sølv! Maren Lundby kan fortsatt når det gjelder:hoppe: Snufser litt både med Ema Klinec og Marita Kramer - lettrørt vet jeg ingenting om...

Tre øvelser, fem medaljer  en helt grei første vm-dag :ler: 

Skrevet
Daria skrev (7 timer siden):

-Jeg har en tvillingsøster som er litt iddiot av og til...

Grei oppsummering av hva som skjedde da søstrene Udnæs Weng kolliderte i semifinalen. Hvordan den andre søsteren stiller seg til denne versjonen er så lang uklart... :fnise: 

I vm-kveld stiller søster en med blåveis og søster to med bandasjert hånd... :fnise: 

Skrevet

Jeg innser at det å sliten etter trening synke litt for dypt ned i sofaen før jeg har gjort det jeg burde gjøre før det kommer plutselig besøk om halvannen time, ikke var et sjakktrekk... Det spørs vel om RR hadde funnet så mye underholdning i dagens time (ingen hinderløype...), men fysio humret hvertfall over grimasene mine - Jeg ser det begynner å bli tungt... :fnise: Aller siste time med ham, jeg er fortsatt litt lei meg for det.

Skrevet

Jeg har hatt kusinebesøk - halvannen times skravling og tedrikking gjør seg :hoppe: 

Skrevet

Ny dag, nye medaljer :hoppe:  *finner fram kuleramma* Gøy at finnene tok kombinert-medalje, da, det er på tide at de får opp en toppløper igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...