Daria Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #27881 Skrevet 20. februar 2021 Å starte med tre bom og så klare å sette alle ekstraskuddene - det er imponerende
Daria Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #27882 Skrevet 20. februar 2021 Etter MGP-vorspiel-sendinga har sofajuryen innført et nytt kriterium - hvem kan vi egentlig være bekjent av å representere oss i det store utland når det gjelder å åpne munnen på pressekonferanser og den slags...? Låta til Emmy er jo kul, men hun burde kanskje ikke snakke for mye...
Daria Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #27883 Skrevet 20. februar 2021 Jeg ville ikke trodd på forhånd at jeg ville ende opp med Tix som min MGP-favoritt - både på musikalske kvaliteter og pressekonferanse-intelligenkriteriet - men her er vi altså...
Roadrunner Skrevet 20. februar 2021 #27884 Skrevet 20. februar 2021 Daria skrev (10 minutter siden): Jeg ville ikke trodd på forhånd at jeg ville ende opp med Tix som min MGP-favoritt - både på musikalske kvaliteter og pressekonferanse-intelligenkriteriet - men her er vi altså... En aldri så liten klassereise for din del?
Cata Skrevet 20. februar 2021 #27885 Skrevet 20. februar 2021 Roadrunner skrev (1 minutt siden): En aldri så liten klassereise for din del? Oppover, nedover eller til siden?
Daria Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #27886 Skrevet 20. februar 2021 Mer en aldersreise, mistenker jeg...
Roadrunner Skrevet 20. februar 2021 #27887 Skrevet 20. februar 2021 Cata skrev (9 minutter siden): Oppover, nedover eller til siden? Det sa spørsmålet intet om
Cata Skrevet 20. februar 2021 #27888 Skrevet 20. februar 2021 Roadrunner skrev (Akkurat nå): Det sa spørsmålet intet om Mitt gjorde
Daria Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #27890 Skrevet 20. februar 2021 Griner bare litt altså - og det hadde jeg hvertfall ikke sett for meg... Det er noe med den pretensiøse popstjerne-looken som gjør sårbarheten hans så rørende.
Cata Skrevet 20. februar 2021 #27891 Skrevet 20. februar 2021 Der måtte jeg jammen inn og se på Youtube. Har aldri hørt om Keiino. Men i følge mitt øre burde de vunnet. #børvaskeørene ???
loffen Skrevet 21. februar 2021 #27892 Skrevet 21. februar 2021 Daria skrev (5 timer siden): Jeg ville ikke trodd på forhånd at jeg ville ende opp med Tix som min MGP-favoritt - både på musikalske kvaliteter og pressekonferanse-intelligenkriteriet - men her er vi altså... Jeg også! 😍
Daria Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #27893 Skrevet 21. februar 2021 Takk til Quentin Fillon Mailler for å ha dratt i gang champagne-sprutingen etter medaljeseremonien - det var dagens tv-bilder, tett fulgt av jublinga, tårene og med-fare-å-forverre-kneskaden-hoppingen til Lucas Braathen og Atle Lie McGrath
Daria Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #27894 Skrevet 21. februar 2021 loffen skrev (16 timer siden): Jeg også! 😍 Han traff nok en del utenfor primærmålgruppen sin i går... I motsetning til en del andre artister (jeg skal la være å nevne navn, man trenger jo ikke være ufin i unøden) er han av de som faktisk gjør et bedre inntrykk jo mer han snakker.
Daria Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #27895 Skrevet 21. februar 2021 Hjemme i sofaen etter å ha tilbragt helgen hos Skravla. MGP i går, Hamilton ( ) i dag, en god dose vintersport med tilhørende medaljedryss begge dager. Fikk lagt inn en liten tur ned til sjøen på vei fra bussen og fulgt opp med en liten treningsøkt (og innså at det jeg ikke tenkte på å spørre fysio om, er hvor mye og lenge jeg skal holde på. Alle monner drar vel...), så da har samvittigheten det relativt bra også. TVen har som så ofte før ikke all verdens å by på, så da spørs det vel om ikke bokbunken ved lesestolen lokker snart - der ligger både Hillary Clinton, en passende ung mann og et engelsk hus med litterær og kunsterisk historie og venter sammen med Jon Fosse...
Roadrunner Skrevet 21. februar 2021 #27896 Skrevet 21. februar 2021 Daria skrev (22 timer siden): Griner bare litt altså - og det hadde jeg hvertfall ikke sett for meg... Det er noe med den pretensiøse popstjerne-looken som gjør sårbarheten hans så rørende. Anbefaler intervjuet han gjorde hos Lindmo - der fikk jeg et annet syn på TIX/Andreas, gitt.
Daria Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #27897 Skrevet 21. februar 2021 Har sett det nå og muligens tørket et par tårer til (og blitt litt overrasket over at han spiller piano, selv om jeg burde vite bedre - han er vel Bærumsgutt...). Han er tøff som blottstiller seg sånn og bruker posisjonen sin til å sette fokus på dette, det kan bety mye for mange,
loffen Skrevet 21. februar 2021 #27898 Skrevet 21. februar 2021 Daria skrev (7 timer siden): Takk til Quentin Fillon Mailler for å ha dratt i gang champagne-sprutingen etter medaljeseremonien - det var dagens tv-bilder, tett fulgt av jublinga, tårene og med-fare-å-forverre-kneskaden-hoppingen til Lucas Braathen og Atle Lie McGrath Så moro!
Daria Skrevet 22. februar 2021 Forfatter #27900 Skrevet 22. februar 2021 Man er jo ikke bortskjemt med levende musikkopplevelser om dagen - naboen som plystret Solveigs sang i kjellergangen var slett ikke så verst...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå