Daria Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #27841 Skrevet 15. februar 2021 De skal holde på til 23 - det kan bli en lang kveld...
Daria Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #27842 Skrevet 15. februar 2021 Russelåt fulgt av rap - mute-knappen min hang seg visst opp...
Daria Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #27843 Skrevet 15. februar 2021 Landeveiens helter har en innbyrdes konkurranse om hvem som kan skreve bredest...
Daria Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #27844 Skrevet 15. februar 2021 Walking in my sleep er en av to jeg ikke har hørt før - synes den var rotete Programlederne skjønner ikke hvorfor den fikk hard medfart av anmelderne, men jeg har en anelse...
Daria Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #27845 Skrevet 15. februar 2021 Jeg er ikke overbevist om at jeg vil bli med Tuveia på gar'n for kars, snus og fenalår, men de var jo litt søte
Daria Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #27846 Skrevet 15. februar 2021 Jeg synger med på Tix - litt usikker på om det er et godt tegn, og i så fall for hvem...
Daria Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #27847 Skrevet 15. februar 2021 Jorn, faktisk - det var da unødvendig. Men det kunne vært verre, tross alt...
Roadrunner Skrevet 16. februar 2021 #27849 Skrevet 16. februar 2021 Daria skrev (11 timer siden): Jeg synger med på Tix - litt usikker på om det er et godt tegn, og i så fall for hvem... Har innsett at det nesten er umulig å ikke synge med på Tix - refrengene har en lei tendens til å snike seg inn i hjernebarken enten man vil eller ei...
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27850 Skrevet 16. februar 2021 Ramlet inn i et program om en britisk programleder (med fortid fra Loose Women, det forklarer egentlig det este...) som reiser på cruise over hele verden. I denne episoden er hun på Ytre Hebridene (på en så liten bår at jeg får klaustrofobi bare av å se på...), og etter å ha hatt sitt første møte med turstøvler .(I can't walk in these! I'm used to wearing diamanté stilettos! (stryk til teksteren som ikke kunne forskjellen på diamanter og strass...)) blir hun introdusert for konseptet insektsnett over hodet. -Are you having me on? I can'tgo out looking like this?! Jeg er jo ikke uten forståelse, selv om jeg har litt mer erfaring med friluftslivstilbehør
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27851 Skrevet 16. februar 2021 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Har innsett at det nesten er umulig å ikke synge med på Tix - refrengene har en lei tendens til å snike seg inn i hjernebarken enten man vil eller ei... MGP-bidraget er fortsatt den eneste sangen hans jeg har hørt...
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27852 Skrevet 16. februar 2021 (endret) Jeg er - helt urelatert til overstående jåle-betraktninger, selvfølgelig - iført et relativt treningskompatibelt antrekk bestående av tights, en lang bomullstopp (fra Gudrun Sjödén - kulturkjerringantrekk til alle anledninger) og pingvinsokker (alt blir jo bedre med pingviner 🐧), til ære for mannen som åpenbart har minimal tro på mine evner i den retning Ordene ...en klokketime styrketrening, så du vil nok bli litt varm... dukket opp i samtalen igjen da ny time ble satt opp, og selv etter at jeg hadde forsikret om at jeg skulle kle meg deretter, hørtes han ikke helt overbevist ut om at jeg ikke vil dukke opp i skjørt og strikkegenser likevel Endret 16. februar 2021 av Daria
Skravla Skrevet 16. februar 2021 #27853 Skrevet 16. februar 2021 Daria skrev (27 minutter siden): Jeg er - helt urelatert til overstående jåle-betraktninger, selvfølgelig - iført et relativt treningskompatibelt antrekk bestående av tights, en lang bomullstopp (fra Gudrun Sjödén - kulturkjerringantrekk til alle anledninger) og pingvinsokker (alt blir jo bedre med pingviner 🐧), til ære for mannen som åpenbart har minimal tro på mine evner i den retning Ordene ...en klokketime styrketrening, så du vil nok bli litt varm... dukket opp i samtalen igjen da ny time ble satt opp, og selv etter at jeg hadde forsikret om at jeg skulle kle meg deretter, hørtes han ikke helt overbevist ut om at jeg ikke vil dukke opp i skjørt og strikkegenser likevel Han har ikke innsett at du vet å kle deg etter anledning?
Skravla Skrevet 16. februar 2021 #27854 Skrevet 16. februar 2021 Daria skrev (13 timer siden): Jorn, faktisk - det var da unødvendig. Men det kunne vært verre, tross alt... Av de jeg hørte i går så var ikke det den verste.
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27855 Skrevet 16. februar 2021 Skravla skrev (10 minutter siden): Han har ikke innsett at du vet å kle deg etter anledning? Det er mulig at det faktum at jeg til nå har stilt i skjørt - gjerne kombinert med ullgenser, det har jo vært kaldt - ikke har vært vært et veldig overbevisende argument i den retning Skravla skrev (8 minutter siden): Av de jeg hørte i går så var ikke det den verste. Det kunne vært verre, for all del, men det kunne har vært bedre - eller i det minste mer underholdende
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27856 Skrevet 16. februar 2021 (endret) *sliten* Litt spent på hvor mange nye muskler som vil dukke opp når stølheten setter inn... -Jeg kommer til å være så støl i morgen, kommenterte jeg underveis. -Ja, det vil du nok, svarte fysio og lo Treningsstrikk har jeg også fått meg - Skravlas teori om at de solgte der viste seg å stemme, det var bare ingen som hadde tenkt på å si det til han som bare er inne på et vikariat. Som går ut neste uke, viste det seg - det synes jeg er synd. Både fordi jeg liker ham og fordi det sånn generelt hadde vært greit å slippe å bytte behandler midtveis. Endret 16. februar 2021 av Daria
Roadrunner Skrevet 16. februar 2021 #27857 Skrevet 16. februar 2021 Daria skrev (9 minutter siden): *sliten* Litt spent på hvor mange nye muskler som vil dukke opp når stølheten setter inn... -Jeg kommer til å være så støl i morgen, kommenterte jeg underveis. -Ja, det vil du nok, svarte fysio og lo Treningsstrikk har jeg også fått meg - Skravlas teori om at de solgte der viste seg å stemme, det var bare ingen som hadde tenkt på å si det til han som bare er inne på et vikariat. Som går ut neste uke, viste det seg - det synes jeg er synd. Både fordi jeg liker ham og fordi det sånn generelt hadde vært greit å slippe å bytte behandler midtveis. Var hos fysio i går jeg også, og kom hjem med en strikk (hadde de andre jeg trengte - de har bare ikke blitt brukt... ), og tre øvelser som skal gjøres ørten ganger i uka. Så må vel rigge meg til i kveld og prøve å være flink
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27858 Skrevet 16. februar 2021 Da er det jo bare å ta seg sammen og være lydig pasient...
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27859 Skrevet 16. februar 2021 Jeg er sulten - men for å gjøre noe med det må jeg jo reise meg fra sofaen... Valgets kval.
Daria Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #27860 Skrevet 16. februar 2021 Daria skrev (På 11.2.2021 den 17.08): 11.02: Fire lest, ingen kjøpt. Det har kommet en ny bok om drabantbyen i litteraturen, og flere av anmeldelsene har nevnt Eva Ramms Med støv på hjernen. Den har stått ulest i bokhylla en god stund (loppemarkedfunn, selvfølgelig), men nå var tydeligvis tiden moden. Her er det 50-tallshusmoren som regjerer, med fredagsrengjøring og bakedag og vinduspuss annenhver uke - alt for å ofre seg for mann og barn, uten tanke på at de muligens ofrer ekteskapet samtidig. Så trer en av blokkas mer sjuskete eksemplarer av arten (jeg identifiserer meg jo med henne fra første side ) og maner til ny tankegang... Skarp og fornøyelig, jeg lo høyt og ofte (og er litt glad for at jeg er født i en annen tid med andre forventninger...). 16.02: Fem lest, ingen kjøpt. Bjørn Ivar Fyksens Almuens opera har undertittelen Om Trost i taklampa og litterære klasseskiller i Alf Prøysens forfatterskap og er basert på en doktorgradsavhandling. Med tanke på det utgangspunktet er den overraskende lite akademisk (på den posistive måten) - det er relativt lettlest og tilgjengelig og ikke minst interessant. Jeg gjenleste Trost i taklampa på forhånd og var glad for det, det spørs om ikke samlingen lørdagsstubber også må ut av bokhylla nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå