Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

MGP-opplading med Thomas :hoppe: Jeg gikk jo glipp av forrige uke, så jeg er ikke helt oppdatert :sur:

Og jeg leste selvfølgelig Jan Thomas. Og skjønte ikke hva han hadde med MGP å gjøre. :hoho:

:ler:---Jeg har en formening om at HabaHaba, det er den aller verste sangen jeg har hørt på lenge!! Helt til den kommer på radioen og så jodler jeg med. Plutselig kommer refrenget, og jeg skjønner hvilken sang det er :flau::hoho:

:daane:

Den kommer jeg aldri til å jodle til. :fnise:

Jeg går fra klasserom til klasserom og informerer (og truer) for tiden -bare i dag skal jeg besøke 8 klasser. :regler: <-jeg er ikke så sint, ellers likner det ganske bra... :fnise:

:duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilket univers har jeg noen gang :hoppe: for Jan Thomas?? :daane:

Skrevet

Lyst til å høre Marius 29. mai?

Skrevet

Flere retoriske spørsmål? :filer:

Skrevet

:ler:

---

Jeg har en formening om at HabaHaba, det er den aller verste sangen jeg har hørt på lenge!! Helt til den kommer på radioen og så jodler jeg med. Plutselig kommer refrenget, og jeg skjønner hvilken sang det er :flau::hoho:

Me, too... :sjenert::fnise:

Skrevet

I hvilket univers har jeg noen gang :hoppe: for Jan Thomas?? :daane:

Nei, jeg syntes jo det var veldig rart! :fnise:

Skrevet

Lyst til å høre Marius 29. mai?

*har googlet og er klar* :nigo:

Skrevet

*har googlet og er klar* :nigo:

Da skal jeg få ordnet billetter.

Skrevet

Kjente som skal være med?

Skrevet

eg veit ikkje ein gong kva de snakkar om! Men habahaba-songen kan eg. :hoho:

Skrevet

eg veit ikkje ein gong kva de snakkar om! Men habahaba-songen kan eg. :hoho:

:5::hoho:

Skrevet

Kjente som skal være med?

:Nikke: Fikk invitasjonen på fb.

Skrevet

Antyder dere at vi er interne og kryptiske? Kan jeg ikke skjønne... :vetikke::fnise:

Skrevet

Ja, her følte jeg meg passe utafor nå! :rulle:

Skrevet

Men det er egentlig ikke noe mål å være kryptisk og intern, det er bare vi-kjenner-hverandre-så-godt-at-vi-trenger-bare-stikkord-kommunikasjon :fnise:

Skrevet (endret)

I går satte jeg ny soverekord på toget :sjenert: Jeg sover ofte innover mot byen, men jeg våkner alltid før Oslo S -helt til i går, da konduktøren vekket meg og sa at vi nærmet oss Skøyen. Oops... :fnise: Heldigvis hadde jeg god tid, så jeg fikk en fin spasertur tilbake til Litteraturhuset.

Forøvrig en veldig fin kveld -herrene Eidsvåg og Dagsland har vel aldri vært kjent for å være fåmælte og kjedelige. De snakket om tro og tekster og diverse annet, og sang et par sanger hver :strix: jeg fikk umiddelbart et veldig konsertbehov -ikke minst er det lenge siden jeg hørte Sigvart Dagsland. Men man vet jo om et par muligheter til høsten... :lur:

Endret av Daria
Skrevet

Eg kjenner at eg treng ein Eidsvåg-konsert, eg. Har aldri vore på konsert med han, sjølv om han har vore ein favoritt sidan tenåra.

Sjåast i kveld! :)

Skrevet

Han spiller på mine kanter i august... :lur:

Gleder meg til i kveld :hoppe:

Skrevet

Jeg vil vel påstå at for en del er en bryllupsreise hvor man leier hus i Toscana ganske så luksus, selv om man lager maten og rer senga selv...

Litt som simple living-bevegelsen, hvor man skulle flytte på landet, jobbe mindre og bruke mer tid på hverandre og leve enkelt og naturlig -det er ikke billig å leve så enkelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...