Cata Skrevet 9. februar 2021 #27701 Skrevet 9. februar 2021 Roadrunner skrev (46 minutter siden): Jeg har for øvrig avlyst ettermiddagens trening, og psyker meg opp til snøskuffing av veranda i stedet Her har det vært husarbeid. Tusle IV var så godt som ferdig med støvsugingen da jeg kom hjem fra jobb.
Daria Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #27702 Skrevet 9. februar 2021 Du har folk teknikk til slikt?
Cata Skrevet 9. februar 2021 #27703 Skrevet 9. februar 2021 Daria skrev (3 minutter siden): Du har folk teknikk til slikt? Teknikken er inne her ja.
Daria Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #27704 Skrevet 9. februar 2021 Darias rojale opplysningstjeneste kan melde at dronning Elizabeth har fått et nytt oldebarn. Jeg tolker prinsesse Eugenies bruk av blå hjerter på insta dithen at det er en gutt...
Roadrunner Skrevet 9. februar 2021 #27705 Skrevet 9. februar 2021 Daria skrev (4 timer siden): Jeg føler jeg bidrar litt for mye til dine indre underholdningsbilder for tiden Jeg takker og bukker! Så lite som skjer i livet ellers, så jeg tar alt jeg kan få, og lar fantasien kose seg når muligheten byr seg
Daria Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #27706 Skrevet 9. februar 2021 (endret) For all del, godt jeg kan brukes til noe Det er bare å glede seg til fredag - han sa noe om strikker, du kan jo begynne der... Endret 9. februar 2021 av Daria
Daria Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #27707 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har gjenlest (ergo utenfor statistikken) Alt Prøysens Trost i taklampa, i anledning av at det har kommet en bok jeg har planer om å lese om den. Hadde glemt hvor skarp den faktisk er - og at den i sin helhet er skrevet på dialekt. Jeg kjenner jo et visst slektskap med Ingebjørg Smikkstad, der hun sitter med folkeboksamlingen og så gjerne vil ha folk til å lese bedre bøker...
Roadrunner Skrevet 9. februar 2021 #27708 Skrevet 9. februar 2021 Daria skrev (15 minutter siden): For all del, godt jeg kan brukes til noe Det er bare å glede seg til fredag - han sa noe om strikker, du kan jo begynne der...
Daria Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #27709 Skrevet 9. februar 2021 Hønsestrikk er noe helt annet... (men man skal ikke utelukke at det er omtrent sånn jeg ser ut når jeg driver med balanseøvelser på ett bein... ).
Skravla Skrevet 9. februar 2021 #27710 Skrevet 9. februar 2021 Strikker er gøy, bare du passer på å holde godt fast.... Ellers blir det ikke så gøy. Og sånn balansepute er kjekt å ha.
Daria Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #27711 Skrevet 9. februar 2021 De kan fort slå tilbake...? Ideelt sett burde jeg visst ha noen hjemme også - her kan jeg havne på sportsbutikk-shopping før jeg vet ordet av det. It's a slippery slope...
Skravla Skrevet 9. februar 2021 #27712 Skrevet 9. februar 2021 Sjekk med fysio på fredag. Kanskje de har så du kan kjøpe der. Jeg har kjøpt av osteopat. Er veldig greit når man er utstyrsnovise på sportsfronten.
Daria Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #27713 Skrevet 9. februar 2021 I og med at det var han som begynte å snakke om sportsbutikker har de neppe det...
Roadrunner Skrevet 10. februar 2021 #27714 Skrevet 10. februar 2021 Tung styrketrening Trening med strikk Sportsbutikk Ting jeg ikke trodde @Daria drev med...
Daria Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #27715 Skrevet 10. februar 2021 2021 - året som bringer stadig nye overraskelser for noen og enhver... Jeg føler for å understreke sterkt at dette bunner i at jeg er en lydig pasient som stoler på at fysio vet hva som er best for meg (samt et ønske om å få fikset dette), ikke en plutselig brennende treningsentusiasme fra dypet av mitt indre Nå har jeg dessuten vært på klesshopping og skaffet meg to par tights som også kan funke under korte skjørt og en joggebukse som ser noenlunde presentabel ut - treningskompatibelt, men svært lite teknisk...
Daria Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #27716 Skrevet 10. februar 2021 -Hvis du spør mæ, som itj gjorde no med geværet mitt på ti år... Emil Hegle Svendsen om Johannes Thingnes Bøs valg om å endre på geværet rett før VM - ikke et område han hadde så mye personlig erfaring med Alpin-vm har vært programhelt i tre dager, med skiskytings-vm ser ut til å komme i gang som planlagt
Daria Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #27717 Skrevet 10. februar 2021 For en vanvittig siste skyting av Marte Olsbu Røiseland! Tre bom i hytt og pine, og så klarer hun å sette alle tre ekstraskuddene. Ble litt i overkant spennende, det der... *satt i sofaen og ropte Pust, Marte!*
Skravla Skrevet 10. februar 2021 #27718 Skrevet 10. februar 2021 Imponert over treningstøy.... betyr dette at du nå er frustrert over stengte treningssentre? Her har det vært fysisk kontor i dag. Godt å skravle litt med levende mennesker, men slitsomt med så mange å forholde seg til.
Daria Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #27719 Skrevet 10. februar 2021 Du fikk med deg dette med i trygge omgivelser, ja? Svært lite kompatibelt med Sats og desslike... Godt å være ute av boblen innimellom - men nå trekker du deg tilbake igjen for en stund? Jeg har sosialisert litt med mamma i dag - hun ringte og ville komme innom for å låne en bok, så jeg foreslo at vi kunne møtes i byen i stedet, så fikk jeg en grunn til å gå ut også.
Daria Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #27720 Skrevet 10. februar 2021 Har sydd et munnbind og puttet i posten sammen med en sjokolade til tenåringsniese som sitter hjemme i karantene. Hun hadde kommet på litt sent at hun egentlig ønsket seg tøymunnbind til jul, så da kan hun jo få et nå i stedet,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå