Skravla Skrevet 1. mai 2011 #2702 Skrevet 1. mai 2011 Salg er triste greier -jeg har kjøpt meg turkis koffert *klar for sommerferien* Så bra. Jeg får ta en tur senere i vår......
Daria Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #2703 Skrevet 1. mai 2011 Jeg blir så glad, når jeg ser høydepunktene fra Camp Senkveld, at jeg ikke er kjendis og dermed aldri risikerer å måtte være med på noe aånt
Daria Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #2704 Skrevet 2. mai 2011 Russemusikken har pussig nok ikke blitt noe bedre siden min russetid...
Daria Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #2705 Skrevet 2. mai 2011 Jeg skremte (ved et rent uhell, selvfølgelig) nesten vettet av en elev -min dag er fullendt
Jerle Skrevet 2. mai 2011 #2706 Skrevet 2. mai 2011 (endret) Tom Egeland, trur eg... Jo Nesbø leser jeg også -han kommer med ny bok snart Men han er litt for glad i ekle detaljer... Så et intervju med ham en gang, da var han hos en øyelege for å se på øyne og finne ut hvordan det ville bli seende ut hvis øyet ble brutalt fjernet, for eksempel *urk* Hvis jeg husker riktig, brukte han den kunnskapen i Hodejegerne -det var en støvsuger involvert, og det var ikke lekkert... Ja, urk enkelte ganger får jeg litt fnatt av grusomme detaljer. Men jeg har likevel brukt kunnskapen min om såkalt "panserhjerte" etter å ha lest boken. så ikke all info han kommer med er bare makaber. Koffert-Vimse ser alt Det dukket opp en post i nyhetsstrømen min på facebook, og plutselig hadde jeg visst planer på onsdag *gammel TenSinger* Har veldig lyst å bli med! Jeg leste Snømannen mens jeg bodde på øya -alene i en enebolig hvor det knirket og tuslet i alle kroker en mørk høstkveld. Jeg leste den ut rundt midnatt (kjempetaktisk!) Og måtte lese Marian Keyes en times tid før jeg kunne legge meg Jeg hadde ikke kunne legge meg. Selv etter å ha lest Marian Keyes. Endret 2. mai 2011 av Jerle
Daria Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #2707 Skrevet 2. mai 2011 Ja, urk enkelte ganger får jeg litt fnatt av grusomme detaljer. Men jeg har likevel brukt kunnskapen min om såkalt "panserhjerte" etter å ha lest boken. så ikke all info han kommer med er bare makaber. Han er jo veldig nøye på at alle faktaopplysninger skal stemme, så jeg lærer stadig (u)nyttige ting av ham Har veldig lyst å bli med! Har du lyst, har du lov -men muligens litt langt å reise...? Kan avlegge rapport etterpå
loffen Skrevet 2. mai 2011 #2708 Skrevet 2. mai 2011 Jeg blir så glad, når jeg ser høydepunktene fra Camp Senkveld, at jeg ikke er kjendis og dermed aldri risikerer å måtte være med på noe aånt At det programmet i det hele tatt har høydepunkter synes jeg er rart.. :gjeiper:
Daria Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #2710 Skrevet 2. mai 2011 Ja - jeg har selvinnsikt nok til å forstå at jeg har en rungende latter og en ivrig innlevelsesevne, men må man så må man
Skravla Skrevet 2. mai 2011 #2711 Skrevet 2. mai 2011 I år er det Kari Slaatsveen og ikke Ingrid som er fagott....
Daria Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #2712 Skrevet 2. mai 2011 Jeg fikk melding -tydeligvis en gruppe jeg hadde glemt at jeg er medlem i
Daria Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #2713 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Tiddelibom Endret 3. mai 2011 av Daria
Daria Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #2715 Skrevet 3. mai 2011 Det kommer og går -skiftene mellom snø og sol er av vestlandskaliber
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2011 #2717 Skrevet 3. mai 2011 Bare ikke blås det været nordover. Jeg vil ikke se et snøfnugg før i desember nå.
Skravla Skrevet 3. mai 2011 #2719 Skrevet 3. mai 2011 Har ikke sett snø i dag, men det blåste og var skikkelig kaldt.
Daria Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #2720 Skrevet 3. mai 2011 Det er jo dette som er vanlig vårvær -sommeren de siste ukene er mildt sagt uvanlig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå