Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste er tatt opp på Røa bibliotek. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skomaker Andersen og postmannen gjør narr av fru politimester Klinkes størrelse og manglende grasiøsitet. Enkelte øyeblikk er ekstra utgått på dato...

Skrevet
Daria skrev (19 minutter siden):

Skomaker Andersen og postmannen gjør narr av fru politimester Klinkes størrelse og manglende grasiøsitet. Enkelte øyeblikk er ekstra utgått på dato...

Hvor er kronikken i Aftenposten, VG, Dagbladet og TV2? Hvor er kravet om at dette må fjernes, og at du er kraftig KRENKA? :sjokkert: Vi kan da ikke la slikt passere i 2020? 

Skrevet

Jeg tror det skal litt til å toppe uka til Karl Geiger - verdensmester i skiflyging lørdag, sølv i laghopp søndag - og pappa for første gang i dag. All ære til hans fru, som må ha knepet for Merkel og fedreland...

Skrevet
Roadrunner skrev (Akkurat nå):

Hvor er kronikken i Aftenposten, VG, Dagbladet og TV2? Hvor er kravet om at dette må fjernes, og at du er kraftig KRENKA? :sjokkert: Vi kan da ikke la slikt passere i 2020? 

Den dagen noen skriver kronikker for å få fjernet visning av noe som helst på dvd hjemme i min stue blir jeg litt bekymret - og dypt krenket over den manglende respekten for privatlivets fred...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Den dagen noen skriver kronikker for å få fjernet visning av noe som helst på dvd hjemme i min stue blir jeg litt bekymret - og dypt krenket over den manglende respekten for privatlivets fred...

Mener Skomakergata også ligger tilgjengelig på NRK TV (appen)? Eller husker jeg feil? 

Skrevet

Det er godt mulig... Jeg var inne og lette etter julekalenderen fra Portveien, men den lå ikke der :jolie: 

Skrevet

Jeg elsker engelskmenn. Ser en dokumentar om en flyulykke, og en av de overlevende som satt ved en nødutgang forteller at flyverten før avgang ba ham lese sikkerhetsbrosjyren og merke seg hvordan døren skulle åpnes. -Normally I was quite blasé about those things, but it was nicely said and it would've been ill-mannered not to. Gode manerer og høflighet kan redde liv... :fnise: 

Skrevet

Dagens spørsmål (med varierende grad av retorisk verdi):

1)Hvorfor er det så mye enklere å finne smågaver til jenter enn gutter, uansett alder?

2)Etter hvor lang tid er det akseptabelt å slette tidligere kollegaer fra facebook når de har sluttet og/eller gått av med pensjon?

3)Hvorfor er det sånn ar når jeg en sjelden gang og mot bedre vitende glemmer å sjekke hva et plagg er laget av før jeg bestiller, er det alltid i noe ekkelt kunstfiber? Det jeg trodde var bestefartrøye-varianter i bomullsmiks i duse farger dukket opp  av ellospakken som grelle, blanke polyester/viskose-monstre jeg ikke engang trengte å ta ut av pakken for å vite at å bære dem mot huden aldri vil bli aktuelt...

4)Vil jeg få relevante kroppsdeler i bevegelse i tide til å faktisk få sendt noen julekort i år...?

Skrevet

1. Godt spørsmål - si fra om du finner svaret. 

2. Kommer an på hvor mye dere "snakker" sammen. Jeg har slettet flere fordi vi bare likte et og annet bilde av og til. 

3. Det er universets iboende f...skap. Jeg har også opplevd at plagg hevner seg på denne måten når jeg bestiller uten å sjekke innhold. 

4. Erre så viktig da... du får legge ut et glitrende juletre på facebook, snapstories, instagram osv....

Skrevet

Nettopp ferdig med et 4-timers arbeidsmøte. Tariffoppgjøret er godkjent og da har vi 3 dager å kontrollere på. Lykke...... 

Skrevet
Skravla skrev (4 minutter siden):

1. Godt spørsmål - si fra om du finner svaret. 

2. Kommer an på hvor mye dere "snakker" sammen. Jeg har slettet flere fordi vi bare likte et og annet bilde av og til. 

3. Det er universets iboende f...skap. Jeg har også opplevd at plagg hevner seg på denne måten når jeg bestiller uten å sjekke innhold. 

4. Erre så viktig da... du får legge ut et glitrende juletre på facebook, snapstories, instagram osv....

1) Will do - men ikke hold pusten mens du venter... (det hhelper jo heller ikke at den aktuelle gutten har allergier som utelukker en del godteri - og jeg har ikke stålkontroll på hva som er greit og ikke, ergo utgår det helt som alternativ).

2)Ikke i det hele tatt utover en og annen like - og knapt nok da vi var kollegaer i en del tilfeller. Det var nok ikke jeg som sendte de venneforspørslene der...

3)Godt det ikke bare er meg...

4)Eller en selfie med julefilter - det ville jo vært helt meg :idesmil: 

Skravla skrev (2 minutter siden):

Nettopp ferdig med et 4-timers arbeidsmøte. Tariffoppgjøret er godkjent og da har vi 3 dager å kontrollere på. Lykke...... 

Helgen blir etterlengtet og velfortjent?

Skrevet

Ja, det er lov å lengte etter helg på tirsdag?

Men jeg skal ha noen timer fri i morgen - skal møte søsteren min. Og torsdager er det faktisk en hel dag på jobb.... Dette blir en sosial uke med minst 6 ulike personer. :daane:

Skrevet

Så sosial har du ikke vært på månedsvis?

Det er (nesten) alltid lov å lengte etter helg - men gjør man det konstant, bør man vurdere å bytte jobb...

Skrevet

Det begynner å bli en stund siden jeg var så sosial ja. 

Og forresten.... JA til juleselfie. :fnise: 

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Og forresten.... JA til juleselfie. :fnise: 

Mulig du får den svært eksklusivt på snap i så fall :ler: 

Skrevet
Daria skrev (På 4.12.2020 den 11.46):

Jeg synes det er like festlig hver gang (og det skjer jo jevnlig...) FrP vil reise eksklusjonssak mot et medlem for å ha skadet partiets omdømme. Både fordi jeg vil hevde at det skal litt til å skade det partiets omdømme ytterligere, og fordi det sjelden er de som faktisk stiller partiet i dårlig lys som det rettes mot. Underslag, vold, seksuelle overgrep? Ikke noe problem, du er fortsatt aktuell for tillitsverv og høye stillinger. Offentlig uenig med partiformann og -ledelse? Hut deg vekk, sånt kan vi ikke ha noe av i det demokratisk parti...

Og eksklusjonen av Oslo Frps leder er et faktum... Han skal vel ha for blaffet av selvinnsikt da han slo fast at det neppe var noe poeng å anke avgjørelsen. Det virkelig interessante her er jo at de samtidig legger ned lokallaget  (som ikke akkurat et lite og ubetydelig lokallag i en avkrok...), til tross for at lokallagets to nestledere ikke støtter meningene og utsagnene som ligger til grunn for lederens eksklusjon. 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Mulig du får den svært eksklusivt på snap i så fall :ler: 

Me too!!! Pleeeeeaaaaaseee! :pls:

Skrevet

Om inspirasjonen kommer over meg - jeg lover ingenting... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...