Daria Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2681 Skrevet 28. april 2011 Du kan også få matchende tungeskrape, men jeg vet ikke om den synger
Daria Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2682 Skrevet 28. april 2011 ...finner moren drept på gulvet. Et langt snitt går fra overleppen til underlivet, og kroppen er fylt av vaskepuler. Et lik fullt av vaskepulver -hva går disse krimforfatterne på?
Skravla Skrevet 28. april 2011 #2684 Skrevet 28. april 2011 Aner ikke hva krimforfattere går på.... Sannsynligvis sniffer de gamle joggesko og røyker sokker.
Jerle Skrevet 28. april 2011 #2686 Skrevet 28. april 2011 Jeg leser heller ikke krim, men ett unntak da, og det er Jo Nesbø. I kjedsonhetens navn begynte jeg også på ei krimbok når vi var på vinterferie og jeg ikke fikk sove, men etter vi kom hjem har jeg ikke fortsatt på den. Det er også en norsk forfatter tror jeg, heter den kanskje Lucifers evangelium? Ja, ja den var faktisk ok den også, selv om den ikke er fullført.
Daria Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2687 Skrevet 28. april 2011 Tom Egeland, trur eg... Jo Nesbø leser jeg også -han kommer med ny bok snart Men han er litt for glad i ekle detaljer... Så et intervju med ham en gang, da var han hos en øyelege for å se på øyne og finne ut hvordan det ville bli seende ut hvis øyet ble brutalt fjernet, for eksempel *urk* Hvis jeg husker riktig, brukte han den kunnskapen i Hodejegerne -det var en støvsuger involvert, og det var ikke lekkert...
vimse Skrevet 28. april 2011 #2688 Skrevet 28. april 2011 ...finner moren drept på gulvet. Et langt snitt går fra overleppen til underlivet, og kroppen er fylt av vaskepuler. Et lik fullt av vaskepulver -hva går disse krimforfatterne på? Beklager...
Daria Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2689 Skrevet 28. april 2011 Koffert-Vimse ser alt Det dukket opp en post i nyhetsstrømen min på facebook, og plutselig hadde jeg visst planer på onsdag *gammel TenSinger*
loffen Skrevet 28. april 2011 #2690 Skrevet 28. april 2011 Verden går stadig fremover -hvem har vel ikke ønsket seg en syngende tannbørste...? I min ideelle verden ville den selvfølgelig hatt en skikkelig tenorstemme, men jeg innser jo at markedet nok er større for Justin Bieber-varianten Ja, herlighet! Snuppa fortalte meg om det i dag.. Jeg trodde nesten ikke på henne! Hun liker IKKE Bieber, og syntes det var helt sykt. Sånn til opplysning. Men hun kjenner mange som garantert vil ha. Du kan også få matchende tungeskrape, men jeg vet ikke om den synger ...finner moren drept på gulvet. Et langt snitt går fra overleppen til underlivet, og kroppen er fylt av vaskepuler.Et lik fullt av vaskepulver -hva går disse krimforfatterne på? Æsj! Aner ikke hva krimforfattere går på.... Sannsynligvis sniffer de gamle joggesko og røyker sokker. Eller vaskepulver. Tom Egeland, trur eg...Jo Nesbø leser jeg også -han kommer med ny bok snart Men han er litt for glad i ekle detaljer... Så et intervju med ham en gang, da var han hos en øyelege for å se på øyne og finne ut hvordan det ville bli seende ut hvis øyet ble brutalt fjernet, for eksempel *urk* Hvis jeg husker riktig, brukte han den kunnskapen i Hodejegerne -det var en støvsuger involvert, og det var ikke lekkert... Jeg elsker Jo Nesbø, men han bir mer og mer grotesk ja! Den siste boka heter 'Gjenferd' tror jeg? Da tenker jeg at jeg blir så mørkredd at jeg ikke tør stå opp om natta for å tisse.
Daria Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2691 Skrevet 29. april 2011 Jeg leste Snømannen mens jeg bodde på øya -alene i en enebolig hvor det knirket og tuslet i alle kroker en mørk høstkveld. Jeg leste den ut rundt midnatt (kjempetaktisk!) Og måtte lese Marian Keyes en times tid før jeg kunne legge meg
Daria Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2692 Skrevet 29. april 2011 Hurra for nett-tv *har sett vielse og kortesje og venter på balkongkysset*
Rosalie Skrevet 29. april 2011 #2693 Skrevet 29. april 2011 Ho hadde gammaldags kjerringkjole, jo! *skuffa*
Daria Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2694 Skrevet 29. april 2011 Synes det var fin jeg Det er nokså begrenset hvor utradisjonell og vågal du kan være når du gifter deg med den britiske tronarvingen...
Skravla Skrevet 29. april 2011 #2695 Skrevet 29. april 2011 Jeg likte veldig godt kjolen hennes og synes hun kledde den.
Daria Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2696 Skrevet 29. april 2011 Prinsesse Catherine får visst kritikk for sin vinketeknikk. Godt man har noe å klage på...
Skravla Skrevet 29. april 2011 #2697 Skrevet 29. april 2011 Prinsesse Catherine får visst kritikk for sin vinketeknikk. Godt man har noe å klage på... Om det er eneste klagen, så er hun nærmest perfekt....
Daria Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2698 Skrevet 29. april 2011 Jepp. Relativt enkelt å gjøre noe med er det også
Daria Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2699 Skrevet 29. april 2011 Du ver du har sett en heftig opera når tenorens første linjer, etter at en dame tilbyr seg å ta frakken hans, er Ta frakken min! Ta alt du vil! Jeg er tagbar!, og han ender opp i leopard-tanga...
Daria Skrevet 30. april 2011 Forfatter #2700 Skrevet 30. april 2011 Salg er triste greier -jeg har kjøpt meg turkis koffert *klar for sommerferien*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå