Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke en slegge. Det er en medvirkende årsak til at el-sparkesykkelen som står og piper ute og fortauet, og har gjort det de siste seks timene, fortsatt er hel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brahms på trekkspill på Hovedscenen. Ikke helt overbevist...

Skrevet
36 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har ikke en slegge.

Det er snart jul... 🎄:gave:

Skrevet

Jeg håper da ikke den har tenkt å pipe så lenge :overrasket: Innen den tid har jeg klikket og slengt den ned på toglinja for lenge siden...

Skrevet
På 20.11.2020 den 20.53, Daria skrev:

Jeg var ikke rask nok til å reagere da konserten jeg så på facebook med Stabsmusikken var ferdig (jeg var litt opptatt md å feste en tråd...), og facebook skiftet med største selvfølge over til en annen direktestrøm - med et eller annet tvilsomt danseband. :jolie: Det må da finnes lover mot sånt...?

I dag fikk jeg denne. Jeg velger å se det som en unnskyldning og er ikke langsint... :fnise: 

Skrevet

Jeg sendte en melding til selskapet om sykkelen. Pluss for rask respons, minus for å svare på engelsk, og for å ikke svare på hvorfor det er nødvendig at den piper, noe jeg svært konkret etterspurte poenget med...

Skrevet

Merk - han beklager det tyske ordet, ikke at han bannet på direkten :fnise:

Skrevet

Og det står fortsatt en sparkesykkel og piper utenfor... :rolleyes: 

Skrevet

Ikke påvist.

Vakre ord, selv om de var forventet...

Skrevet
Daria skrev (7 timer siden):

Ikke påvist.

Vakre ord, selv om de var forventet...

Det er veldig vakre ord i disse tider. 

Skrevet

Hmm. Nytt design. Skeptisk, som alltid. *vanedyr*

Jeg har vært sosial i ettermiddag, det er noen uker siden sist - jeg ble lokket ut av byen med løfter om middag... 🐟 

Skrevet

Jeg synes nok det var stille hos deg.... så jeg tippet 🐟 var inne i bildet. 

Skrevet

Det er jo ikke så mange alternativer for tiden :fnise: I morgen skal jeg byvandre med søster - denne uka blir jo mer sosial enn den siste måneden til sammen (og jeg holder meg likevel innenfor den anbefalte mengden nærkontakter...).

Skrevet

Ah... jeg så at det var endring på gang hos søster......

Skrevet

Det var jo godt hun advarte, så jeg slipper å bli så overrasket :fnise: 

Skrevet

Nettshopping-raptusen min for noen uker siden har båret frukter - det lå to pakker fra England i postkassen i dag. En lommebok og to Jane Austen-broderier :strix: 

Skrevet

Lydbøker er som regel ikke min greie, men jeg vurderer å gjøre et unntak nå som Gard Skagestad har lest inn Ruth Lillrgravens Sigd :hjerte: 

Skrevet

Etter at Brann imponerende nok trenger to forsøk på å ta avspark, dominerer Rosenborg kampen de første 20 minuttene med flere store sjanser og en annullert scoring, i tillegg til at de skulle hatt en straffe. Så - fullstendig ut av det blå - scorer Brann to ganger på et minutt...

Skrevet

Jeg hørte årets første offentlige avspilling av Last Christmas i dag - førjulstida er definitivt i anmarsj. :nissevink:   I løpet av uka må jeg få sjekket at jeg har nok lilla lys, hente opp adventspynten fra kjelleren og få kjøpt sjokoladekalender - at jeg nå har to tekalendere gjør jo bare at behovet for en sjokoladeutgave er enda større... 

Skrevet (endret)

Vi er så få her i landet

Det er jo en vakker tanke, at det at vi er så få og på mange måter er så nære hverandre bidrar til å holde dødstallene nede, enten det er snakk om pandemi eller soldater. Jeg gikk forbi et utested i dag hvor det ikke hang noe oppslag om munnbind, avstand eller sånne ting - det var bare hengt opp lapper med DUGNAD! 

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...