Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke strømmet så mye... så her havnet jeg inn i noe strikking. Er vel det jeg har postet mest om i det siste. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den koblingen var jo hakket mer forståelig :ler: 

Skrevet
20 minutter siden, Daria skrev:

De siste ukene har jeg strømmet filharmonien,

Huh, noen antydet for en ukes tid siden at de var for gamle til å drive med streaming og sånt :snurt:   *lurt opp i stry*

Skrevet

:fnise:

Strømmetjenester driver jeg ikke med, men et og annet fb-strømmet arrangement blir det jo (men jeg strømmer som sagt Filharmonien og Edvard Hoem, så den mentale alderen er fortsatt relativt høy)...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Strømmetjenester driver jeg ikke med, men et og annet fb-strømmet arrangement blir det jo (men jeg strømmer som sagt Filharmonien og Edvard Hoem, så den mentale alderen er fortsatt relativt høy)...

Gamla? :fnise: 

Er det nå jeg for kontrastens skyld skal nevne at jeg nettopp har streamet ukens episode av "The Mandalorian"? Baby Yoda er til og med søt når han gulper. 

Skrevet

Det er noe Star Wars-greier, sant...? *på svært tynn is*

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Det er noe Star Wars-greier, sant...? *på svært tynn is*

Du er inne på noe der. *ungtilsinns*

1206NETT_babyYoda.t5dea560a.m2400.xdbcec1op.jpg?itok=RPDR1hfq

Skrevet

Jeg har sett omtrent en halv Star Wars-film (ikke spør hvilken...), det holdt. Sci-fi og fantasy har aldri vært min greie.

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har sett omtrent en halv Star Wars-film (ikke spør hvilken...), det holdt. Sci-fi og fantasy har aldri vært min greie.

:ler: Og jeg begynte i 1979 og har fått med meg alle filmene hittil. Og animasjonsseriene. (Og noen av bøkene.) 

Skrevet

Jeg så svært lite av noe som helst i 1979 :ler: 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg så svært lite av noe som helst i 1979 :ler: 

Hadde heller ikke vært nødvendig så mange ganger som de filmene er sendt i reprise på en eller annen kanal. Det var (den gang) magisk - husk vi var ikke så godt vant "i gamle dager". Men tror nok det var etter den første filmen jeg for alvor fikk dilla på filmeffekter. Siden har jeg nesten bare vist meg på kino når det har vært filmer med masse kræsjbombang effekter. 

Skrevet

Da jeg var oppe i 2-tida i natt, lå snøen hvit ute :sno: Jeg hadde ikke regnet med at den skulle bli liggende, men jeg var litt skuffet da alt var borte likevel...

Skrevet

Her deiser det ned vann...:regn:.  Nesten så jeg må på med regntøy og ut og rusle. (Ligger bra an til å bli ferdig med julegavegenseren denne helga slik værgudene holder på for det blir ikke utpreget lang rusling.) 

Skrevet

En av langrennsgutta snakket om viktigheten av å klare å holde beina samlet. Godt jeg ikke har anlegg for feiltolkninger.

Skrevet

:hoho:

God helg, fintfolk. Jeg er heldig som har en liten hund som ligner på Baby Yoda. I alle fall ørene. :ler: 

Skrevet
9 timer siden, loffen skrev:

:hoho:

God helg, fintfolk. Jeg er heldig som har en liten hund som ligner på Baby Yoda. I alle fall ørene. :ler: 

1 time siden, Daria skrev:

Men ikke i fargen...? :fnise:

*Hopper inn og googler "grønn hund med yodaører"*

Nope, finner ikke. 

Skrevet

Man kan jo farge - har du aldri sett pastellfargede pudler? De er neppe født sånn... 🐩

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Man kan jo farge - har du aldri sett pastellfargede pudler? De er neppe født sånn... 🐩

Man omgås ikke pudler :fnise: . Faktisk har jeg knapt sett en puddel her i byen. Det nærmeste jeg har kommet er en "labradoodle" og den er mørk i pelsen og dermed sikkert vrien å farge. 

Skrevet

Dagens gourmet-middag er coops ferdiglasagne. I følge emballasjen er steketiden ca 30 min hvis den er tint på forhånd, men bare 15 min hvis den er frossen. Jeg aner en trykkfeil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...