Cata Skrevet 7. november 2020 #26701 Skrevet 7. november 2020 21 minutter siden, Daria skrev: Da ser det faktisk ut til at det er offisielt - USA har valgt en ny president, og, ikke minst, en kvinnelig visepresident Men helt trygg føler jeg meg ikke før han er offisielt innsatt... Yay, jeg har ikke våget å se på nyhetene for jeg trodde virkelig ikke det ville skje.
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26702 Skrevet 7. november 2020 Jeg så det på twitter først. Har ikke orket å følge med på detaljene underveis, bare sjekket status et par ganger om dagen. Vi får vel anta at det ikke kommer noen offisiell anerkjennelse av nederlaget med det første (eller andre...), og om den kommer blir den neppe verdig og anstendig...
Cata Skrevet 7. november 2020 #26703 Skrevet 7. november 2020 21 minutter siden, Daria skrev: Jeg så det på twitter først. Har ikke orket å følge med på detaljene underveis, bare sjekket status et par ganger om dagen. Ja, sånn var det med meg til i går, men så gav jeg opp og tenkte jeg får vel høre det når de endelig er ferdig med tellingen.
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26704 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, Daria skrev: Vi får vel anta at det ikke kommer noen offisiell anerkjennelse av nederlaget med det første (eller andre...), og om den kommer blir den neppe verdig og anstendig... Reaksjonen kom i det minste fort, selv om den som ventet ikke var hverken verdig, anstendig eller på noen som helst måte aksepterte noen form for nederlag...
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26705 Skrevet 7. november 2020 Jeg gikk en rask kveldstur og stekte vafler da jeg kom hjem. Nå er kveldens store spørsmål om jeg skal gi nrks nye lørdagsunderholdningskonsept en sjanse...
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26706 Skrevet 7. november 2020 Denne reaksjonen fra CNNs kommentator er allerede legendarisk. Så mye betyr det for mange - jeg får klump i halsen bare av å se det...
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26707 Skrevet 7. november 2020 De snakker med fordreide irriterende stemmer og kan ikke nødvendigvis synge. Jeg er skeptisk allerede før introen er over... De har i det minste kunnet gjenbruke Stjernekamp-studioet - det er jo økonomisk i disse trange tider. Men Jan Thomas, Marion Ravn og Nicolay Ramm som dommerpanel gjorde meg ikke mindre avventende. Selv om Jan Thomas var en positiv overraskelse i MGP-programmene i vår...
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26708 Skrevet 7. november 2020 Jeg kan høre om noen er utdannet sanger. Profesjonell sanger kan strengt tatt hvem som helst være...
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26710 Skrevet 7. november 2020 Men altså, det skal bare avslører én deltaker hver gang? Panelet kan ha gjettet riktig, men det får vi kanskje ikke vite før om åtte uker? Der forsvant det lille jeg hadde av interesse...
Skravla Skrevet 7. november 2020 #26711 Skrevet 7. november 2020 Jeg har vært med på zoom-strikkekveld med noen amerikanske strikkere..... Der var det sjampis og høy partyfaktor.
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26712 Skrevet 7. november 2020 Det er dem vel undt. Ser det er full fest i gatene der nå - forståelig, men ikke så korona-smart...
Skravla Skrevet 7. november 2020 #26713 Skrevet 7. november 2020 Akkurat det med å trekke ut og samles var et tema, ja. Ikke så smart i disse tider.
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26714 Skrevet 7. november 2020 Det er lov å tenke selv om man er lettet og lykkelig...
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26715 Skrevet 7. november 2020 Jeg sikler på julesidene til Fortnum & Mason - det er jo ikke lurt... 500kr for en boks te og en pakke kjeks føles i overkant ekstravagant, selv om det er snart er jul og jeg er billig i drift for tiden.
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26716 Skrevet 7. november 2020 Juletreet mitt ville jo kledd et dekket te-brett - eller en julete-boks (selv om jeg merker meg at en miniatyrboks til pynt koster mer enn en i full størrelse - med innhold...).
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26717 Skrevet 7. november 2020 Perch’s Julete (også kjent som Munke Blanding) er Perchs klassiske svart krydret julete med nellik og appelsin. Teen er delikat krydret og veldig krydret i smak. Skal vi anta at det dreier seg om en krydret te (selv om det eneste krydderet i innholdsfortegnelsen er nellik)...?
Daria Skrevet 7. november 2020 Forfatter #26718 Skrevet 7. november 2020 Jeg liker ideen om tekalender med en teboks for hver måned, men hvis den skal funke for meg må jeg ha den som abonnement, ikke gaveboks. Får jeg 12 teer i hus i januar, vil jeg jo ha begynt på alle før måneden er over...
Daria Skrevet 8. november 2020 Forfatter #26719 Skrevet 8. november 2020 Jeg tror det var kaldt i natt - årets første antydning til isdannelse i båthavna er observert...
Daria Skrevet 8. november 2020 Forfatter #26720 Skrevet 8. november 2020 Språk- og musikalnerding på høyt nivå pågår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå