Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Britiske soldater øver til det store bryllupet på tv2-nyhetene -til toner fra Pirates of the Caribbean... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre bare unntakene som er sånn :ler:

Har sett dokumentaren fra prøveperioden for Lang dags ferd mot natt -kjempespennende :jepp: Man skjønner jo litt mer av hvorfor to oppsetninger av samme stykke kan bli så forskjellige. Skulle gjerne vært flue på veggen gjennom hele arbeidet med en teateroppsetning en gang og se alt som skjer underveis, alle vrderinger og valg som gjøres og som påvirker hvordan oppsetningen blir.

Så det jeg også. Spennende prosesser.....

Skrevet

*effektiv husmor*

Om halvannen time kommer to venninner på lunsj, utrolig hvordan det setter fart på sakene :ler:

Skrevet
:ler: Man burde invitere folk oftere, så fikk man ryddet regelmessig.
Skrevet (endret)

Definitivt :jepp::ler:

Nå er de på vei hjem, etter 8,5 timers sammenhengende :skravle: Vi er en relativt verbal gjeng :fnise:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Hun ene hadde, kom det fram i løpet av kvelden, en ledig billett til Romeo og Julie i operaen i mai. Den hadde jeg veldig lyst til å se, men alle de gode billettene ble utsolgt før jeg fikk somlet meg til å sjekke. Plasser merket begrenset sikt kan funke på operaer og konserter, men på balletter vil jeg se. Og nå får jeg det :hoppe:

Endret av Daria
Skrevet

Hun ene hadde, kom det fram i løpet av kvelden, en ledig billett til Romeo og Julie i operaen i mai. Den hadde jeg veldig lyst til å se, men alle de gode billettene ble utsolgt før jeg fikk somlet meg til å sjekke. Plasser merket begrenset sikt kan funke på operaer og konserter, men på balletter vil jeg se. Og nå får jeg det :hoppe:

*lysegrønn*

Herlig med venninnelunsjing i 8,5 timer da...

Skrevet

Blir du mørkegrønn hvis jeg forteller at de er sponsorbilletter hun har fått gjennom jobben, og dermed gratis? :nigo:

Skrevet

Blææææææææææææææææææææææ!

Skrevet

Lurer på hvem som vil være med meg til Stockholm i sommer jeg.... :klo:

:hoho:

Skrevet

:tunge1:

Du vet at du ikke vil få det like gøy uten meg...

Skrevet

Å joda... får det så fint så... :blid:

Skrevet

Jaja, kan dra til Helsinki i stedet, jeg.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg stadig tenker på "Tuppen og Lillemor" når jeg er innom hos deg eller Skravla... :fnise:

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener... :vetikke:

Har vært på pasjonsgudstjeneste og gått tur i finværet. Nå tror jeg det snart er tid for ltt sofakos med Johan Harstad -jeg har forsømt ham i det siste...

Skrevet

En aktiv dag -Johan Harstad, symaskinen og Foyle. Tror morgendagens plan involverer Katherine Mansfield, symaskinen og Strauss -det er viktig å variere :jepp:

Skrevet

Tuppen og Lillemor??? :klo::vetikke:

Kos deg med alle planene.

Har lest ferdig Ida J i dag. Ikke helt sikker på hva jeg synes, men noe nyttig var det jo. Har også sett Foyle... litt bedre i dag, men jeg synes disse siste episodene har vært kjedelige.

Skrevet (endret)

Dagens opera var overraskende kort, bare en akt og med åpen slutt -jeg trodde det bare var pause helt til rulleteksten kom :fnise:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...