Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ennå ikke jeg har hørt hele Haba Haba...

Skrevet

Lilla finska homoen! :strix::rodmer:

Han pleier jo å kommentere MGP for finsk tv -den kanalen skulle jeg gjerne hatt...

Skrevet

Tyrkia har vel bomma på tiåret...

Skrevet

Jeg får Orlando Bloom-assosiasjoner av Andreas Johnson -nesten ikke distraherende... *i det blonde hjørnet*

Skrevet

Russeren har åpen skjorte, velstelt hår og boyband-sound og stirrer meg dypt inn i øynene mens han synger I know you want me to. Tja, kanskje det...? :vetikke:

Skrevet (endret)

Den georgiske er grusom! Og vannmelonen jeg kjøpte i går er råtten! :grine:

Men lille finske artisten med Astrid Lindgren-navn er jo skjønn :hjerte:

Da da dum da da dum dadada...

Endret av Daria
Skrevet

Det er jo turen neste år som var den egentlige store planen -årets bare skjedde... :fnise:

Hvorfor i all verden får jeg nyhetsbrev fra knittingroom.no? :klo:

Fordi du har handlet på atelje margaretha, trur eg. Mener det er strikkegreia deres....

Skrevet

Hmm... det er jo i de dager vi skal oppover... Skraaavlaaa...?

OK. :blid:

Men vi bør bestemme litt når og sånn... jeg må kanskje bytte litt på ferien min....

Skrevet

Jeg tror get har finsk kanal i utvalget... de hadde før i hvertfall. *har hatt finsk kanal*

Skrevet

Fordi du har handlet på atelje margaretha, trur eg. Mener det er strikkegreia deres....

*sjekke katalog*

:idesmil:

OK. :blid:

Men vi bør bestemme litt når og sånn... jeg må kanskje bytte litt på ferien min....

Vi får ta en planleggingsrunde over påske :jepp:

Jeg tror get har finsk kanal i utvalget... de hadde før i hvertfall. *har hatt finsk kanal*

Jeg hadde finsk tv den første måneden jeg hadde parabol på øya, da ar alle kanaler åpne. Praktisk nok falt det sammen med OL :nigo: *så intervjuer med alle de finske hopperne*

(nei, jeg skjønte ikke hva de sa.. :fnise:)

Skrevet

Det trenger du heller ikke, den bare repetere det samme hele tiden. :fnise:

Skrevet

Huff, så leit!

Skrevet

Jeg føler vel egentlig ikke at det er noe stort savn... :fnise:

Skrevet

Selv dørgende kjedelig papirarbeid (les: stifte sammen boklister) blir levelig når det kan utførs i en saccosekk med Rent på storskjerm og te og kjeks lett tilgjengelig :opplyser:

Skrevet

Snakk om komfortabel arbeidsdag :daane::ler:

Skrevet

Det er dessverre bare unntakene som er sånn :ler:

Har sett dokumentaren fra prøveperioden for Lang dags ferd mot natt -kjempespennende :jepp: Man skjønner jo litt mer av hvorfor to oppsetninger av samme stykke kan bli så forskjellige. Skulle gjerne vært flue på veggen gjennom hele arbeidet med en teateroppsetning en gang og se alt som skjer underveis, alle vrderinger og valg som gjøres og som påvirker hvordan oppsetningen blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...