Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikalen var visst like gripende i Helsinki som i Oslo. :strix:

Skrevet

:hjerte: Helsinki :hjerte:

Fine, fine byen. Teateret var en kjempeopplevelse, veldig annerledes i uttrykket enn det norske. Forøvrig en nokså absurd følelse å sitte der og knapt skjønne et ord, men likevel stort sett vite hva de sa og le av det jeg vet er morsomme replikker på norsk og håpe at de er det på finsk også :fnise: Dessuten var bare det å kunne sitte og lytte til at det ble snakket finsk i flere timer gøy -mulig jeg må melde meg på et kurs igjen og håpe at det blir noe av denne gangen...

Ellers ble det sightseeing og byvandring, litt shopping -jeg kjøpte Aino Aalto-glass fra Ittala, Sibelius-cd og ymse Mummi, bare så ingen skulle være i tvil om hvor jeg har vært :fnise: -og mat. Savoy var ikke feil denne gangen heller :sikle:

Skrevet

Jeg kjøpte forresten te også, men det var kanskje underforstått? :fnise:

Og vi hadde bare :sol: og blå himmel og deilig vårvarme -lang nese til yr.no :nigo:

Skrevet

På min vandring etter tevann traff jeg et lite barn i gangen. Han så på meg med store øyne -"Hva heter du? Mamma, det er noen her...!" Jeg synes vel egentlig jeg hadde størst grunn til å bli overrasket... :fnise:

Skrevet

Ja, vi hadde ein herleg tur! :strix:

Skrevet

Å, så flott! :smilbla:

Jeg har også Aino Aalto-glass. Grønne. :tommelsmil:

Skrevet

Jeg liker meg i Helsinki :jepp: Det blir teatertur dit neste år også :strix:

Skrevet

Det er jo turen neste år som var den egentlige store planen -årets bare skjedde... :fnise:

Hvorfor i all verden får jeg nyhetsbrev fra knittingroom.no? :klo:

Skrevet

Nokres favoritt-tenor skal spele svensk offiser til hest oppi dalom i sommer, òg. Berre nemnar det. :filer:

Skrevet

Når i sommer da, sånn omtrent? Man er jo ikke så langt unna på et tidspunkt, og ettersom det ikke blir hverken øre- eller helskjeggopera i år, oppstår det et tomrom som bør fylles...

Skrevet

Som i slutten av juli (premiere 28. juli) og starten av august. Eg skal nok ikkje oppover i år, for var oppover i fjor.

Skrevet

Hmm... det er jo i de dager vi skal oppover... Skraaavlaaa...?

Skrevet

SVTs pre-Eurovisjons-program :hoppe: Charlotte Pirelli er borte fra panelet :hoppendeglad: Lilla finska Thomas er fortsatt med :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...