Daria Skrevet 7. august 2020 Forfatter #25741 Skrevet 7. august 2020 Rasende nudist jager villsvin Advarsel: Med bilder
Daria Skrevet 7. august 2020 Forfatter #25742 Skrevet 7. august 2020 På 3.8.2020 den 16.27, Daria skrev: 03.08: En lest, ingen kjøpt (men jeg venter stadig utålmodig på å høre noe om disse jeg bestilte for over en uke siden...) Phillip Roths Konspirasjonen mot Amerika er en kontrafaktisk roman om et USA hvor den antisemittiske Charles Lindberg viner presidentvalget i 1940 og hvordan demokratiet forvitrer. Utgitt i 2004, men føles skremmende aktuell, og sannsynligvis mindre usannsynlig, i dag... 07.08: En lest, to kjøpt. To av de savnede bestilte lå plutselig på dørstokken i dag - jeg har fortsatt ikke sett noe til hverken leveringsbekreftelse eller faktura En ny finsk roman jeg leste om på insta og en sosialhistorie om engelskmenns forhold til havet. Bokklubben har 25% rabatt i helgen...
Daria Skrevet 7. august 2020 Forfatter #25743 Skrevet 7. august 2020 Jeg hadde en god plan. Til uka, en uke før elevene er tilbake, skal jeg avvikle restene av hjemmekontoret og ha bortekontor fire dager i uka. Bedre hverdagsrutiner, jevnere belastning for kropp og form og ditto stimulering og sosial omgang for hodet og klarere skille både mellom jobb og fritid og hverdag og helg. Valg av tidspunkt for denne endringen var i hovedsak basert på at da begynner normal togtrafikk og jeg slipper omveien via Oslo S. I kveld melder BaneNor at oops, de var visst ikke helt ferdige likevel, så ikke bare må jeg leve med buss neste uke også, men det blir buss deler av veien og tog resten. Et bytte til, lenger reisevei og tidligere avgangstid (men Vy har ikke oppdatert reisesøket ennå, så jeg vet ikke hvor mye lenger og tidligere...) - å si at jeg ikke er fornøyd vil være en underdrivelse
Cata Skrevet 7. august 2020 #25744 Skrevet 7. august 2020 7 timer siden, Daria skrev: Rasende nudist jager villsvin Advarsel: Med bilder Bidrar i avdelingen for merkverdigheter: Kvinne sett vandrende på Mars...
Daria Skrevet 7. august 2020 Forfatter #25745 Skrevet 7. august 2020 Og jeg som trodde kvinner var fra Venus... Litt spent på hva reklame-algoritmene vil komme opp med etter at jeg har fått en ufo/alien-side inn i historikken min, men det kan vel ikke bli så mye verre enn reklamen som ligger i bunn av denne siden nå - for sexleketøy for menn...
Cata Skrevet 7. august 2020 #25746 Skrevet 7. august 2020 Jeg avholder meg prippent fra å foreslå hva blivende algoritmer kan ende opp som...
Daria Skrevet 7. august 2020 Forfatter #25747 Skrevet 7. august 2020 Nå sier reklamen forøvrig Trenger du nye jeans mot sommeren? De bommer på årstiden, har dårlig grammatikk og vil prakke på meg et plagg jeg knapt har brukt frivillig noensinne - et kinderegg av feil... (Mmmm... kinderegg... )
Cata Skrevet 7. august 2020 #25748 Skrevet 7. august 2020 42 minutter siden, Daria skrev: ...og vil prakke på meg et plagg jeg knapt har brukt frivillig noensinne Et tegn fra oven...?
Daria Skrevet 7. august 2020 Forfatter #25749 Skrevet 7. august 2020 På at algoritmene virkelig ikke vet noe som helst om meg, ja?
Cata Skrevet 7. august 2020 #25750 Skrevet 7. august 2020 5 minutter siden, Daria skrev: På at algoritmene virkelig ikke vet noe som helst om meg, ja? Evt at det er på tide du konverterer til jeans?
Daria Skrevet 7. august 2020 Forfatter #25751 Skrevet 7. august 2020 Nei. Nope. Njet. Fullstendig uaktuelt.
Daria Skrevet 8. august 2020 Forfatter #25752 Skrevet 8. august 2020 På 7.8.2020 den 18.06, Daria skrev: 07.08: En lest, to kjøpt. To av de savnede bestilte lå plutselig på dørstokken i dag - jeg har fortsatt ikke sett noe til hverken leveringsbekreftelse eller faktura En ny finsk roman jeg leste om på insta og en sosialhistorie om engelskmenns forhold til havet. Bokklubben har 25% rabatt i helgen... 08.08: To lest, to kjøpt. Jeg skal vel ikke nekte for at tittelen veide tungt da jeg kjøpte The librarian av Salley Vickers... Den unge, idealistiske og på alle måter uerfarne bibliotekaren Sylvia kommer flyttende fra storbyen til landbygda på 50-tallet for å jobbe som barnebibliotekar, og intrigene (og klisjeene) kan begynne. Jeg hadde forhåpninger til denne, og ble litt skuffet - det blir litt for mye og samtidig litt for enkelt og uoriginalt, og klimakset det etterhvert bygger seg opp til løser seg litt for raskt og enkelt.
Daria Skrevet 8. august 2020 Forfatter #25753 Skrevet 8. august 2020 (endret) 08.08: Tre lest, to kjøpt. Det var jo ikke noe på tv... Sanne løgner av E. Lockhart er en ungdomsbok hvor lite er det det ser ut til å være. Historien fortelles baklengs og tar stadig nye vendinger - action-film-usannsynlig, men likevel troverdig ut fra sine forutsetninger. Om den ikke er filmatisert allerede, vil jeg tro det kommer... Endret 8. august 2020 av Daria
Daria Skrevet 8. august 2020 Forfatter #25754 Skrevet 8. august 2020 Know your procrastination style Jeg går stort sett for the loophole, selv om min versjon er mindre badekar (dessverre ) og vin enn te og bøker... I studetida snakket andre om hvor mye husarbeid de fikk gjort i eksamenlesetida - jeg fikk bare lest masse ikke-eksamensrelevant (4 Harry Potter-bøker på en uke, for eksempel... ).
Cata Skrevet 8. august 2020 #25755 Skrevet 8. august 2020 Jeg stiller nok i Procrasto-Working style er jeg redd.
Daria Skrevet 8. august 2020 Forfatter #25756 Skrevet 8. august 2020 Det kan det jo i det minste komme noe (annet) nyttig ut av...
Daria Skrevet 9. august 2020 Forfatter #25757 Skrevet 9. august 2020 Det er sommer, det er sol og det er søndag - da burde man vel egentlig vurdere å komme seg ut og finne på noe... *tiltaksløs*
Cata Skrevet 9. august 2020 #25758 Skrevet 9. august 2020 21 minutter siden, Daria skrev: Det er sommer, det er sol og det er søndag - da burde man vel egentlig vurdere å komme seg ut og finne på noe... *tiltaksløs* Du mener...som i "gjøre noe"? *også tiltaksløs * Vi overlater det til fuggel'n?
Daria Skrevet 9. august 2020 Forfatter #25759 Skrevet 9. august 2020 Du mener hun kan flakse rundt for oss alle?
Cata Skrevet 9. august 2020 #25760 Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, Daria skrev: Du mener hun kan flakse rundt for oss alle? Nemlig, sant ja @Roadrunner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå