Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2041 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Snittet på kjolen til Mila Kunis får det til å se ut som om kløften hennes rekker nesten ned til navlen -ikke det lekreste jeg har sett.. Endret 28. februar 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2042 Del Skrevet 28. februar 2011 Vinneren av beste animerte kortfilm er tydeligvis gift med en finsk kvinne -han takket sin kone og sa "Jeg elsker deg" på finsk Animasjonslangfilmen ble Toy Story 3 -ingen stor overraskelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2043 Del Skrevet 28. februar 2011 Nattens første for Facebook-filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2044 Del Skrevet 28. februar 2011 Your father just won an academy award -I'm going to have to insist on some respect from your guinea-pig. Nattens første for The King's Speech også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2045 Del Skrevet 28. februar 2011 Oscar til Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2046 Del Skrevet 28. februar 2011 Med mindre jeg har mistet oversikten, leder Inception med tre priser så langt, Social Network og The Fighter har to. Men The Fighter har to skuespillerpriser, de veier jo gjerne tyngre enn lydredigering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2047 Del Skrevet 28. februar 2011 Cate Blanchett var ikke så heldig med kveldens antrekk... Hvor taktisk er det, sånn på sikt, å fortelle kona i Oscar-takketalen at "Du hadde helt rett, kjære, det var lurt å høre på deg." Han kommer jo aldri til å få glemme det noensinne Kveldens andre til Alice in Wonderland, for kostymedesign. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2048 Del Skrevet 28. februar 2011 Regi-pris til King's Speech. Bare de siste store igjen nå -blir det Colin Firth og Nathalie Portman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2049 Del Skrevet 28. februar 2011 Portman & magen fikk -så langt den eneste Black Swan har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2050 Del Skrevet 28. februar 2011 And the Oscar goes to... Colin Firth Alt annet ville jo ha vært et sjokk. I have a feeling my career just peaked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2051 Del Skrevet 28. februar 2011 En akkurat passe lang, passe morsom og passe rørende tale -er det noe den mannen ikke kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2052 Del Skrevet 28. februar 2011 Og årets beste film er *trommevirvel* The King's Speech! Sove en liten time nå, kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2011 #2053 Del Skrevet 28. februar 2011 God morgen Daria! Og takk for flott oppsummering. Veldig greit å finne høydepunktene på ett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. februar 2011 #2054 Del Skrevet 28. februar 2011 And the Oscar goes to....... Ha en fin kursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. februar 2011 #2055 Del Skrevet 28. februar 2011 Kule votter.... Åååå!! Men helt seriøst -jeg synes det er problematisk hvis det blir sånn at teaterets egne skuespillere først skal framføre kommersiell reklame foran sceneteppet for så å være seriøse uavhengige kunstuitøvere i det teppet går opp. Enig med du! En lang varm dusj, og kroppstemperaturen er nesten normal, selv i føttene. Selv om det ikke var så kaldt i dag og jeg var godt kledt og strengt tatt ikke frøs så voldsomt, kan man ikke unngå å bli skikkelig kald av en hel dag ute. Men tåken lettet, så vi så faktisk hopprennet Jeg så deg!! Og takk for Oscar-oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 28. februar 2011 #2056 Del Skrevet 28. februar 2011 Innom å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. februar 2011 #2057 Del Skrevet 28. februar 2011 And the Oscar goes to... Colin Firth Alt annet ville jo ha vært et sjokk.I have a feeling my career just peaked. En akkurat passe lang, passe morsom og passe rørende tale -er det noe den mannen ikke kan? Nei! God morgen Daria! Og takk for flott oppsummering. Veldig greit å finne høydepunktene på ett sted. Takk for oppsummeringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #2058 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg holdt meg faktisk våken i hele går Gjennom kurs, vm på storskjerm på Karl Johan, boksikling på Norli, middag og True Grit (Oscar-utdelingens store taper) -men jeg sovet imponerende fort da jeg kom meg i seng I dag har det vært ny kurs-runde, byvandring med en venninnge, bokshopping på Norli, mat-&-lesestund på bistroen på Det Norske, Tvil på Scene 3 med en fantastisk Hildegunn Riise og påfølgende baksnakk med Hans Petter Moland og Erik Ulfsby. Nei, jeg nyter ikke å ha et par fulle dager i Oslo *gjør som Carrie og dater byen* I morgen er det Kollen fra morgen til kveld -man burde vel pakke ferdig og få seg litt søvn... Endret 1. mars 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2011 #2059 Del Skrevet 1. mars 2011 Høres jo helt suverent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. mars 2011 #2060 Del Skrevet 2. mars 2011 Full pakke i dag Håper tåka forsvinner snart ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå