Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vet boybandet begynner å bli voksent (både som band og de enkelte medlemmenes alder) når de slutter å kle seg i helhvitt eller helsvart i videoene :ler: Diu vet også at når du hører klokker i siste refreng var det en julesingel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var boybandfjortis i godt og vel ti år - jeg lærte jo å se tegnene etterhvert :ler: 

Skrevet

Det er jo litt skummelt hvordan jeg kan hvert ord av sangen jeg hverken har hørt eller tenkt på på mange år - tenk hva jeg kunne brukt den hjernekapasiteten på i stedet...

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Det er jo litt skummelt hvordan jeg kan hvert ord av sangen jeg hverken har hørt eller tenkt på på mange år - tenk hva jeg kunne brukt den hjernekapasiteten på i stedet...

Men jeg kan hele Ut mot havet av Rune Rudberg, DET er bortkasta hjernekapasitet det... 

Skrevet

:hoho:

Da holder jeg heller på mine Westlife-sanger...

Skrevet

Derimot hadde jeg helt glemt den store ridder-videoen... :fnise:

Skrevet

Adskillig mer velkomment vintertegn enn hvit nedbør i oktober - vintersport på tv :hoppe: 

Skrevet

Tiddelibom! :sno: Hva skjedde med solen yr lovet meg...?

Skrevet

...og dermed fikk jeg det nødvendige sparket bak for å komme meg i kjelleren og hente vintertøyet...

Skrevet

-Så hyggelig å se deg igjen!
-I like måte!

Som vanlig god stemning mellom norske vinterutøvere og nrks utskremte :ler:

Skrevet (endret)

Har sett på insta at det snør litt ja....... :sinna:

Her sitter jeg på jobb og ser ikke snøen og det har stressnivået mitt godt av.... :ler: Må hente opp vintersko i morgen i tilfelle det plutselig kommer mer enn høstskoene mine takler.

Endret av Skravla
Skrevet

Det var litt snø i lufta i fem minutter, vi snakker ikke akkurat snøstorm... Men det ble behørig dekket på insta, så jeg :ler: 

Skrevet (endret)
På 21.10.2018 den 17.11, Daria skrev:

21.10: Fire lest, fire kjøpt.

Det ble en tur på bokmarkedet... En engelsk diktantologi (Students' edition - med notater og understrekninger fra en tidligere student-eier), en bok om Peer Gynt, en roman/historiesamling kalt Kvinnenes dekamerone, opprinnelig utgitt i Sovjet på 80-tallet og Å lese Lolita i Teheran, om kvinner og litteratur i Iran.

Etterpå ble det lunsj og tiramisu på Olivia - det er ikke bare sjel og ånd som trenger føde...

27.10: Fem lest, fire kjøpt.

Leste ut Mitt århundre av Günther Grass i formiddag - litt mer kunnskap om tysk 1900-tallshistorie hadde sikkert hevet leseropplevelsen.

Dessuten er jeg fortsatt på Westlife-kjøret... 

Endret av Daria
Skrevet

Her oppe i høyden var det masse vind pluss snø = snøstorm. BÆSJ. :jolie:

Skrevet

Har en viss Trumpete bok som tilhører deg. Tid til en liten treffings i løpet av neste uke? Har tenkt med på abortdemo på mandag, så da er jeg uansett i byen.

Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke anser meg for å være ganske fullblods kulturkjerring til daglig, med mine doble abonnement i både filhamoni og opera, klesskapet fullt av Gudrun Sjödén-gevanter og på-hils-forhold til litt for mange dørvakter på Det Norske Teatret. Jeg føler likevel at å tilbringe den tidlige delen av lørdagskvelden på festkveld for Aasmund O. Vinje, med forestilling først og servering av Vinje-tapas ( :sikle: !) mens Aasmund Nordstoga sang og leste dikt og Vinje-ordføreren holdt tale etterpå, var å ta det opp et hakk. Fin kveld, da. :jepp:

Skrevet
5 timer siden, Rosalie skrev:

Har en viss Trumpete bok som tilhører deg. Tid til en liten treffings i løpet av neste uke? Har tenkt med på abortdemo på mandag, så da er jeg uansett i byen.

Det skjer så mye neste uke, jeg tror ikke jeg skal gå inn for å planlegge mer. Vi kan heller gjøre et forsøk uka etter?

Skrevet

Og så grines det litt i Stjernekamp igjen - det må vel påregnes ekstra mye av det i kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...