Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det så uvanlig? :fnise:

I går var jeg flink og gikk mange turer ned i boden med alt som har samlet under pianoet i påvente av at jeg skulle gidde å slepe det dit (hvor lenge trenger vi jo ikke snakke om, men hybelkaninene hadde helt klart hatt et fristed der :fnise: ), så nå har jeg fri tilgang til (de ustemte) tangentene og har gledet naboene med både Eit lys imot natt og Eg saknar fjella. :hoppe: Dessuten har jeg, takket være dusten som var på innbruddsraid i kjelleren, pådratt meg et alvorlig neglbrudd. Han kom seg ikke inn i boden min (Ha! In yer face! :tunge1:), men klare å bøye beslaget nok til at det tok meg 10 minutter å løsne det og kostet meg en halv tommelfingernegl. Man kan selvfølgelig også skylde på egen forfengelighet -hadde ikke neglen vært så lang i utgangspunktet, hadde den heller ikke hengt seg opp -men det er jo ikke noe gøy. Alltid bedre å legge all skyld på noen som ikke kan forsvare seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du pleier sjelden å være her mellom 15.30 og senere på kvelden.

Dumme innbruddsduden.... han kan ikke gå rundt å knekke neglene til folk. :kjefte:

Og herlig med piano igjen da.....

Skrevet

Brekke neglene til folk faktisk, sorry men nå lo jeg skikkelig høyt :hoho:

Skrevet

Din medidenhet er rørende :fnise:

*overveier å poste bilde*

Skrevet

Jeg har kjøpt den nye lakris-isen for testing. Førsteinntrykket er ikke akkurat tiltalende -hvem har lyst på grå is? Men den kan jo smake godt likevel...

*rapport følger*

Skrevet

Lakris-is høres ikke akkurat godt ut......

Skrevet

:is:

Den er nok for spesielt interesserte, men slett ikke verst, selv om det er uvant med is som smaker litt salt. Og den ser virkelig uappetittlig ut...

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i lakris... derfor appelerer ikke isen til meg.

Skrevet

Din medidenhet er rørende :fnise:

*overveier å poste bilde*

*venter på bilde*

:popcorn:

Skrevet

Hufsa-votter :hoppe: Regner med at du strikker til meg hvis jeg får tak i oppskriften? :jepp:

*venter på bilde*

:popcorn:

Da trenger jeg PM med nummeret ditt, ellers må du vente lenge... :mobil:

Skrevet

Hvorfor vil jeg ha kjærlighetsdikt på dopapiret mitt? :klo:

Nå har dessuten den mye omtalte Freia-reklamen som ble innspilt på Oslo Nye på Producers-premieren kommet på tv. Jeg er skeptisk til konseptet -reklame på teateret vil jeg helst slippe...

Skrevet

Nei til reklame på teater *løfter opp plakat*

Skrevet

Så god som jeg er på norske strikkeuttrykk, kommer jo det til å gå strålende :filer:

Du får se på det som en god språkøvelse..... :rulle:

Skrevet

Den Freia-reklamen var då ikkje noko å klage på. Spelt direkte i salen, og alle fekk sjokolade i pausen! :smilbla:

Skrevet

Jeg vil ikke bli påtvunget reklame i teatersalen. Dessuten er jo ikke sjokoladen særlig god engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...