Daria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2321 Del Skrevet 28. mars 2011 Lette etter 3-åring med isbiler -tanken var at lyden skulle tiltrekke seg ungen. Ikke så dumt tenkt, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2322 Del Skrevet 28. mars 2011 Rollelisten for Shockheaded Peter har kommet: Vidar Magnussen Silje Storstein Paul Åge Johannessen Ingrid Jørgensen Dragland Heidi Ruud Ellingsen Britt Langlie Niklas Gundersen Gjertrud Jynge Ingunn Beate Øyen Jon Bleiklie Devik Grethe Ryen Espen Beranek Holm Ståle Sletner Christian Svensson Erlend Smalås Her var det jo mye man hadde sett før... Hvis de bare kunne få ut billettene, nå så... *trommer med fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2323 Del Skrevet 28. mars 2011 Dagens antrekk Hvorfor kan jeg ikke tysk? Jeg vil lese Sjuk ungdom, og jeg finner den ikke oversatt til noe forståelig (Kverulant-oppklaring: 1.) Ja, jeg har på meg mer klær. 2.) Ja, det faktum at jeg valgte bort tysk til fordel for fransk og spansk på skolen er nok en medvirkende faktor til min manglende germanske språkforståelse. ) Kult antrekk (og teit med oppklaring) Du får snakke med noen som kan simultanoversette for deg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2324 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg innser at å besvare en invitasjon med "Jeg skulle gjerne kommet, men jeg er på teater i Helsinki den kvelden" høres ut som en litt for fantasifull unskyldning Den unnskyldningen er så fantasifull at den bare kan være sann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2325 Del Skrevet 28. mars 2011 Rollelisten for Shockheaded Peter har kommet: Vidar Magnussen Silje Storstein Paul Åge Johannessen Ingrid Jørgensen Dragland Heidi Ruud Ellingsen Britt Langlie Niklas Gundersen Gjertrud Jynge Ingunn Beate Øyen Jon Bleiklie Devik Grethe Ryen Espen Beranek Holm Ståle Sletner Christian Svensson Erlend Smalås Her var det jo mye man hadde sett før... Hvis de bare kunne få ut billettene, nå så... *trommer med fingrene* Mye bra.... og de jobber med saken ang. billettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2326 Del Skrevet 28. mars 2011 Dette kan bli dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2327 Del Skrevet 28. mars 2011 Kult antrekk (og teit med oppklaring) Jeg skjønte jo hva som ville komme hvis jeg ikke oppklarte -og den gleden får dere ikke så billig Den unnskyldningen er så fantasifull at den bare kan være sann. Jeg tror hun som inviterte har hørt om reiseplanene -jeg håper hvertfall det... Mye bra.... og de jobber med saken ang. billettene. Dette kan bli dyrt! Siden lastet så tregt, men jeg så hvertfall Tryllefløyten og La Bohéme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2328 Del Skrevet 28. mars 2011 og Aida kommer.... Den har jeg sett på The Met og vil se den her. Har snust på et par abonnementer. Mine venner er rådyre på ab også, så jeg tror jeg går for noe annet. Men vi har tid til sikling. Er vel start for ab-salg 9. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2329 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg glemte teaterbilletter i stresset i dag, så jeg har laget huskelapp til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2330 Del Skrevet 28. mars 2011 Opera Tryllefløyten 12 Fruen fra havet 14 Peter Grimes 16 Korall Koral 18 Askepott – en barneopera 20 Barberen i Sevilla 22 Macbeth 24 El Cimarrón 26 La Bohème 28 Tristan og Isolde 30 Aida 32 Ulysses vender hjem 34 Den fjerde nattevakt 36 Lillebror og Knerten Ballet Septemberdans 2011 52 Woyzeck 54 Nederlands Dans Theater II 56 CODA-festivalen 2011 58 Svanesjøen 60 Vollmond av Pina Bausch 62 Nøtteknekkeren 64 Carte Blanche - Object Constant 66 Giselle 68 Rushes Plus 70 Mesteraften med Lightfoot og León 72 Isslottet 74 Askepott 76 F.A.R. av Wayne McGregor 78 Og dette abonnementet kanskje (datoene er fjernet) Tryllefløyten Svanesjøen Macbeth La Bohème Giselle Aida torsdag Priskategori A: kr 3320- C: kr 2840,- D: kr 2600,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2331 Del Skrevet 28. mars 2011 Det var jo ikke så ille priser, egentlig Mulig jeg må ha barbereren i tillegg -den har jeg ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. mars 2011 #2332 Del Skrevet 28. mars 2011 Glad eg ikkje er kjempefan av opera og ballett, eg. Blir fort litt dyrt, ser eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2333 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er rabatt på forestillinger utenom ab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2334 Del Skrevet 28. mars 2011 Noen uvaner skal man jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2335 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan vi bestemme abonnementsdatoer etter når Yngve Søberg skal synge i La Bohéme...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2336 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan vi bestemme abonnementsdatoer etter når Yngve Søberg skal synge i La Bohéme...? Dessverre. Det er faste datoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2337 Del Skrevet 28. mars 2011 Det var jo ikke så ille priser, egentlig Mulig jeg må ha barbereren i tillegg -den har jeg ikke sett... Prisene er ikke så ille.... og jeg hverken røyker, drikker eller kjører bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2338 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan vi bestemme abonnementsdatoer etter når Yngve Søberg skal synge i La Bohéme...? Han synger også i Aida (uten alternering) og i Tryllefløyten (uten alternering)Peter Grimes (uten alternering) Damene først- synger ikke neste sesong, så vidt jeg kan se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2339 Del Skrevet 28. mars 2011 Han synger også i Aida (uten alternering) og i Tryllefløyten (uten alternering)Peter Grimes (uten alternering) Jammen jeg vil se høre ham synge Puccini *savner syte-smiley* Jaja, man kan jo ha flaks -og den andre barytonen er neppe ubrukelig han heller, strengt tatt Og jeg får jo en dose neste uke Damene først- synger ikke neste sesong, så vidt jeg kan se.... Kanskje han har andre spennende prosjekter på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #2340 Del Skrevet 28. mars 2011 Du får høre med han neste uke om hvilke datoer han synger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå