Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde han ikke taklet det, hadde de vel neppe gjort det -jeg regner med at han har litt han skal ha sagt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og for seg riktig...... men han rødmer så kledelig og så fliper han det bort. Han kunne svart skikkelig tilbake og da ville det ikke vært så søtt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hukommelse er en morsom ting... Da jeg gikk i første klasse på videregående var vi, i regi av vår fantastiske norsklærer (som jeg forøvrig traff i konserthuset i høst -jeg husket ikke henne før hun sa hvem hun var, hun husket både meg og navnet mitt...), og så Othello både på teater og i operaen (hvor vi kledde oss i finstasen og fylte opp første rad på balkongen -those were the days...). Jeg har vært brennsikker på at teaterversjonen var på Nationalteateret, og skjønte derfor lite da jeg forleden leste at National nå skulle sette opp Othello -for første gang på 30 år. Jammen, altså? :klø:

Atekst er som alltid min venn i nøden -den høsten gikk Othello på scene 2 på Det Norske Teatret. Da var det nok der vi var... Derimot så jeg et annet Shakespeare-stykke -Hamlet -på National året etter (ja, det er jeg sikker på :tunge1: ), det er vel der det har skjedd en feilkobling...

Moralen er: Stol aldri blindt på egen hukommelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Daria

En liten hilsen fra meg etter å ha rotet litt rundt i dagboken din:-)

Artig det med at hukommelse er en merkelig ting - lillesøsteren min var lenge overbevist om at foreldrene våre hadde kjørt rundt med en gammel ambulanse da vi var små. Hun fortalte dette til foreldrene mine for noen år siden, og begge var sånn :klo:

Så hva hun har drømt vet jeg jommen ikke:-)

Ha en super lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hukommelse er noe jeg mener å huske at jeg hadde i min besittelse en eller annen gang, men jeg kan ikke huske hvor jeg la den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker skal jeg gjøre om din hukommelse begynner å rote???? :ler:

Men med så mange teaterturer så er det ikke rart det blir rot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Daria

En liten hilsen fra meg etter å ha rotet litt rundt i dagboken din:-)

Artig det med at hukommelse er en merkelig ting - lillesøsteren min var lenge overbevist om at foreldrene våre hadde kjørt rundt med en gammel ambulanse da vi var små. Hun fortalte dette til foreldrene mine for noen år siden, og begge var sånn :klo:

Så hva hun har drømt vet jeg jommen ikke:-)

Ha en super lørdag!!

Så hyggelig med nye besøkende :velkommen:

En gammel ambulanse, faktisk :fnise: Det er utrolig hva man kan få for seg.

Hukommelse er noe jeg mener å huske at jeg hadde i min besittelse en eller annen gang, men jeg kan ikke huske hvor jeg la den... :sjenert:

Sånn kan det gå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker skal jeg gjøre om din hukommelse begynner å rote???? :ler:

Men med så mange teaterturer så er det ikke rart det blir rot....

Det mest frustrerende er jo at jeg husker så lite fra forestillingene -i følge aviskritikkene var det visst flotte oppsetninger, både teateret og operaen, og jeg husker ikke engang hvilket teater jeg var på :sur::ler: Derimot husker jeg mye fra det stykket vi så i 3. gym, som ble slaktet i avisene og som på så mange slags vis er neo av det mest grusomme jeg har sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Men det går jo ikke i noen helger :sur: Den går mandag i vinterferien da...

Jeg har ikke økonomi til noen sånne utflukter uansett...... men kanskje andre har om du virkelig vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde da vært troende til å dra alene... :fnise: Men Norwegian har bare kveldsfly til Helsinki, og søndagen er jeg jo opptatt :sukk: Synes de kunne spilt den en lørdag eller to -det hadde gjort alt så meget enklere...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde da vært troende til å dra alene... :fnise: Men Norwegian har bare kveldsfly til Helsinki, og søndagen er jeg jo opptatt :sukk: Synes du kunne spilt den en lørdag eller to -det hadde gjort alt så meget enklere...

Vel.... jeg deltar ikke, så jeg har ikke stemmerett der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...