Skravla Skrevet 28. januar 2011 #1821 Del Skrevet 28. januar 2011 Stakkars søte (og lekre), lille fysikeren. Men han takler det bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1822 Del Skrevet 28. januar 2011 Hadde han ikke taklet det, hadde de vel neppe gjort det -jeg regner med at han har litt han skal ha sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. januar 2011 #1823 Del Skrevet 28. januar 2011 I og for seg riktig...... men han rødmer så kledelig og så fliper han det bort. Han kunne svart skikkelig tilbake og da ville det ikke vært så søtt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1824 Del Skrevet 28. januar 2011 Han må vel passe på imaget sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. januar 2011 #1825 Del Skrevet 28. januar 2011 Han er jo bare til å spise opp, lille fysikknerden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 29. januar 2011 #1826 Del Skrevet 29. januar 2011 Blir vel ikke store måltidet det da? Fortsatt god helg du som ikke er så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1827 Del Skrevet 29. januar 2011 Hukommelse er en morsom ting... Da jeg gikk i første klasse på videregående var vi, i regi av vår fantastiske norsklærer (som jeg forøvrig traff i konserthuset i høst -jeg husket ikke henne før hun sa hvem hun var, hun husket både meg og navnet mitt...), og så Othello både på teater og i operaen (hvor vi kledde oss i finstasen og fylte opp første rad på balkongen -those were the days...). Jeg har vært brennsikker på at teaterversjonen var på Nationalteateret, og skjønte derfor lite da jeg forleden leste at National nå skulle sette opp Othello -for første gang på 30 år. Jammen, altså? :klø: Atekst er som alltid min venn i nøden -den høsten gikk Othello på scene 2 på Det Norske Teatret. Da var det nok der vi var... Derimot så jeg et annet Shakespeare-stykke -Hamlet -på National året etter (ja, det er jeg sikker på ), det er vel der det har skjedd en feilkobling... Moralen er: Stol aldri blindt på egen hukommelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audry76 Skrevet 29. januar 2011 #1828 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei Daria En liten hilsen fra meg etter å ha rotet litt rundt i dagboken din:-) Artig det med at hukommelse er en merkelig ting - lillesøsteren min var lenge overbevist om at foreldrene våre hadde kjørt rundt med en gammel ambulanse da vi var små. Hun fortalte dette til foreldrene mine for noen år siden, og begge var sånn Så hva hun har drømt vet jeg jommen ikke:-) Ha en super lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. januar 2011 #1829 Del Skrevet 29. januar 2011 Hukommelse er noe jeg mener å huske at jeg hadde i min besittelse en eller annen gang, men jeg kan ikke huske hvor jeg la den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2011 #1830 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva pokker skal jeg gjøre om din hukommelse begynner å rote???? Men med så mange teaterturer så er det ikke rart det blir rot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1831 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei Daria En liten hilsen fra meg etter å ha rotet litt rundt i dagboken din:-) Artig det med at hukommelse er en merkelig ting - lillesøsteren min var lenge overbevist om at foreldrene våre hadde kjørt rundt med en gammel ambulanse da vi var små. Hun fortalte dette til foreldrene mine for noen år siden, og begge var sånn Så hva hun har drømt vet jeg jommen ikke:-) Ha en super lørdag!! Så hyggelig med nye besøkende En gammel ambulanse, faktisk Det er utrolig hva man kan få for seg. Hukommelse er noe jeg mener å huske at jeg hadde i min besittelse en eller annen gang, men jeg kan ikke huske hvor jeg la den... Sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1832 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva pokker skal jeg gjøre om din hukommelse begynner å rote???? Men med så mange teaterturer så er det ikke rart det blir rot.... Det mest frustrerende er jo at jeg husker så lite fra forestillingene -i følge aviskritikkene var det visst flotte oppsetninger, både teateret og operaen, og jeg husker ikke engang hvilket teater jeg var på Derimot husker jeg mye fra det stykket vi så i 3. gym, som ble slaktet i avisene og som på så mange slags vis er neo av det mest grusomme jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1833 Del Skrevet 29. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2011 #1834 Del Skrevet 29. januar 2011 Høres merkelig ut på finsk... Men jeg hadde nok snufset meg gjennom den finske versjonen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1835 Del Skrevet 29. januar 2011 Men det går jo ikke i noen helger Den går mandag i vinterferien da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. januar 2011 #1836 Del Skrevet 29. januar 2011 Alt høres merkelig ut på finsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2011 #1837 Del Skrevet 29. januar 2011 Men det går jo ikke i noen helger Den går mandag i vinterferien da... Jeg har ikke økonomi til noen sånne utflukter uansett...... men kanskje andre har om du virkelig vil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1838 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg hadde da vært troende til å dra alene... Men Norwegian har bare kveldsfly til Helsinki, og søndagen er jeg jo opptatt Synes de kunne spilt den en lørdag eller to -det hadde gjort alt så meget enklere... Endret 29. januar 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2011 #1839 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg hadde da vært troende til å dra alene... Men Norwegian har bare kveldsfly til Helsinki, og søndagen er jeg jo opptatt Synes du kunne spilt den en lørdag eller to -det hadde gjort alt så meget enklere... Vel.... jeg deltar ikke, så jeg har ikke stemmerett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2011 #1840 Del Skrevet 29. januar 2011 Må han alltid ha hvit jakke...... det er jo så teit.... Nææææ nå ble han jo kul.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå