Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

-Tom Hilde, hvorfor vil du ikke være først ut i den nye Vikersundbakken?

-Det er jo et monster av en bakke! [...] Ingen vet jo om den virker...

:fnise:

:fnise: Får mer og mer sansen for han etter hvert som han blir eldre, jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frekke faen! ...sa Halfdan, og jeg må vel si meg enig. Særlig denne var fin:

Jens Johan Hjort på sin side mener at hans versjon av «Kjærlighetsvisa» er så dårlig at Halvdan Sivertsen ikke bør føle seg krenket

-"Hei, jeg har laget og offentliggjort en versjon av sangen din som fullstendig snur på alt den står for, men den er så dårlig at det ikke er noen grunn til å bli sur."

Insult to injury...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: <-null hull

Årets tannlegevisitt er unnagjort. Hun tok bilder, pirket litt, pusset vekk litt tannsten og annet rusk og brukte ord som "perfekt" og "feilfritt", og hele seansen tok knapt 20 minutter. Synes egentlig det er helt greit å gå til tannlegen jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til tannlegen om en uke. Skal spørre om de kan air-brushe (luftpusse?) litt ekstra godt, slik at tennene blir ekstra hvite og fine i år, siden jeg har sluttet å røyke og kuttet kraftig ned på kaffedrikkingen (noe de har formanet om hvert år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo: <-null hull

Årets tannlegevisitt er unnagjort. Hun tok bilder, pirket litt, pusset vekk litt tannsten og annet rusk og brukte ord som "perfekt" og "feilfritt", og hele seansen tok knapt 20 minutter. Synes egentlig det er helt greit å gå til tannlegen jeg :fnise:

Er sånn et tannlegebesøk fortoner seg for meg også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en dokumentar på nrk3 om en britisk glamourmodell og hennes 14 år gamle datter -det er litt som å se en episode av Absolutely Fabulous. Mer tragisk enn komisk, dog -mødre skal ikke oppfordre barna sine til kosmetiske oprasjoner eller å droppe ut av skolen...

Vi er bestevenninner, insisterer moren. Nei, protesterer datteren -du er moren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en dokumentar på nrk3 om en britisk glamourmodell og hennes 14 år gamle datter -det er litt som å se en episode av Absolutely Fabulous. Mer tragisk enn komisk, dog -mødre skal ikke oppfordre barna sine til kosmetiske oprasjoner eller å droppe ut av skolen...Vi er bestevenninner, insisterer moren. Nei, protesterer datteren -du er moren min.

:overrasket:

Uff, jeg er glad jeg ikke ser på det. Det er 'Tid for hjem'-tid for meg. :)

Og null hull! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My God!

Ser på "Can't read, can't write" på NrK2 nå. Utrolig opprørende at folk er sendt gjennom hele skolesystemet, inkl. videregående, uten å kunne skrive navnet sitt en gang. Dette er riktignok fra Storbritannia, men det kan nok fint skje i Norge, også. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes nok her også, selv om de nok er færre (håper jeg...). Vi har hatt 16-17-åringer som har blitt tvunget til å lese en tynn, lettlest bok på knapt 50 sider og er kjempestolte etterpå -de har aldri lest en bok før! Da lurer jeg jo litt på hva som har skjedd de 10 årene de gikk på skole før de kom til oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ærlig talt, da.

- Dette er jo rene heksejakten, sa Maria Amelie til Dagbladet, og refererte til pressens jakt på henne.

Hun og støttespillerne hennes har brukt pressen for det den er verdt i ukesvis -i den grad at pressen har fått kritiskk for å være for ensrettede og ukritiske i sin dekning av saken -da må man faktisk leve med oppmerksomhet også når ting¨ikke går helt som ønsket. Å ikke uttale seg er selvfølgelig et helt legitimt valg, men det er for sent å klage på at pressen løper etter deg når du har løpt etter dem og brukt dem så lenge.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei den saken at jeg blir kvalm. Så hjemme hos oss har vi nå sluttet å se på og lyttet til norske nyhetssendinger. Heldigvis har man CNN, BBC World og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar fysiker-Andreas -mobbes hver eneste uke :rulle: Jeg vet hvordan han har det -jeg prøvde å hevde at jeg var stor pike i dag og en kollega bare fnøs -"Pøh! Du er ikke så stor..." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...