Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fant innlegget til Grimstad på Atekst -og jeg har ikke drømt. Fra siste avsnitt:

Hele innlegget er så fjernt at hadde det vært skrevet av noen andre, ville jeg vært tilbøyelig til å tro at det var et forsøk på humor...

:ler:

Og resten av quoten forsvant, jaja-ikke stort å gå glipp av kanskje ;)

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krangler litt igjen... Virklig festlig blir det jo når journalisten henviser til noe som faktisk ikke står i teksten -leser hun ikke sin egen sak? Og selvkritikk er et fremmedord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At artiklene i det store og hele er dårlige, er en ting, men å skrive så lettvint og uansvarlig om bruk av reseptbelagte legemidler er egentlig ganske skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sto et par bak meg i køen på Rimi i dag. Han kjøpte pastasaus, hun pasta og kjøttdeig. Bill. mrk. spleisemiddag? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fryser:

15 grader på kontoret i dag tidlig, to timer senere er det oppe i 18... I går ble jeg skikkelig frossen, jeg satt trygt og godt på et varmt tog på vei hjem fra 3-årsdag da vi ble kommandert ut for å vente på buss istedet. Selv om vi til dels fikk vente inne og bussen komm imponerende raskt, kom den rett fra nærmeste bussgarasje og var gjennomkald... og jeg ble vekket av måkebilen i 4-tida i natt :sur:

Men det er jo litt stas med vinter og snø og julestemning. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom visst 40cm snø i løpet av natten på hytta vår i natt :nigo::bolledeig: Med de 20cm som var der fra før begynner det å bli en anstendig mengde snø :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...