Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Ja, og da må Sauen sette av tid til å si hei til en potet også. :strix:

Ja, hvis det blir tur til våren, så håper jeg med at Poteten også har tid til å møte meg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett hos flere på facebook:

Halloween for voksne: Kle deg i finstasen, ta med et tomt vinglass (et stort et) og gå rundt i nabolaget og ring på. Når folk åpner døra, strekker du fram glasset og sier: "Hallooo, vin?" Naboer, dere tar vel i mot meg neste år?

:rulle:

Vet ikke hvem jeg helst vil ha på døra -(u)utkledte snørrunger med godisbøtte eller lett beduggede naboer med vinglass...? :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mine beduggede naboer blir lykkelige når jeg sjenker opp glasset deres med alkoholfri rosèvin da... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

— Dette er det groveste inngrepet mot ytringsfriheten på mange, mange år.

Arve Juritzen lever åpenbart i sin egen lille rosa verden hvor alle er snille og alt er perfekt hvis det at han ikke får utnytte en etablert merkevare for å selge bøkene sine er et grovt inngrep mot ytringsfriheten. Kan noen ta på seg å realitetsorientere den mannen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Høstprogrammet i Nynorskland er også avslørt allerede -Herborg Kråkvik står jeg nok over, men jeg gåter jo ikke over at Next to normal får en ny runde (at jeg kommer til å gråte i salen er jo en annen sak...). Mulig Peter Pan-rekorden med 6 forestillinger står for fall...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstprogrammet i Nynorskland er også avslørt allerede -Herborg Kråkvik står jeg nok over, men jeg gåter jo ikke over at Next to normal får en ny runde (at jeg kommer til å gråte i salen er jo en annen sak...). Mulig Peter Pan-rekorden med 6 forestillinger står for fall...

Ååååååååå!!! :hoppe:

Skal ikke du på gang nr 5 nå før jul allerede, da? :ler:

Husk at jeg er blitt sånn nynorksvenn, da, og vil være med deg på slike venneting (tø'kke gå aleine, nei...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gang nummer 5 i desember, og jeg teller på knappene om det ikke må bli enda en gang... :sjenert: Har sanger derfra på hjernen konstant, i en salig blanding av norsk og engelsk. Det har hendt at jeg har hørt på cden og stusset et øyeblikk på de ikke synger på norsk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten oppdaget jeg at det er Paul Ottar Haga som spiller Long John Silver i Skatten på Sjørøverøya -mitt indre barn gleder seg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...