Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Hva var reaksjonen på søndag, da?

Søster sa da hun kom inn søndag morgen "Vet du hvem som ligger på kontoret? Noen du gjerne ville treffe i går.." -"Tante Daria!" Jeg hørte bare lyden av bare små føtter som løp bortover gangen og så braste hun inn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo stas :Nikke: Man smelter jo litt når jeg har vært der hele dagen og hun sitter på armen til mamman sin når jeg skal gå og sier "Jeg er lei meg" og "Du ska være her og legge meg." :hjerte: Spørs om jeg ikke må dra på besøk oftere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen ble litt mer innholdsrik enn planlagt... Helt fram til torsdag ettermiddag var den eneste planen jeg hadde konsert i konserthuset fredag kveld, og ellers bare subbe rundt hjemme. Så tok en kollega kontakt torsdag -hun hadde noen ekstra billetter til Next to normal lørdag -og sånt blir det jo teaterplaner av, sammen med Rosalie og søster. I stedet for å dra hjem etter teateret ble jeg med søster hjem og var der til etter barne-tv søndag (ikke lenge nok for Lille Ville -Jeg vil at du skal være her hos meg!), og grunnet søndagsruter og buss for tog brukte jeg intet mindre enn 3 timer hjem -og fikk god tid til å tenke på hvor greit det hadde vært å bo litt nærmere...

Ble skikkelig tur hjem på søndag da..... du brukte faktisk like lang tid som meg.

Det er jo stas :Nikke: Man smelter jo litt når jeg har vært der hele dagen og hun sitter på armen til mamman sin når jeg skal gå og sier "Jeg er lei meg" og "Du ska være her og legge meg." :hjerte: Spørs om jeg ikke må dra på besøk oftere...

Det er viktig med besøk ofte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne helgen ble litt mer innholdsrik enn planlagt... Helt fram til torsdag ettermiddag var den eneste planen jeg hadde konsert i konserthuset fredag kveld, og ellers bare subbe rundt hjemme. Så tok en kollega kontakt torsdag -hun hadde noen ekstra billetter til Next to normal lørdag -og sånt blir det jo teaterplaner av, sammen med Rosalie og søster. I stedet for å dra hjem etter teateret ble jeg med søster hjem og var der til etter barne-tv søndag (ikke lenge nok for Lille Ville -Jeg vil at du skal være her hos meg!), og grunnet søndagsruter og buss for tog brukte jeg intet mindre enn 3 timer hjem -og fikk god tid til å tenke på hvor greit det hadde vært å bo litt nærmere...

... eller hvor greit det er å ikke dra så ofte på teater og konsert i storbyen? :filer:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre? :klø: De bor nærmere storbyen enn meg, så nærmere Lille Ville = nærmere storbyen =enda enklere å få med seg enda mer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverigedemokratenes partileder ikke invitert på Nobelfesten

I følge Nobelstiftelsen fordi de "ikke kan stille seg bak partiets ideologi" og "Vi er en privat stiftelse og bestemmer selv hvem vi vil skal komme på festen. Da får ikke han komme.". Særlig det siste er argumentasjon på barneskolenivå. Jeg kan skjønne ønsket, men når det er tradisjon for at alle partilederne i Riksdagen inviteres, blir det veldig feil å utelukke SD -diskriminering på grunnlag av meninger klinger ikke godt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Bokklubben er årets venninnegave en Paulo Coelho-almanakk med undertittelen Livsvisdom. Jeg håper mine venninner vet bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier du, Rosalie, skal vi spleise på gave til Daria til jul? :filer:

:jepp:

:romeo: Det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert gla', og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo.... ikke knabb julegaven min. :fy-fy:

Vi kan jo spleise alle sammen? Så slenger vi på konsertbillett med Tone Damli Aaberge i tillegg. Ååååå, tenk s¨å lykkelig hun kommer til å bli! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo spleise alle sammen? Så slenger vi på konsertbillett med Tone Damli Aaberge i tillegg. Ååååå, tenk s¨å lykkelig hun kommer til å bli! :strix:

God ide.... :Nikke: Skulle nesten vært der for å se det lykkelige ansiktet hennes. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...